Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Соціальна економіка, аналітика та управління
Код дисципліни: 7.051.08.O.012
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Степура Т.М.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність застосовувати одержані знання в реальних практичних ситуаціях у сфері економіки.
Здатність проводити дослідження на відповідному рівні, генерувати нові ідеї (креативність), виявляти ініціативу та підприємливість.
Здатність обирати та практично застосовувати сучасне програмно-технічне й інформаційно-комунікаційне забезпечення для підтримання прийняття економічно обґрунтованих управлінських рішень;
Уміння проводити техніко-економічне обґрунтування проектів з управління та розвитку персоналу.
Результати навчання: Студент повинен уміти здійснювати ґрунтовне дослідження фактичного стану досліджуваної проблеми на матеріалах об’єкта практики та середовища його функціонування із використанням накопиченого фактичного матеріалу та із залученням усіх теоретичних знань, методичного інструментарію; розробляти висновки та пропозиції з удосконалення соціально-економічної діяльності об’єкта відповідно до обраної проблеми дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Прореквізити: Соціальна економіка і політика, Соціальна відповідальність і соціальна безпека, Основи моделювання явищ і процесів на ринку праці
Кореквізит: виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка індивідуального завдання з усебічного теоретичного та практичного вивчення конкретної управлінської проблеми організації, підприємства, сфери економіки, регіону, сфери зайнятості
Опис: Характеристика установи, організації.
Огляд нормативно-правової бази за темою магістерської роботи.
Аналіз стану проблеми за темою магістерської роботи.
Аналіз практичного досвіду вирішення проблеми за темою магістерської роботи.
Методи та критерії оцінювання: Підготовка і захист звіту з практики (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання та оформлення звіту з практики - 60 балів, захист звіту з практики - 40 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Сушенцева Л.Л. Методика підготовки квалфікаційної роботи магістра: навчально-методичний посібник / Л.Л. Сушенцева, Ю.М. Козловський, І.С. Колодій. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. - 88 с.
Оцінка ефективності структурних змін регіональних ринків праці. Методичні рекомендації /[за ред. д.е.н., проф. Садової У. Я.]. НАН України. ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього». – Львів, 2017. – 35 с..
Методологія досліджень глобальних і регіональних систем / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т «Львів. Політехніка» ; [уклад.: В. В. Гулай, Ю. О. Лунь, В. Є. Максимець, І. З. Харечко] . - Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2011 . - 36 с.
Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посіб. / Г. О. Бірта, Ю.Г. Бургу. – К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 142 с.
Франчук В. І. Теорія безпеки соціальних систем: підручник. 2-ге вид., перероб. Львів, Одеса: Фенікс. 2020.
Галущак М. П., Галущак О. Я., Кужда Т. І. Прогнозування соціально-економічних процесів: навчальний посібник для економічних спеціальностей. – Тернопіль: ФОП Паляниця, 2021. – 160 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).