Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Промислова безпека і охорона праці
Код дисципліни: 7.263.01.O.012
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Цивільна безпека
Лектор: к.т.н., доцент Вахула Орест Миронович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: 1
Завдання: 1
Результати навчання: • ПН4. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі міждисциплінарної команди фахівців, включаючи навички лідерства під час їх виконання; • ЗУ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1. Державне управління охороною праці та техногенною безпекою 2. Основи теорії надійності 3. Безпека потенційно небезпечних технологій та виробництв 4. Радіаційний, хімічний та біологічний захист 5. Інженерний захист населення та територій
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей: загальні компетентності: • ЗК4. Здатність до письмової та усної комунікації українською та англійською (чи іншою) мовами; • ЗК9. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків; • ЗК14. Здатність приймати виважені рішення під час виконання робіт щодо безпеки об’єктів; • ЗК15. Організовувати роботу відповідно до встановлених професійних завдань. фахові компетентності: • СК16. Готовність до експлуатації технічних систем захисту у сфері своєї професійної діяльності; • СК19. Уміння надавати допомогу та консультації працівникам і населенню з практичних питань безпеки життєдіяльності та захисту у надзвичайних ситуаціях
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: 1. Виконання індивідуальних завдань. 2. Підготовка звіту про проходження переддипломної практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Підсумковий контроль: 3. Диференційований залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Русаловський А.В. Правові та організаційні питання охорони праці: Навчальний посібник. – 3-є видання, доповн. і перероб. – К.: Університет «Україна», 2008. –272 с. 2. Державне управління охороною праці: [Електронний ресурс] : Монографія / Ткачук К. Н., Зеркалов Д. В., Ткачук К. К., Мітюк Л. О., Полукаров Ю. О.– К.: «Основа», 2013. – 348 с. 3. Ткачук К.Н., Москальова В.М., Кусковець С.Л., Зацарний В.В. Правові основи праце охоронної політики України. Навч. посібник. – Рівне:НУВГП, 2010 – 310 с. 4. .Березуцький В.В., Васьковець Л.А., Вершиніна Н.П. та ін. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник / За ред.. проф. В.В. Березуцького. – Х.: Факт, 2005. – 348 с. 5. Мушик Э., Мюллер П. Методы принятия технических решений: Пер. с нем. М.: Мир,1990. 208с. 6. . Методика ідентифікації потенційно небезпечних об’єктів. Наказ МНС України від 23.02.2006 р за №98. 7. Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях. Наказ МНС від 15.08.2007 р.№557. 8. 18. НАПБ 03.005 -2002. Протипожежні норми проектування атомних електростанцій з ВВЕР. Введені в дію 25.12.2003 9. Євдін О.М, Могильниченко В.В, Долбіков Г.Є, Волхонський С.І, Шишко С.І, Крикун О.М. Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій. Том 5. "Небезпечні хімічні речовини та заходи захисту від них". Посібник.- К. КІМ, 2010. -472с 10. Васійчук В.О., Гончарук В.Є., Качан С.І., Мохняк С.М., Основи цивільного захисту: Навч. Посібник/Львів, 2010 -384с 11. Гончарук В.Є., Качан С.І., Орел СМ., Пуцило В.І., «Оцінка обстановки у надзвичайних ситуаціях». Навчальний посібник, Видавництво НУ «Львівська політехніка». Львів, 2004р.,-136 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).