Менеджмент та аналіз в системі оподаткування в Україні
Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 8.071.00.M.025
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., проф. Яструбський Михайло Ярославович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність(ІНТ)
Здатність розв’язувати складні завдання і проблеми у сфері професійної діяльності з обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
Зн1. Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи
УМ. Розв'язання складних завдань і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
КОМ. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація і методика аудиту
Облік та фінансова звітність за МСБО державного сектора
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичний матеріал навчальної дисципліни охоплює 15 тем, що розкривають особливості державного фінансового контролю в секторі загального державного управління.
Розкриття предмета дисципліни через розгляд напрямків проведення державного фінансового контролю Навчальні матеріали дисципліни розкривають особливості здійснення державного фінансового контролю бюджетних установ. Застосування процедур державного фінансового контролю розглядається з прив’язкою до об’єктів контролю. Контроль в секторі загального державного управління здійснюється представниками відповідних державних органів на підставі норм Законів України, інших нормативних актів
Опис: Теоретико-методологічні основи Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. Поняття, сутність та значення Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні з умовах ринкової економіки. Предмет, об'єкти, суб'єкти, типи та загальні методи Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. ПринципиМенеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. Основи Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні. Практика здійснення Менеджменту та аналізу в системі оподаткування в Україні.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль результатів навчання передбачає усне опитування, виконання розрахункових завдань на практичних заняттях, захист контрольних робіт і письмове тестування
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів за видами навчальної роботи здобувачів освіти заочної форми навчання
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за
дисципліну
усні відповіді на практичних заняттях виконання та захист контрольної роботи письмове тестування 100
6 24 70
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література:
1. Державна аудиторська служба України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index
2. Західний офіс Держаудитслужби [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/131275
3. Доступ до публічної інформації Держаудитслужби [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/76574
4. Держаудитслужба. Національне антикорупційне бюро України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://nabu.gov.ua/tags/derzhauditsluzhba
5. Бюджетний кодекс України від 08.07.2010 № 2456-VI [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2456-17
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).