Теорія реклами і фірмовий стиль

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.O.003
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Візуальний дизайн і мистецтво
Лектор: Галишич Руслан Ярославович, кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри ВДМ
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни ознайомлення з основними теоретичними положеннями функціонування реклами в культурному просторі та розуміння ролі дизайну у формуванні рекламного повідомлення. Ознайомлення із основними засобами рекламної комунікації. Засвоєння теоретичних положень формування візуальної реклами. Усвідомлювати закономірності і методи формування основних видів та типів візуальної реклами, призначення і місце курсу “Теорії реклами ” в загальній системі професійної підготовки дизайнера. Знати механізми візуально-психологічного впливу рекламного послання на споживача. Розуміти суть контролю рекламної діяльності та його вплив на специфіку роботи рекламних агентств.
Завдання: Завдання дисципліни полягає у підготовці студента до: - ознайомлення із історією розвитку реклами на різних історичних етапах та в різних країнах світу; - ознайомлення із основними каналами передачі рекламного послання; - ознайомлення із психологічними мотивами цільової аудиторії; - ознайомлення з основними рекламними моделями розробки рекламних послань. - освоєння закономірностей поетапного і методичного ведення розробки рекламного послання; - вміння формувати компоненти рекламного повідомлення в основних видах поліграфічної та зовнішньої реклами; - вміння використовувати положення теорії реклами на практиці в галузі рекламного дизайну.
Результати навчання: - знати історією розвитку реклами - трансформацію протореклами у рекламу; - знати специфіку функціонування медіа носіїв і переваги обмеження каналів передачі рекламного повідомлення; - знати психологічні стимули і мотивами цільової аудиторії; - ознайомлення з основними рекламними моделями розробки рекламних повідомлень. - знати закономірностей поетапного і методичного ведення розробки рекламного послання; - вміти формувати рекламні повідомлення як вербального так знаково-символічного характеру на основних видах поліграфічної, зовнішньої та Інтернет реклами; - розуміти роль бренду та системи візуальної ідентифікації в роботі реклами; - розуміти суть та специфіку формування рекламних кампаній та знати силу впливу реклами, що функціонує в межах рекламної кампанії; - знати обмеження в рекламі, та специфіку діяльності рекламних агеств
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комплексне проектування (7.022.01.O.001) Типографіка і дизайн реклами (7.022.01.E.024) Дизайн паковання (7.022.01.E.025) Мультимедійний дизайн (7.022.01.E.023) Основні тенденції розвитку сучасного дизайну (7.022.01.O.002) Перспективи розвитку дизайну та інформаційного середовища (7.022.01.O.009)
Короткий зміст навчальної програми: В основу дисципліни послідовно закладені головні та допоміжні теми теоретичних та практичних положень в галузі реклами та культури споживання, що розкривають основні закономірності процесу проектування в рекламному дизайні. Вивчення запропонованого курсу вимагає від студентів творчого підходу, орієнтує на самостійний пошук ідей та оригінальних стратегій щодо виконання поставлених проектних завдань в галузі реклами, рекламного дизайну та дизайну візуальних комунікацій, вимагає від них опрацювання додаткової візуальної інформації в сфері графічного дизайну та літератури по теорії комунікацій, семантиці та графічному дизайну
