Типографіка і дизайн реклами

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.E.023
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Візуальний дизайн і мистецтво
Лектор: Руслан Галишич
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни ознайомлення з основними теоретичними положеннями функціонування реклами в культурному просторі та розуміння ролі рекламних текстів та типографіки у формуванні рекламного повідомлення. Засвоєння теоретичних та практичних положень формування рекламного образу на основі вербально-текстового та ілюстративно-зображального візуальних рядів. На прикладі конкретно поставленого рекламного завдання створити ефективний дизайн візуальної комунікації.
Завдання: ознайомлення із теорією формування рекламного повідомлення засобами дизайну: - ознайомлення із основними способами формування рекламного наративу; - вміти формулювати рекламну ідею згідно поставленого проектного завдання; - освоєння закономірностей поетапного і методичного ведення розробки рекламного повідомлення на основі текстової та візуально-образної ідеї; - вміння формувати компоненти рекламного повідомлення в основних видах поліграфічної, зовнішньої реклами та мультимедійної реклами; - вміння використовувати положення засад формулювання текстів, типографіки та ілюстративних рядів на практиці в галузі рекламного дизайну.
Результати навчання: Студент повинен знати: - історію розвитку реклами в різні періоди та в різних регіонах світу; - види та типи реклами та специфіку її ефективності залежно від культурного середовища; - форму, структуру та зміст рекламного повідомлення; - психологічні чинники які впливають на характер рекламного повідомлення; - фактори які обмежують використання психологічних, комунікативних та художньо-образних засобів в рекламі; - структурні підрозділи роботи рекламного агентства та фактори, що визначають ефективність його діяльності; - методи пошуку ідей (креативу) як основного компоненту рекламного послання, враховуючи предмет діяльності фірми, установи (спонсора реклами) та специфіку цільової аудиторії; вміти: - будувати рекламне повідомлення як його вербальну так і знаково-образну складову залежно від рекламної ідеї - вибирати в залежності від вимог конкретної рекламної задачі найдоцільніші методи дизайнерського вирішення об'єктів поліграфічної та зовнішньої реклами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія реклами і фірмовий стиль, Перспективи розвитку дизайну та інформаційного середовища, Дизайн пакування, Мультимедійний дизайн.
Короткий зміст навчальної програми: Курс висвітлює теорію вербальної та невербальної комунікації в галузі реклами. Вивчається способи осмислення та формування рекламної ідеї, сюжету рекламного повідомлення, закономірності складання рекламних текстів. Простежено закономірності творення рекламних кодів на основі вербальної, письмової шрифтової та зображальної інформації. Розуміння рекламної кампанії та інтеграторів, поняття єдиного модуля - текстового та ілюстративно-зображального комплекту рекламних елементів. Розглядається вербальна та невербальна реклама в мультимедійному просторі. У процесі розкриття теми виявляється специфіка графічного та пластичного формотворення елементів рекламного повідомлення, яка і визначає ефективність реклами, залежно від обраного медіа носія. Вивчається трансміграція понять, знаків, образів та символів в гуманітарних, виробничо-споживчих та соціальних сферах, які визначають характер постіндустріального дизайну та реклами. Виявляється роль текстів та шрифтів у формуванні коду візуального повідомлення у рекламі мистецьких популярних подій, індустрії модного одягу. Художньо-образні особливості розвитку власних акцидентних шрифтів в галузі реклами, для соціальних та мистецьких подій та корпоративного дизайну для комерційних підприємств. Практична робота є проектом серії поліграфічної та мультимедійної продукції, що містить систему знаково-образно-символічної ідентифікації, типографіку текстових блоків, титулів, девізів, статичних та динамічних промоціїйних образів на комерційну або на соціальну тематику. Рекомендовані теми, що мають відношення до реклами та дизайну візуально-комунікаційних систем культурної та комерційної діяльності конкретної країни, регіону, міста, села, заповідників, парків.
