Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Пожежна безпека
Код дисципліни: 7.261.01.O.013
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: керівники дипломного проекту
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері пожежної безпеки.
ЗК01. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК05. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
СК06. Здатність оптимізувати методи й засоби спрямовані на припинення дії небезпечних чинників пожежі, рятування життя і збереження здоров’я людей під час виникнення пожеж.
СК09. Здатність організовувати моніторинг пожежної обстановки й аналізувати його результати, розроблювати науково-обґрунтовані рекомендації щодо проведення заходів із запобігання та ліквідування пожеж.
СК10. Здатність аналізувати процеси, стан об'єктів та прогнозувати можливі загрози виникнення пожеж.
СК13. Здатність застосувати основні положення стандартів та нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки в процесі професійної діяльності.
СК15. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців та нефахівців.
СК16. Здатність планувати і виконувати наукові дослідження у сфері пожежної безпеки.
Результати навчання: РН01. Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки для розв’язання наукових і прикладних задач у сфері пожежної безпеки.
РН09. Аналізувати, оцінювати протипожежну та аварійно-
рятувальну техніку, пожежно-технічне оснащення та надавати рекомендації щодо їх оптимального вибору.
РН16. Доносити професійні знання, власні обґрунтування і висновки до фахівців пожежно-рятувальних формувань і широкого загалу.
РН17. Відшуковувати необхідну інформацію у науково-технічній літературі, базах даних та інших джерелах, аналізувати і оцінювати наявну інформацію.
Додатково для освітньо-наукових програм:
РН18. Обирати та застосовувати ефективні методи та інструментальні засоби досліджень.
РН19. Планувати та виконувати наукові дослідження та інноваційні проекти, обґрунтовувати вибір методів і засобів дослідження, аналізувати результати, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • всі дисципліни підготовки магістра
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) складається з графічної частини та пояснювальної записки. Розділи МКР: •мета та актуальність магістерської роботи; • оперативно-тактична характеристика об'єкту; •характеристика технологічного процесу;•загальна характеристика будівель та споруд;•аналіз пожежної небезпеки об'єкту; • охорона праці • економіка пожежної безпеки.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) складається з графічної частини та пояснювальної записки. Розділи МКР: •мета та актуальність магістерської роботи; • оперативно-тактична характеристика об'єкту; •характеристика технологічного процесу;•загальна характеристика будівель та споруд;•аналіз пожежної небезпеки об'єкту; • охорона праці • економіка пожежної безпеки.
Методи та критерії оцінювання: Магістерська кваліфікаційна робота, що виконана згідно виданого індивідуального завдання та відповідає вимогам кваліфікаційної роботи (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Магістерська кваліфікаційна робота, що виконана згідно виданого індивідуального завдання та відповідає вимогам кваліфікаційної роботи (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Кодекс цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI, чинний з 1 липня 2013 р.: – 2013. – 108 с. 2.Наказ МНС України від 26.04.2018 року №340 „Про затвердження Статуту дій у НС органів управління та підрозділів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту та Статуту дій органів управління та підрозділів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту під час гасіння пожеж”. – 209 с. 3.Наказ МНС України від 07.05.2007 р. №312 „Про затвердження Правил безпеки праці в органах і підрозділах Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи”. – 2007, – 282 с. 4.Наказ ДСНС України від 01.04.2013 р. №107 „Методичні рекомендації з експлуатації та ремонту пожежних рукавів”, К.:ДСНС – 2013 – 30 с. 5.Гаврилко О.А., Білінський Б.О., Перетятко Б.М., Холод П.Ф. „Пожежна безпека. Ч. 6. Пожежні автомобілі”, – 2019. – 191 с. 6.Насоси, вентилятори, компресори в пожежній техніці: Навч. посібник /Мандрус В.І., Юзьків Т.Б., Назарчук С.П., Ковалишин В.В. – Львів: Сполом, 2007. – 348 с. 7. https://www.dsns.gov.ua//.
8. https://idundcz.dsns.gov.ua/.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).