Технології інформаційного менеджменту

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.E.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Кандидат технічних наук, доцент Голощук Роман Олегович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах. • Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги. • Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. • Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. • Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. • Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики. • Здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Мовні технології документаційного забезпечення Інтернет-технології опрацювання консолідованих документних ресурсів Технології менеджменту даних та знань Інформаційні технології глобальних мереж Інформаційні технології організації бізнесу Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Поняття інформаційного менеджменту, поняття інформаційної моделі та інформаційного моделювання, основні поняття інфодинаміки, стандарти IDEF0 та IDEF1, діаграми потоків даних (DFD), діаграми "сутність-взаємозв'язок" (ERD), види логічної організації інформації, моделі електронних джерел інформації, основні моделі управління та області їх застосування, принципи побудови корпоративних інформаційних систем.
Методи та критерії оцінювання: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%) підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Жежнич П.І. Технології інформаційного менеджменту: навч. посіб. / П.І. Жежнич. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівcька політехніка”, 2010. – 272 с. – (Серія “Консолідована інформація”). 2. Кравець Р.Б. Інформаційні технології організації бізнесу: Навч.посібник/ Р.Б. Кравець, Ю.О. Сєров, О.В. Марковець – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013, – 228 с. 3. Катренко А.В. Системний аналіз : підручник / А. В. Катренко ; наук. ред. В. В. Пасічник. — Львів : Новий світ-2000, 2013. — 396 с.

Технології інформаційного менеджменту (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.E.018
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Голощук Роман Олегович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах. Здійснювати процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації. Володіти методиками бібліо- та вебометричного аналізу інформаційних потоків та масивів. Здійснювати маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг. Уміти: Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи. Застосовувати прикладне програмне забезпечення для вирішення управлінських та/або наукових завдань на основі поєднання інтелектуальних здібностей людини з функціональними можливостями інформаційних систем. Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською). Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Технології інформаційного менеджменту
Короткий зміст навчальної програми: Метою вивчення дисципліни "Технології інформаційного менеджменту" є вивчення основних технологій інформаційного менеджменту, способів їх застосування, технологій обробки інформаційних потоків та формування інформаційних ресурсів, технологій накопичення, збереження та оцінювання інформації. До складу курсу входять: цикл лекцій з двох модулів “Інформація як об’єкт менеджменту”, “Моделі та методи інформаційного менеджменту”; та цикл лабораторних робіт з створення, опрацювання та оцінювання інформаційних ресурсів.
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (контрольний захід): письмово-усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Жежнич П.І. Технології інформаційного менеджменту: навч. посіб. / П.І. Жежнич. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівcька політехніка”, 2010. – 272 с. – (Серія “Консолідована інформація”). 2. Кравець Р.Б. Інформаційні технології організації бізнесу: Навч.посібник/ Р.Б. Кравець, Ю.О. Сєров, О.В. Марковець – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013, – 228 с. 3. Катренко А.В. Системний аналіз : підручник / А. В. Катренко ; наук. ред. В. В. Пасічник. — Львів :Новий світ-2000, 2013. — 396 с.