Опис: Мета теоретичного курсу засвоєння теоретичних положень формування рекламного повідомлення як текстової, так і її символічно знакової форми, і їх поєднання. Дизайн стратегія реклами. Методологічні підходи у створенні концепції рекламного повідомлення (товару). Критерії зрозумілості рекламного повідомлення. Дискурс товару — текстова та ілюстративна інформація. Рекламний текст і копірайнтинг. Конструювання рекламних текстів. Особливості композиційного просторового та темпорального розміщення смислових логічних та метафоричних складових – конструювання рекламного тексту. Вербально-текстовий наратив – основа коду рекламного повідомлення. Рекламні тексти інформаційного виду, образо творення первинного попиту, тексти, що несуть у собі мотив аргументу, перевага як головний вербальний та візуально-художній образ, тексти, зміст який нагадує про комерційний або соціальний феномен, що потребує реалізації. Ділова етика та копірайтинг. Вимови до складання рекламних текстів: порядність, правдоподібність, якісність, ефективність. Властивості рекламних текстів - помітність, цікавість, емоційність, корисливість, запамятовуваність. Рекламний наратив та рекламна ідея у вербально-текстових складових масовій комунікації. Детальний опис ідей рекламного повідомлення, як спосіб складання рекламних історій та як проектне завдання у вигляді ескізних пошуків для рекламного дизайну. Переваги товару, відповідність осмислення ідеї споживачем, цікавість, адаптивність до різних художніх форм вираження та, до медійних носіїв, перспективність та конкурентна спроможність. Практичні заняття. Засвоєння теоретичних положень в галузі рекламного дизайну та вміти флотувати код рекламного повідомлення засобами графіки, фотографіки та анімації на основі текстового, типографічного та ілюстративного рядів. Реклама місця. Рекламний дизайн образотворення конкретної географічної або культурологічної локації. Рекламний дизайн художньо-образними, типографічними іконічними засобами популяризації країни, регіону, міста, села, гори, річки ,озера, заповідків, парків. Вибір об’єкту проектування. Обґрунтування соціокультурної та комерційної необхідності. Конкретизація технічного завдання. Формування проектного завдання згідно вимог специфіки рекламного дизайну. Розробка системи знаків ідентифікації, орієнтації, образної символіки та адаптації графічних систем в географічне та штучне предметно-просторове та віртуальне середовище обраного об’єкту. Коротке есе на тему соціально-культурного, виробничо-споживчого контенту на обрану тему для рекламного дизайну. Виявити, обґрунтувати та візуалізувати первинну та вторинну символіку, придумати метафоричні художні образи, архетипи міфотворчості, зокрема, в народному мистецтві в декорах та орнаментах. Запропонувати варіанти їх репрезентацій у зрозумілій, для субкультуного простору цільової аудиторії, знаково-образних формі рекламного повідомлення . На основі міфологізації теми створити рекламний наратив та детально описати рекламну ідею та головні знаково-образно-символічні структури масової комунікаціі та передбачувані засоби графічного дизайну для їх реалізації. Підготовка до контрольної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студент може набрати 100 балів за виконання індивідуальних графічних завдань (аудиторна та самостійна робота). Курс лекцій, практичні заняття та курсова графічна робота оцінюються комплексно. Поточний контроль лекції (семінари) – 20%.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль – тести, усні відповіді, презентація рекламної дизайн ідеї - 30%, курсова робота - розробка системи знаків та рекламних образів на обрану тему - 50%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Галишич Р.Я. Лисенко О. Ю. Юрченко і.А. Франків Р. Б. ЕКОЛОГІЧНИЙ ДИЗАЙН методичні вказівки. Для магістрів спеціальності дизайн, спеціалізацій "дизайн середовиша", "графічний дизайн". Видавництво Національного університету «Львівська Політехніка» 2008. – 61 с. друк на принтері наклад 197X210 ЗО примірників. 2. Галишич Р. Я., Мер’є О. В. Теорія реклами : конспект лекцій для студентів І курсу Інституту архітектури спеціальності “Дизайн”, денної та заочної форм навчання / Р. Я. Галишич, О. В. Мер’є. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 99 с., іл. – (Укр. мовою). – 15 прим. (Реєстраційний №6230 від 22.04.2015 р.). 3. Галишич Р Я., Квасниця Р.Б., Павлів А.П., Бойко Х.С., Родомська B P., Бучковська І.Ю., Ду6ова-Стрлшсвська М.Ю // Дизайн реклами: Мстодичні вказівки до курсу «Дизайн реклами» для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 02 «Графічний дизайн». – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – 10 с. 4. Візуалізація абстрактних смислів: конспект лекцій для студентів Інституту архітектури / Х.П. Крамарчук, Р.Я. Галишич. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 68с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Типографіка і дизайн реклами (курсовий проєкт)

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.E.024
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Візуальний дизайн і мистецтво
Лектор: Галишич Руслан Ярославович, кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри ВДМ
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Усвідомлювати базові теоретичні принципи і методи проектування графічних елементів в предметно-просторовому середовищі та в медіа просторі Розуміння основних засад проектування знаків в графічному дизайні.