Опис: Історія реклами. Єгипет, Греція, Рим, середньовіччя, нові часи, початок ХХ ст. Особливості становлення, формування та розвитку. Теорія реклами. Рекламне послання. Мета і предмет реклами. Основні функції реклами. Класифікація реклами. Комунікаційні характеристики реклами. Кодування інформації рекламного послання. Символічність у сприйняті предметів і явищ. Семантика в рекламі. Характеристики процесу розробки рекламних послань. Мистецький чинник в рекламі. Креатив. Умовна класифікація креатива. Основні етапи творчого процесу розробки рекламного послання. Вирішення зображувальних задач. Нейро-лінгвіністичного програмування. Прості стимули. Зміст рекламного послання. Психологічний фактор. Головні рівні психологічного впливу реклами. Основні рекламні моделі розробки рекламних послань. AIDA, ACCA, DIBABA. Екзестенційні потреби людини Психологічні мотиви впливу на цільову аудиторію: раціональні, емоційні і соціальні. Завдання. Зробити аналіз рекламних моделей пятьох, шістьох прикладів зовнішньої щитової реклами Форма рекламного послання. Тон рекламного послання. Стилеве вирішення реклами. Зокон Політца. Структура рекламного послання. Композиція рекламного послання. Слоган, зачин, інформаційний блок, довідкові дані, ехо-фраза. Рекламна компанія. Класифікація рекламних кампаній. Етапи рекламної кампанії. Бренд. Маркетингові цілі брендінга.Фірмовий стиль. Значення бренду та фірмового стилю в рекламі. Контроль рекламної діяльності. Тактичний контроль. Допоміжні показники торгової активності. Стратегічний внутрішньо фірмовий контроль. Споживацько-суспільно-державние регулювання. Консюмерський рух. Канали комунікації. Поліграфічна та зовнішня реклама. Друкована реклама: листівки, буклети, інформаційно-рекламні плакати, проспекти, каталоги, електронно-механічні щити з періодично змінним зображенням, обємна марка, стаціонарні панно на екстерєру споруд, брандмауери, просторові конструкції, білборди, касатони. Розтяжні транспоранти. Тампонний друк. Широкоформатний друк. Процес розробки носіїв поліграфічної та зовнішньої реклами. Реклама в пресі. Реклама в газетах, журналах, бюлетенях, каталогах, довідниках підручниках. Тираж, регіон розповсюдження, періодичність видання їх вплив на тип рекламного послання. Екранна реклама. Реклама по радіо. Студійний ролик. Рухома строка. Демонстрація товарного знаку. Відеоролик. Мультиплікаційний відеоролик. Форматований радіоканал. Комп’ютерна реклама. Пошукові системи. Головні носії інтернет-реклами. Комунікаційні характеристики Інтернет реклами.Реклама на виставках. Основні типи ярмарок. Торгово-промислова експозиція. Організація виставкового простору.
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студент може набрати 100 балів за виконання індивідуальних графічних завдань (аудиторна та самостійна робота).
Критерії оцінювання результатів навчання: Курс лекцій, практичні заняття та курсова графічна робота оцінюються комплексно. Поточний контроль лекції (семінари) – 20%. Підсумковий контроль – тести, усні відповіді, презентація рекламної дизайн ідеї - 30%, курсова робота - розробка системи знаків та рекламних образів на обрану тему - 50%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Галишич Р Я., Квасниця Р.Б., Павлів А.П., Бойко Х.С., Родомська B P., Бучковська І.Ю., Ду6ова-Стрлшсвська М.Ю // Дизайн реклами: Мстодичні вказівки до курсу «Дизайн реклами» для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 02 «Графічний дизайн». – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – 10 с. Галишич Р. Я., Мер’є О. В. Теорія реклами : конспект лекцій для студентів І курсу Інституту архітектури спеціальності “Дизайн”, денної та заочної форм навчання / Р. Я. Галишич, О. В. Мер’є. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 99 с., іл. – (Укр. мовою). – 15 прим. (Реєстраційний №6230 від 22.04.2015 р.). Галишич Р.Я, Лисенко О.Ю. Основи дизайну предметного середовища: Методичні вказівки для студентів напряму "Дизайн" (2-й курс 1-й семестр). – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – 18 с. Р.Я. Галишич., Х.