Комунікаційний менеджмент установи

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.E.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: К.філол.н., доцент Комова М.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: ЗН.1. Формувати стратегії системної організації, модернізації, підвищення ефективності управління інформаційною, бібліотечною та архівною діяльністю. ЗН.2. Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах. ЗН.3. Здійснювати процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації. ЗН.6. Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. ЗН.7. Застосувати законодавчі та нормативні документи, що регулюють функціонування інформаційної сфери. Уміти: УМ.1. Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги. УМ.2. Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. УМ.5. Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи. УМ.7. Використовувати методи проведення експертизи цінності, систематизації, обліку документів та формування архівних фондів. КОМ.2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ.1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. АіВ.3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології менеджменту даних та знань Технології управлінського документообігу
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна забезпечує формування у студентів необхідних теоретичних знань і практичних навичок для застосування аналітичного інструментарію стратегічного управління (SWOT-аналіз), технологій зв’язків з громадськістю (PR), управління людськими ресурсами (HR), управління репутацією компанії (SERM).
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на лабораторних заняттях, написання рефератів; - підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Комова М.В., Петрушка А.І., Бахур Ю.Б. Комунікаційний менеджмент установи : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львів. політехніка». Кафедра соціал. комунікацій та інформ. діяльності. Львів, 2021. 168 с. Балабанова Л., Сардак О. Управління персоналом. Київ : Центр навч. л-ри, 2019. 468 с. Руденко О. М., Штурхецький С. В., Шершньова О. В., Філіпова Н. В. HR-менеджмент у публічному управлінні : навч. посібн. Київ : Кондор-Видавництво, 2016. 124 с. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/ Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/

Комунікаційний менеджмент установи (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.E.022
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: К.філол.н., доцент Комова М.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: ЗН.1. Формувати стратегії системної організації, модернізації, підвищення ефективності управління інформаційною, бібліотечною та архівною діяльністю. ЗН.2. Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах. ЗН.3. Здійснювати процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації. ЗН.6. Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. ЗН.7. Застосувати законодавчі та нормативні документи, що регулюють функціонування інформаційної сфери. Уміти: УМ.1. Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги. УМ.2. Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. УМ.5. Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи. УМ.7. Використовувати методи проведення експертизи цінності, систематизації, обліку документів та формування архівних фондів. КОМ.2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ.1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. АіВ.3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології менеджменту даних та знань Технології управлінського документообігу
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна забезпечує формування у студентів необхідних теоретичних знань і практичних навичок для застосування аналітичного інструментарію стратегічного управління (SWOT-аналіз), технологій зв’язків з громадськістю (PR), управління людськими ресурсами (HR), управління репутацією компанії (SERM).
Методи та критерії оцінювання: - підсумковий контроль (100%): залік.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Комова М.В., Петрушка А.І., Бахур Ю.Б. Комунікаційний менеджмент установи : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львів. політехніка». Кафедра соціал. комунікацій та інформ. діяльності. Львів, 2021. 168 с. Балабанова Л., Сардак О. Управління персоналом. Київ : Центр навч. л-ри, 2019. 468 с. Руденко О. М., Штурхецький С. В., Шершньова О. В., Філіпова Н. В. HR-менеджмент у публічному управлінні : навч. посібн. Київ : Кондор-Видавництво, 2016. 124 с. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/ Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/