Завдання: Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі дизайну, або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій і методів дизайну та характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Загальних. ЗК2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК5. Здатність працювати в команді. ЗК7. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. ЗК9. Здатність зберігати та примножувати культурно-мистецькі, екологічні, моральні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя
Результати навчання: Студент повинен знати: - види та типи реклами та специфіку її ефективності залежно від культурного та виробничо-споживчого середовища; - психологічні чинники які впливають на характер рекламного повідомлення; - методи пошуку ідей (креативу) як основного компоненту рекламного послання, враховуючи предмет діяльності фірми, соціальної, комерційної установи (спонсора реклами) та специфіку цільової аудиторії; вміти: - будувати рекламне повідомлення як його вербальну так і знаково-образну складову залежно від рекламної ідеї; - застосовувати тексти та типографічні складові у рекламі на різних медіа носіях; - творити метафоричні рекламні образи на основі текстово-типографічних та ілюстративно-зображальних засобів; - вибирати в залежності від вимог конкретної рекламної задачі найдоцільніші методи дизайнерського вирішення об'єктів поліграфічної та мультимедійної реклами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія реклами і фірмовий стиль, Перспективи розвитку дизайну та інформаційного середовища, Дизайн пакування, Мультимедійний дизайн.
Короткий зміст навчальної програми: Курс висвітлює теорію вербальної та невербальної комунікації в галузі реклами. Вивчається способи осмислення та формування рекламної ідеї, сюжету рекламного повідомлення, закономірності складання рекламних текстів. Простежено закономірності творення рекламних кодів на основі вербальної, письмової шрифтової та зображальної інформації. Розуміння рекламної кампанії та інтеграторів, поняття єдиного модуля - текстового та ілюстративно-зображального комплекту рекламних елементів. Розглядається вербальна та невербальна реклама в мультимедійному просторі. У процесі розкриття теми виявляється специфіка графічного та пластичного формотворення елементів рекламного повідомлення, яка і визначає ефективність реклами, залежно від обраного медіа носія. Вивчається трансміграція понять, знаків, образів та символів в гуманітарних, виробничо-споживчих та соціальних сферах, які визначають характер постіндустріального дизайну та реклами. Виявляється роль текстів та шрифтів у формуванні коду візуального повідомлення у рекламі мистецьких популярних подій, індустрії модного одягу. Художньо-образні особливості розвитку власних акцидентних шрифтів в галузі реклами, для соціальних та мистецьких подій та корпоративного дизайну для комерційних підприємств. Практична робота є проектом серії мультимедійної та поліграфічної продукції, що містить систему знаково-образно-симаолічної ідентифікації, типографіку текстових блоків, титулів, девізів, статичних та динамічних промоціїйних образів для перформансу або театрального дійства, комедійного, драматичного, трагічного жанру опери, оперети, кабаре шоу. Верстка брошури літературного твору, згідно якого відбувається театралізоване дійство, ілюстрації, фотографічні, або графічні зображення, дизайн квитків, буклету, афіша, концепція сценографії та дизайну костюмів персонажів, реклама анонс постановки на веб-сторінці, Дизайн обкладинки та титульних листів буклету-програми, їхня верстка, графіка та дизайн квитків, театральної афіші, буклету, розробка інсталяцій, декорацій, концепції перформансу, дизайн костюмів. Можливий варіант вибору реклами та промоційного дизайну кінострічки.
Опис: Практичні заняття. Передбачає методику поетапного засвоєння практичних положень в галузі рекламного дизайну та дозволяє в результаті вивчення курсу вміти будувати код рекламного повідомлення на основі текстового, типографічного та ілюстративного рядів. Творити складні метафоричні рекламні образи. Застосовувати набуті навики в складних творчих завданнях в галузі рекламного дизайну. Передпроектний аналіз театру, як одного з найдревніших та найскладніших художніх форм відображення соціального життя. Розгляд прикладів сценографії найвідоміших театральних постановок. Вибір об’єкту проектування. Рекомендовано обирати філософсько-психологічні твори п’єси - драми, комедії трагедії, опери оперети . Детальний опис рекламної ідеї у вигляді короткого наративу. Реклама театрального дійства, перформансів, інсталяцій та сценографії обраної театральної події. Можливий варіант - кіно. Верстка тексту комедійного драматичного твору для театральної постановки.. Виконати верстку книжки що імпровізує арт бук твору театралізованого дійства. Запропонувати усі доступні типграфічні засоби для відтворення текстовими, шрифтовими та зображальними засобами відповідного образу твору. Книга має виконувати функцію сувеніра. Застосувати у дизайні книжки твору театралізованого дійства художньо-композиційні прийоми ілюстративних рядів та такі різновиди каліграфії та стилізації шрифтів, верстання, які мають сильний рекламний вплив на реципієнта потенційного глядача театралізованої події. Одна з головних функцій книжки – рекламна – має сприйматися як сувенір, згадка про подію. Можливий електронний варіант книжки. Сформулювати рекламну ідею на основі попередньо складеного рекламного наративу, з якого логічно випливають придумані — анонс назви, заклики, девізи, початкові та ехо-фрази театралізованого дійства. Застосування спеціально відібраної, після відповідного мистецтвознавчого та комунікаційного розгляду, текстової інформації, - застосування відповідної типографіки, театральної сценографії та ілюстрацій у пошуках художнього образу рекламної ідеї театральної події. У змісті рекламного наративу рекомендовано звернути увагу на такі мотиви формування колу рекламного повідомлення, як гра, свято, символічність. Останній може використовувати знаково-образну систему архетипів — застосувати при формуванні коду рекламного повідомлення технологію міфодизайну.