П. Крамарчук. Візуалізація абстрактних смислів: конспект лекцій для студентів Інституту архітектури . - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 68 с. Список авторів, які займаються проблемами еколочного дизайну. Победин В. А., Веркман Д. К., Крафт З., Ментатов В. В., Утевська Ф. І., Мокшанцев. Р. И., Котлер.Ф., Айзенберг. М. Н., Ромат В. Е., Почепцов. Г. Г., Fiske J., Eco U. A., Морозова И., МинаевГ., Рамат Е. В., Лесняк В. 8. Основна література: - Кенинг Т. Психология рекламы (пер. с немецкого). М., 1925, - 271 с. - Ковешникова Н. А. Дизайн: история и теория. Издательство: ОМЕГА-Л, ГРУППА КОМПАНИЙ, 2007. - Лаврентьев А. Н. История дизайна. Учеб. пособие для вузов. — М.: ГАРДАРИКИ, 2007. - Лебедев А.Н., Боковиков А.К. Экспериментальная психология в российской рекламе. М., Академия, 1995, - 144 с. - Лебедев А.Н. Зигзаг удачи или точные технологии? Психологическая экспертиза наружной рекламы: проблемы и методы. Рекламный мир, №8(47), 1996. - Лебедев А.Н. Психология российской рекламы: а нужен ли рекламисту потребитель? Маркетинг и маркетинговые исследования в России, №1, 1996. - Линдсей П., Норман Д. Переработка информации у человека. М., Мир, 1974, - 550 с. - Мануйлов М.А. Психология рекламы. М., Гостехиздат, 1925, - 36 с. - Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. – Харьков: Ранок Веста, 2001. - Веркман Д. К. Товарные знаки. Создание, психология, восприятие. – М.: Прогресс, 1986. - Крафт З. Защитная марка. – Берлин, 1970. - Ментатов В. В. Образ, знак, условность. – М.: Высшая школа, 1980. - Утевська Ф. І. Невмирущі знаки. – К.: Веселка , 1981. - Мокшанцев. Р. И. Психология рекламы. – Москва, Новосибирск, 2002. - Котлер. Ф. Основы маркетинга. – М., 1992. - Галишич Р. Я. методичні вказівки для практичних занять з дисципліни «Типографіка» для магістрів газузі знань 0202 «Мистецтво» базового напряму «Дизайн», спеціалізації графічний дизайн (дизайн реклами та візуальних комунікацій). - С. 69. - Львів 2008. Веркман К. Товарные знаки: создание, психология, восприятие. М.:Прогресс, 1986. - Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980. - Hlavsa O., Wick K. Typographia. SNTL, 1975. - Рудер Э. Типографика. М.:Книга, 1982.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Теорія реклами і фірмовий стиль (курсовий проєкт)

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Візуальний дизайн і мистецтво
Лектор: К.мист., доц. Квасниця Р.Б.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Навчальна дисципліна «Теорія реклами і фірмовий стиль» є однією з дисциплін професійної підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 022 «Дизайн». Метою викладання дисципліни є професійна підготовка студента-дизайнера до виконання проектної роботи використовуючи весь спектр технологічних засобів. Підготувати студентів для подальшого працевлаштування за обраною спеціальністю до подальшої наукової роботи в галузі дизайну.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен сформувати та розвинути такі компетентності: Інтегральна компетентність - здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі дизайну або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Загальні компетентності: ЗК 1. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК 2. Вміння виявляти, ставити та розв’язувати проблеми. ЗК 3. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК 5. Здатність розробляти та керувати проектами. ЗК 6. