Сучасні інструменти маркетингових досліджень
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.M.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Мних О.Б., практичні заняття - д.е.н., проф. Мних О.Б
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. Знати сутність різних методів маркетингових досліджень та критерії їх вибору для вирішення управлінських чи маркетингових проблем.
2. Знати особливості дескриптивних і пошукових маркетингових досліджень.
3. Вміти формувати дослідницький проект маркетингових досліджень та його структурувати за основними етапами.
4. Розуміти переваги економіко-математичних методів, які застосовуються в процесі маркетингових досліджень.
5. Вміти грамотно застосовувати стандартизоване маркетингове інформаційне обслуговування.
6. Вміти застосовувати економіко-математичні методи для вирішення управлінських дослідницьких задач
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Історичні парадигми та сучасні теорії менеджменту Комунікаційний менеджмент.
Ко-реквізити:
Оцінювання та регулювання соціально-економічної ефективності систем менеджменту.
Процесно-структурований менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Маркетингові дослідження і практична цінність для прийняття управлінських рішень. Дескриптивні і пошукові маркетингові дослідження. Процес маркетингових досліджень. Формування дослідницького проекту і побудова дерева рішень. Стандартизоване маркетингове інформаційне обслуговування. Методи кореляційно-регресійного аналізу і дискримінантного аналізу та їх застосування в маркетингових дослідженнях. Методи кластерного аналізу та їх застосування в маркетингових дослідженнях управлінських структур. Програмні продукти та сучасні бази даних систем менеджменту у маркетингових дослідженнях.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль: письмова компонента, усна компонента
Підсумковий контроль - семестровий екзамен
Поточний контроль (30%): письмова компонента (50%), усна компонента (20%)
Рекомендована література: 1. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С., Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, С.В. Леонова – Львів: Вид-во Національний університет «Львівська політехніка», 2018. – 460 с.
2. Рут Майк Дейл. Маркетинговые исследования в сфере B2B . Изд-во: Баланс-Клуб, 2006.- 432 С.
3. Маркетингові дослідження: підручник: / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с.
4. Старостіна А.О. Маркетинг: підручник / А. О. Старостіна [та ін.] ; ред. А. О. Старостіна. К.: Знання, 2009. 1071 С.
5. 2019 Predictions on the Future of Market Research.-URL: https://www.digital-mr.com/blog/view/2019-predictions-future-market-research
6. TRANSPARENCY MARKET RESEARCH https://www.transparencymarketresearch.com/pressrelease/application-level-encryption-market.htm
7. Інформаційний ресурс Google Analytics.-URL: https://analytics.google.com/analytics/web/provision/#/provision
8. Google Analytics Get the insights you need.-URL: https://services.google.com/fh/files/misc/analytics_product_overview.pdf