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студент може набрати 100 балів за виконання індивідуальних графічних завдань (аудиторна та самостійна робота). Курс лекцій, практичні заняття та курсова графічна робота оцінюються комплексно.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль ескізи – 20%. Підсумковий контроль –, презентація рекламної дизайн ідеї - 30%, курсова робота - розробка системи знаків та рекламних образів на обрану тему - 50%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Галишич Р.Я. Лисенко О. Ю. Юрченко і.А. Франків Р. Б. ЕКОЛОГІЧНИЙ ДИЗАЙН методичні вказівки. Для магістрів спеціальності дизайн, спеціалізацій "дизайн середовиша", "графічний дизайн". Видавництво Національного університету «Львівська Політехніка» 2008. – 61 с. друк на принтері наклад 197X210 ЗО примірників. 2. Галишич Р. Я., Мер’є О. В. Теорія реклами : конспект лекцій для студентів І курсу Інституту архітектури спеціальності “Дизайн”, денної та заочної форм навчання / Р. Я. Галишич, О. В. Мер’є. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 99 с., іл. – (Укр. мовою). – 15 прим. (Реєстраційний №6230 від 22.04.2015 р.). 3. Галишич Р Я., Квасниця Р.Б., Павлів А.П., Бойко Х.С., Родомська B P., Бучковська І.Ю., Ду6ова-Стрлшсвська М.Ю // Дизайн реклами: Мстодичні вказівки до курсу «Дизайн реклами» для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 02 «Графічний дизайн». – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – 10 с. 4. Візуалізація абстрактних смислів: конспект лекцій для студентів Інституту архітектури / Х.П. Крамарчук, Р.Я. Галишич. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 68с. .8. Рекомендована література Базова 1. Hlavsa O., Wick K. Typographia. SNTL, 1975. 2. Айзенберг. М. Н. Менеджмент реклами. - М., 1.991. 3. Веркман Д. К. товарньїе знаки. Создание, психология, восприятие. - М.: Прогресе,1986. 4. Галишич Р. Я. методичні вказівки для практичних занять з дисципліни «Типографіка» для магістрів газузі знань 0202 «Мистецтво» базового напряму «Дизайн», спеціалізації графічний дизайн (дизайн реклами та візуальних комунікацій). - С. 69. - Львів 2008. Веркман К. Товарные знаки: создание, психология, восприятие. М.:Прогресс, 1986. 5. Котлер. Ф. Основи маркетинга. - М., 1992. 6. Крафт 3. Защитная марка. - Берлин, 1970. 7. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980. 8. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980. 9. Минаев Г. Слоганн нового поколения: с крильїшками // Релкамнне идеи - УЕ8! 1998. 10. Мокшанцев. Р. Й. Психология реклами. - Москва, Новосибирск, 2002. 11. Морозова Й. Слогая слоганн. М.: РИП-Холдинг, 1998. 12. Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. - Харьков: Ранок Веста, 2001. 13. Почепцов. Г. Г. Теорія комунікацій. - К.: Спілка рекламістів України, 1996. 14. Рамат Е. В. Формирование фирмового стиля в системе маркетингових коммуникаций //Маркетинг й реклама. 1998. № 5. С. 14-18. 15. Рівке .Т. шігогіисгіоп Соттипісаііоп ЗішНез. - Ьопдоп, М.У., 1990. 16. Ромат В. Е. Реклама. - Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск., 2001. 17. Рудер Э. Типографика. М.:Книга, 1982. 18. Слоган: фундамент рекламной кампании // Рекламние технологии. 2000. № 8. С. 5-6. 19. Утевська Ф. І. Невмирущі знаки. - К.: Веселка, 1981. 20. Юнг. К. Г. Архетип й симол. - М.: Ренессанс, 1991.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).