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. Спеціальні (фахові, предметні компетентності спеціальностіі: КС 1. Здатність здійснювати концептуальне проектування об’єктів дизайну з урахуванням функціональних, технічних, технологічних, екологічних та естетичних вимог (за спеціалізацією). КС 2. Здатність проведення проектного аналізу усіх впливових чинників і складових проектування та формування авторської концепції проекту. КС 4. Здатність забезпечити захист інтелектуальної власності на твори образотворчого мистецтва та дизайну. КС 6. Здатність застосовувати у практиці дизайну виражальні художньо-пластичні можливості різних видів матеріалів, інноваційних методів і технологій. КС 7. Здатність застосовувати засоби спеціального рисунка та живопису (за спеціалізаціями), а також методики використання апаратних і програмних засобів комп’ютерних технологій. КС 9. Здатність створювати затребуваний на ринку та суспільно відповідальний продукт дизайну (товари і послуги). КС 10. Вміння переконливо демонструвати споживачу привабливу культурну цінність та економічну вартість створеного креативного продукту
Результати навчання: ПРН 1. Генерувати ідеї для вироблення креативних дизайн - пропозицій, вибудовувати якісну та розгалужену систему комунікацій, застосовувати передові світові концепції візуальної комунікації у мистецькій та культурній сферах ПРН 2. Розробляти науково -обґрунтовану концепцію для розв’язання фахової проблеми, вміти її презентувати та переконливо обстоювати . ПРН 3. Обирати певну модель поведінки при спілкуванні з представниками інших професійних груп різного рівня, спираючись на загальновизнані етичні норми та цінності . ПРН 6. Формувати проектні складові у межах проектних концепцій; володіти художніми та мистецькими формами соціальної відповідальності ПРН 9. Застосовувати сучасні методики концептуального проектування та здійснювати процес проектування з урахуванням сучасних технологій і конструктивних вирішень, а також функціональних та естетичних вимог до об’єкта дизайну. ПРН 12.Володіти базовими методиками захисту інтелектуальної власності; застосовувати правила оформлення прав інтелектуальної власності. ПРН 14.Застосовувати інноваційні методи і технології роботи з матеріалом (за спеціалізаціями). ПРН 16. Формувати дизайн-маркетингову стратегію позиціонування та просування продуктів дизайну (товарів і послуг) на внутрішньому та глобальному ринках. ПРН 17. Управляти процесом вироблення продукту дизайну (товарів і послуг) на різних етапах брендингу та ребрендингу (за спеціалізаціями)
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Теорія реклами і фірмовий стиль (лекції) Семіотика дизайну Супутні і наступні навчальні дисципліни: Перспективи розвитку дизайну та інформаційного середовища Курсовий проект за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Теорія реклами і фірмовий стиль» розрахований на один семестр вивчання та є однією зі складових комплексу фахової підготовки. У змісті дисципліни послідовно розкрито практичні положення, основні закономірності процесу проектування. Вивчення курсу вимагає від студентів творчого підходу, орієнтує на самостійний пошук ідей та оригінальних стратегій щодо виконання поставлених конкретних практичних завдань, вимагає від студентів опрацювання додаткової візуальної інформації та літератури. Формуються практичні вміння: робити оцінку стратегії розвитку, робити системний аналіз елементів дизайну і втілювати теоретичні знання в галузі дизайну в реальному проектуванні. Вибирати в залежності від вимог конкретної проектної задачі оптимальні художньо-образні, конструкторські та технологічні вирішення.
Опис: Вступ до курсу. Мета і завдання курсу. Результати навчання програми. Ознайомлення зі структурою занять і тематикою курсового проекту. Варіант завдання 1. Визначення теми та розробка індивідуального завдання курсового проекту. Теми курсового проекту: 1. Інтер'єр та обладнання науково-дослідної лабораторії 2. інтер'єр та обладнання конструкторської майстерні 3. інтер'єр та обладнання швейної майстерні 4. інтер'єр та обладнання лікувального закладу інтер'єр та обладнання бібліотеки 5. інтер'єр та обладнання (тема на вибір студента) Варіант завдання 2. Визначення теми та розробка індивідуального завдання курсового проекту. Ознайомлення з видами, категоріями, видами та