Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Ринкова аналітика
Код дисципліни: 7.281.04.O.012
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доц. Михальчишин Н.Л.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: підготовка студентів до самостійного проведення наукових досліджень за спеціальністю та оформлення їх результатів, які в подальшому будуть використані при написанні магістерської кваліфікаційної роботи.
Завдання: загальні: Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо. Здатність розробляти та управляти проєктами. Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні. Здатність приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології. Здатність до професійного спілкування іноземною мовою. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). фахові: фахові: Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери. Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування. Здатність визначати показники сталого розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях. Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними. Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України. Здатність самостійно готувати проєкти нормативно-правових актів, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування. Здатність розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях. Здатність здійснювати наукову та дослідницьку діяльність у сфері публічного управління та адміністрування. Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
Результати навчання: Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно-правових актів для їх усунення. Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень. Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, включаючи аналіз проблематики, постановку цілей і завдань, вибір та використання теоретичних та емпіричних методів дослідження, аналіз його результатів, формулювання обґрунтованих висновків.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Система публічного управління Адміністративний менеджмент в публічних та приватних фінансах Публічна служба та антикорупційна політика Публічне управління у сфері забезпечення національної безпеки Управлінські рішення в публічній сфері Аналіз ринкової поведінки суб’єктів господарювання
Короткий зміст навчальної програми: Переддипломна (за темою магістерської кваліфікаційної роботи) практика є завершальним етапом навчання, передує виконанню студентами кваліфікаційних робіт і передбачає збір матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи, а також узагальнення й удосконалення здобутих студентами знань, практичних умінь і навичок, оволодіння професійним досвідом з метою їх підготовки до самостійної трудової діяльності. Предмет практики – дослідження суб’єкта публічної сфери у відповідності до теми магістерської кваліфікаційної роботи.
Опис: 1. Огляд літературних джерел, нових розробок, нормативно-правової бази та іншої інформації за темою роботи. 2. Характеристика суб’єкта публічної сфери у взаємозв’язку із системою публічної влади в Україні. 3. Дослідження діяльності суб’єкта публічної сфери в частині аналітичної складової (за темою роботи); 4. Дослідження тенденцій розвитку предмета досліджень з точки зору публічного управління та адміністрування (за темою роботи); 5. Зміст набутого практичного досвіду. 6. Охорона праці.
Методи та критерії оцінювання: усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Після закінчення терміну практики студенти звітують про виконання завдань, визначених перед проходженням практики. Форма звітності студента за практику – це подання письмового звіту, підписаного і оціненого безпосередньо керівником від бази практики. Письмовий звіт разом із завданням (з відмітками про проходження практики) та іншими документами, встановленими кафедрою, подаються на рецензування керівнику практики від кафедри. Звіт з практики захищається студентом (з диференційованою оцінкою) в присутності комісії, яка призначена завідувачем кафедри. Комісія приймає залік у студентів на кафедрі протягом перших десяти днів після практики. Оцінка за практику вноситься у заліково-екзаменаційну відомість і в залікову книжку студента за підписами членів комісії. Студенту, який не виконав завдання практики з поважних причин, може бути надано право проходження практики повторно за виконання умов, визначених кафедрою. Студент, який востаннє при комісії отримав негативну оцінку з практики, відраховується з університету. Підсумки практики обговорюються на засіданні кафедри.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів другого (магістерського) кваліфікаційного рівня спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» спеціалізації 281.03 «Ринкова аналітика». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2023. – 18 с. Робоча програма практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів Інституту адміністрування, державного управління та професійного розвитку, 2023
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).