Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.O.014
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: К.мист., доцент Мотиль Романна Ярославівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • згідно обраної теми дослідження визначити мету, об’єкт, предмет, завдання дослідження, до проектної частини визначили й у загальній формі сформулювали основні етапи та методику виконання практичного завдання;
• проводити збір, систематизацію, відбір та загальний аналіз інформації та джерельної бази за обраною темою (МКР);
• визначати галузі використання результатів дослідження або виробничо–промислову базу на якій може бути реалізований майбутній проект;
• оформити й впорядкувати зібраний матеріал у вигляді реферату, як сегмент (Вступ, Розділ І) дипломної записки;
• оформити звіт-бланк про виконану роботу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
• Основи наукових досліджень,
• Комплексне дослідження об'єкту дизайну,
• Теорія та методологія наукових досліджень у дизайні,
• Передпроектний аналіз.
Короткий зміст навчальної програми: Вступ до дипломної записки: акуальність, мета, об’єкт, предмет, завдання за темою магістерської роботи. Інфографіка для систематизації наукових досліджень.Формування ілюсративних додаків, таблиць. Моделі системного структурування змісту диломної записки. Наукові стандарти подачі візуального та джерельного матеріалу, приміток.
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль: диференціований залік (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методика проведення передпроектного аналізу(комплексне дослідження виробу, декорованого орнаментом): Методичні вказівки до навчальних дисциплін «Передпроектний аналіз» й «Дизайн промислових виробів» для студентів базового напряму 6.0202 «Мистецтво»/ уклад.: І.А.Юрченко. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – 40с.
2. Організація та проведення практики: методичні вказівки для проходження практики за темою дипломного проекту(ДП) та магістерської кваліфікаційної роботи(МКР) для студентів VI курсу, базового напряму 6. 020207 «Дизайн» овсітньо– кваліфікаційних рівнів «спеціаліст» та «магістр»/ уклад.: В.Р.Радомська, З.Я.Сеньків, О.В. Мерє. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – 24с.
3. Студентська наукова робота: метод. вказівки для підготовки, виконання наукової роботи та участі у СНТК для студентів базового напряму «Архітектура», «Мистецтво», «Реставрація творів мистецтва» усіх спеціальностей Інститут архітектури/ уклад.: Ю.В. Ідак, Х.С. Бойко. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. – 32с.
4. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково – дослідницької діяльності [Текст]: підручник / В.М. Шейко, Н.М. Кушнаренко. – 6-те вид., перероб. і допов. – К.: Знання, 2008. – 310 с.