формами реклами. Міжнародна класифікація реклами (комерційна реклама; політична реклама; соціальна реклама; соціально-політична реклама; іміджева реклама; корпоративна реклама). Збір та аналіз матеріалів наукової, спеціальної літератури та Інтернет-ресурсів. Колекція аналогів Теми курсового проекту: 1. розробити графічний, просторовий та медіа дизайн рекламної кампанії щодо захисту навколишнього середовища; 2. розробити графічний, тривимірний та медіа дизайн реклами для популяризації здорового способу життя; 3. розробити графічний, тривимірний та медіа дизайн реклами музичної корпорації; 4. розробити графічний, тривимірний та медіа дизайн реклами корпорації за вибором студента; 5. розробити графічне, об’ємно-просторове та медійне оформлення політичної реклами за вибором студента. Обговорення та оцінка проекту. Варіант завдання 1. Захист та презентація курсового проекту. Обговорення та оцінка проекту. Виконання курсового проекту варіант 1. Графічний альбом креслень повинен містити такі аркуші: Супровідний лист; зміст (перелік креслень); графічні аркуші, які містять: 1. Плани, габаритне креслення приміщень (бажано М1: 50, при необхідності М1: 100); 2. Плани, креслення перепланувань М1: 50, 1: 100 (при наявності); 3. Плани з розміщенням меблів та обладнання (бажано М 1: 50, при необхідності М 1: 100); 4. Електричні плани М1: 50; 5. Стінові розгортки М1: 50, 1: 100; 6. Плани стелі М1: 50, 1: 100; 7. Плани поверхів М1: 50, 1: 100; 8. Розробка деталей інтер'єру. Конструктивні креслення та візуалізація деталей внутрішніх приміщень, що розробляються (М 1: 50, М 1: 100); 9. Елементи предметного та графічного дизайну, декорації. 10. Візуалізація внутрішніх приміщень (в обсязі, необхідному для найбільш повного представлення проектованого об'єкта. Варіант завдання 2. Захист та презентація курсового проекту. Обговорення та оцінка проекту. Виконання курсового проекту варіант 2. Графічна частина проекту повинна містити: 1. Титульну сторінку. 2. Комплексне зображення всіх структурних елементів проекту в масштабі (1:1, 2:1, 3:1), залежно від формату та типу проекту: 3. Зображення елементів візуальної комунікації, поліграфічної реклами, тривимірна реклама та реклама розкадровка рекламний, рекламний. 3. Зображення елементів візуальної ідентифікації в масштабі 1:1: рекламні та агітаційні плакати, листівки, буклети, проспекти, плакати, системи знаків на сувенірній продукції, упаковці. 4. Комплексне представлення елементів візуальної комунікації: ілюстрації, малюнки, авторські фотографії. 5. Конструктивне вирішення об’ємних та об’ємно-просторових елементів проекту: ортогональних проекцій, аксонометрії, розрізів, вузлів зв’язку. 8. Кольоровий код, колірно-фактурна карта. Анімований рекламний ролик, відео або 3D-презентація (мінімум 12 кадрів). Розкадровка. Експлікація.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: перевірка повноти виконання індивідуальних завдань, оцінювання презентації та захисту проектної пропозиції, участі у дискусії, перевірка контрольної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент може набрати до 30 балів (поточні завдання) за курсовий проект максимальна кількість 70 балів. Для допуску до здачі курсового проекту студент не зобов’язаний здати поточні завдання. Завдання 1. Передпроектні дослідження згідно обраної тематики. Збір та аналіз аналогів. Розробка проектного завдання та проектної пропозиції. Художньо-композиційне, образне та технічне вирішення проекту. Форма подачі, формат, вимоги: Форма подачі довільна. А-4 формат – альбомна орієнтація. Презентація у форматі PDF. Критерії оцінки: - оригінальність вирішення - стилістична єдність - майстерність графічного виконання 10 Завдання 2. Дизайн-концепція проекту. Форма подачі, формат, вимоги: Робота представляє ескізну подачу матеріалів, для візуалізації рекомендується застосування