Електронне врядування та комунікації в публічному управлінні

Спеціальність: Ринкова аналітика
Код дисципліни: 7.281.04.E.022
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доц. Сенів Л.А.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Здатність аналізувати внутрішні та зовнішні чинники впливу на інформаційно-телекомунікаційні технології 2. Уміння визначати систему стратегічних цілей та розробляти заходи для організації адміністративних послуг. 3. Уміння контролювати результати діяльності ЦНАП та реально їх оцінювати.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Державне регулювання, інформаційні системи та технології в управлінні організацією, система публічної влади в Україні
Короткий зміст навчальної програми: 1. Суть та характерні риси суспільного управління 2. Систематизація принципів та тенденцій сучасного суспільного управління 3. Історичні аспекти управління суспільним розвитком 4. Дослідження ролі людського чинника в управлінні суспільним розвитком 5. Теоретико-методологічні підходи до визначення сутності поняття «адміністративні послуги» та «електоронне самоврядування» 6. Організація забезпечення адміністративних послуг на засадах менеджменту 7. Суть та функції ЦНАПів. 8. Зарубіжні практики надання адміністративних послуг населенню органами влади в країнах ЄС 9. Надання адміністративних послуг в умовах проведення адміністративної реформи 10. Розвиток електронної демократії в Україні
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль-40%, екзаменаційний контроль -60%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. 1. Державне управління в умовах розвитку інформаційного суспільства : навч. посіб. / Н.В. Грицяк, Л.В. Литвинова. – За заг. ред. д.держ.упр., професора Н.В. Грицяк. – К. : Вид-во К.І.С., 2015. – 108 с. 2. Загальні аспекти організації надання адміністративних послуг : навч.-метод. матеріали / О. І. Васильєва, Н. В. Васильєва, О. С. Ігнатенко та ін. - К. : НАДУ, 2012. - 56 с. 3. Грибко О., Грабар Н. Система надання адміністративних послуг населенню в Україні: підвищення якості послуг в нових реаліях / О. Грибко, Н. Грабар // Державне управління та місцеве самоврядування: збірник наукових праць. - Вип. 3 (30) / 2016. 4. Єдиний державний портал адміністративних послуг. Офіційний сайт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://my.gov.ua/info/news/207/details. 5. Азарова, А. О., Ткачук, Л. М., Нікіфорова, Л. О., Шиян, А. А., & Хошаба, О. М. (2019). Публічне управління та адміністрування в контексті захисту його інформаційного простору. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2 (88)), 149-155.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).