Технології управлінського документообігу (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.O.008
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Вовк Наталія Степанівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати: – Застосувати законодавчі та нормативні документи, що регулюють функціонування інформаційної сфери. – Застосовувати законодавство, що регулює управління авторськими правами в інформаційній галузі. уміти: – Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. – Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи. – Застосовувати прикладне програмне забезпечення для вирішення управлінських та/або наукових завдань на основі поєднання інтелектуальних здібностей людини з функціональними можливостями інформаційних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології управлінського документообігу Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Мета курсу: набуття теоретичних знань для побудови інформаційної моделі документопотоків та побудови інформаційних зв’язків як основи впровадження системи електронного документообігу, дослідження організаційної структури систем документообігу. Набуття практичних навичок роботи з сучасними системами документообігу.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль ( контрольний захід – залік) 100 %
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кандзюба С.П., Матвійчук Р.М., Сидорович Я.М., Мусієнко П.М. (2017). Частина 9: Електронний документообіг. Реінжиніринг адміністративних процесів в органах публічної влади. К.: ФОП Москаленко О. М.. С. 64. 2. Куцик П.О. (2019). Розвиток хмарних технологій та їх місце в організації обліку та корпоративного документообігу. Розвиток системи обліку, аналізу та аудиту в Україні: теорія, методологія, організація: збірник тез доповідей учасників ХVII Всеукраїнської наукової конференції. К.: ДП «Інформ. – аналіт. агентство». С. 183 - 186. 3. Н.В. Кузьменко (2018). Сучасне діловодство в Україні. Практичні поради. Центр учбової літератури. с. 260. 4. Про електронний документообіг та електронні довірчі послуги: збірник законодавчих і нормативних актів. Паливода. 2019. с. 252. 5. Лушников В.В., Бондарев А.В.. 1С:ДОКУМЕНТООБОРОТ. 200 ВОПРОСОВ И ОТВЕТОВ". "1С-Паблишинг". С. 298. 6. Benjamin Chevallereau, Jeff Potts (2017). Alfresco One 5.x Developer's Guide. Packt Publishing; 2 edition. P. 528. 7. Eric van der Meulen (2018). Project Management PM Process Flow & Companion Documents bundle. Q'vive, LLC; 1st edition. P. 7. 8. Doron Meir (2018). Workflow: A Practical Guide to the Creative Process. CRC Press; 1 edition. P. 306.