комп’ютерної графіки, де послідовно висвітлюється головна концепція проекту. Форма подачі, формат, вимоги: А-4 формат – альбомна орієнтація. Презентація у форматі PDF. Критерії оцінки: - оригінальність вирішення - креативність - стилістична єдність - майстерність графічного виконання 10 Завдання 3 Варіант 1. Графічний альбом креслень та візуалізація інтер'єрних просторів. Варіант 2. Графічна частина проекту повинна містити: зображення елементів візуальної комунікації, поліграфічної реклами, об’ємно-просторової реклами та розкадровки рекламного ролика. Критерії оцінки: - вирішення поставлених завдань - цілісність графічного виконання - захист авторської пропозиції 10 Розподіл балів, які отримують студенти за складові курсового проекту: Пояснювальна записка - до 15 балів Ілюстративна частина - до 50 балів Захист роботи - до 5 балів Загальна сума - 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до курсу “Дизайн реклами” для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 02 «Графічний дизайн» / Укл.: Укл.: А.П. Павлів, Х.С. Бойко, Р.Я. Галишич, Р.Б. Квасниця, В.Р. Радомська, І.Ю. Бучковська, М.Ю. Дубова-Страшевська – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2017. – 10с. 2. Методичні вказівки до курсу “Дизайн реклами” для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 02 «Графічний дизайн» / Укл.: Укл Р.Б. Квасниця, М.Ю. Дубова-Страшевська – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2019. – 10с. 3. «Основи проектування офісних інтер’єрів» Методичні вказівки до курсу “Проектування інтер’єрів” для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 01 «Дизайн інтер’єру» / Укл.: А.П. Павлів, Х.С. Бойко, Р.Б. Квасниця, В.Р. Радомська, І.Ю. Бучковська, М.Ю. Дубова-Страшевська – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2017. – 18 с. 4. «Дизайн реклами. Рекламні ролики» Методичні вказівки до курсу “Дизайн реклами” для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 02 «Графічний дизайн» / Укл.: Укл Р.Б. Квасниця, М.Ю. Дубова-Страшевська, В.Р. Радомська – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2019. – 10с. №8689 16.04.2019 5. Проєктування інтер’єрів медичних закладів : метод. вказівки для студентів V курсу магістерського рівня вищої освіти спеціальності 8.022.00.01 “Дизайн” денної та заочної форм навчання / уклад.: А. П. Павлів, Р. Я. Галишич, Р. Б. Квасниця, М. Ю. Дубова-Страшевська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022 р. – 20 с. 8. Рекомендована література Базова 1. Рекламний креатив: навчальний посібник / Укладачі: О. І. Вікарчук, О.О. Калініченко, С.М. Ніколаєнко, І.О. Пойта. – Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2018. – 208 с. 2. Реклама і рекламна діяльність : [навч. посіб.] / Воронько-Невіднича Т. В., Калюжна Ю. П., Хурдей В. Д. – Полтава, РВВ ПДАА, 2018. – 230 с. 3. Дрьомова Л.В. Конспект лекцій з курсу «Теоретичні та методичні основи архітектурного проектування. Типологія будівель та споруд» Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. ХНАМГ, 2011. – 70 с. 4. Даниленко В.Я. Дизайн: Підручник. – Харків: ХДАДМ, 2003. – 320 с. 5. Технічна естетика і дизайн: науково-технічний збірник. Вип. 1./ Відп. Ред. М.І. Яковлев. – К.: Віпол, 2001. – 176 с. 6. ДСТУ Б В.2.6-52:2008 Сходи маршеві, площадки та огорожі сталеві 7. ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд 8. ДСТУ 4527:2006 "Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення 9. ДБН В.2.2-28:2010 Будинки адміністративного та побутового призначення 10. ДБН В.2.2-4:2018 Заклади дошкільної освіти. Будинки і споруди. 11. ДБН В.2.2-10:2018 Заклади охорони здоров'я. Будинки і споруди. 12. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення 13. Бережна О.Б. Технології підготовки та виробництва мультимедійних видань: Конспект лекцій для студентів напряму підготовки “Видавничо поліграфічна справа” усіх форм навчання / О.Б. Бережна, В.В. Браткевич. – Харків: Вид. ХНЕУ, 2009. – 130 с. – (Укр. мовою). 14. Волков Н. Курс макетирования и верстки. 2005. Формат pdf. Режим доступу: [http://www.uapp.net/netcat_files/460_4.PDF] 15. Таранов Н.Н., Іванов С.И. Основы учебного рисунка и производственной графики. – Львов: Світ, 1992. – 208 с. Допоміжна 1. Amali L. N., Zees N., Suhada S. Motion graphic animation video as alternative learning media. Jambura journal of informatics. 2020. №1(20). Р.23–3 2. Byars M.The Design Encyclopedia. – New York:John Wilej & Sons, Inc., 1994. 3. Hlavsa O. Typographia / O. Hlavsa. – Praha, 1986. 4. Fyfield M., Henderson M., Phillips M. 25 principles for effective instructional video design. ASCILITE 2019: Personalised Learning. Diverse Goals. One Heart. 2019. Р. 418–423. 5. Kapr A., Schiller W. Gestall und Funktion der Tupografie / A. Kapr, W. Schiller. – Leipzig, 1977. 8. Основна література: 1. Бугрим В.В. Реклама інформаційної продукції. Лекційно-тематичний виклад (Конспект лекцій)[http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1178 2. Dovzhenko, I. B., Yavorsky, O. L., Pastarnak, I. А. (2021) Videodesign Production: Definitions, Stages and Main Components. Art and design. 3(15). 54–62 3. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Знання; КОО, 2001. – 456 с. 4. Taneja K. Graphic design in search of its identity. Acta Graphica. 2019. №2(30). Р. 17–28. DOI:http://dx.doi.org/10.25027/agj2017.28.v30i2.202. 5. Hahn F. E. Do-It-Yourself Advertising: how to produce great ads, brochures, catalogs, direct mail, and much more. – New York, Chichester, Brisbane, Toronto, Singapore: John Wiley & Sons, Inc., 1993. – 246 p. 6. Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. – Харьков: Ранок Веста, 2001. 7. Хиневич Р., Єрмоленко Д., Омельченко Г. Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламі. Актуальні проблеми сучасного дизайну: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф.: Київ, 2020. С. 125–128. 8. Шевченко В. Принципи дизайну реклами : текст лекції Київ : КНУ ім. Тараса Шевченка Інститут журналістики, 2011. С. 52 9. Додаткова література: 1. Айзенберг. М. Н. Менеджмент рекламы. – Х., 1991. 2. Закон України "Про науково-технічну інформацію"[http://www.osvita.org.ua/pravo/law_07/part_04.html] 3. Закон України " Про рекламу" [www. rada.gov.ua] 4. Жарук О. І. Сучасні відеодизайнерські засоби для анімаційного моделювання процесів. Технології та дизайн. 2012. №3(4). С. 1–9. 5. Кацюба М. Художнє кіно як засіб формування масової політичної свідомості. Політичний менеджмент: політична культура та ідеологія. 2013. №1–2. С. 136–144 6. Поліщук О. П. Дизайн-мислення: художньо-проектний елемент у творчості і культурі : зб. наук. пр. Харків : Харківський авіаційний ін-т ім. М.Є. Жуковського : Гуманітарний часопис, 2005. С. 103-109. 7. Почепцов. Г. Г. Теорія комунікацій. – К.: Спілка рекламістів України, 1996. 8. Опорний конспект з рекламування і рекламного менеджменту. Основні принципи й прийоми побудови композиції реклами : текст лекції Київ : Київський славістичний ун-т., С. 41. 9. Fiske J. Introduction Communication Studies. – London, N.Y., 1990. 10. Eco U. A.. Theory of Semiotics. – Bloomington, 1976. 11. Минаев Г. Слоганы нового поколения: с крылышками // Релкамные идеи – YES! 1998. № 3. С. 52–54. 12. Слоган: фундамент рекламной кампании // Рекламные технологии. 2000. № 8. С. 5–6. 13. Лесняк В. Акцидентный шрифт. 75 оригинальных шрифтов. – Харьков: Колорит, 2004. 14. Bogart L. Strategy in advertising. – New York: Harcourt Brace Jovanovich, 1967. – 280 p. 15. Laskey H. A., Day E., Crask M. R. Typology of Main Message Strategies for Television Commercials // Journal of Advertising. – 1989. – Vol. 18.- № 1. – P. 36-41.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).