Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Марковець О.В. к.т.н., доцент
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати методологію забезпечення координації внутрішньої управлінської діяльності між керівником та підприємством, установою, організацією; знати методи і технології функціональної та інформаційної підготовки проектів рішень; вміти здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення проблемних ситуацій базової діяльності; вміти розробляти документи для інформаційного забезпечення управлінських рішень
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комунікативні стратегії установи Управління діловими інформаційними ресурсами Інтернет-технології опрацювання консолідованих документних ресурсів Сучасні технології управлінського документообігу Документні ресурси
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз наукових та навчально-методичних джерел. Аналіз законодавчих і нормативних актів. Аналіз Інтернет-ресурсів, що стосуються тематики магістерської роботи. Аналіз міжнародного досвіду у вирішенні поставлених в магістерській роботі завдань та стандартів ISO. Аналіз об’єктів предметної області та взаємозв’язків між ними. Аналіз нормативних документів установи.
Методи та критерії оцінювання: захист звіту практики
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Організація проведення практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи: Методичні вказівки для студентів другого курсу спеціальності 8.02010501 «Документознавство та інформаційна діяльність» / Укл.: А.М. Пелещишин, М.В. Комова, С.О.Лісіна, О.В.Марковець, Н.О.Думанський – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 16 с. 2. Шейко В.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник / В.М.Шейко, Н.М.Кушнаренко. –2-е вид. перероб. і доп. –К.: Знання-Прес, 2010. –295 с. 3. Основи наукових досліджень. Організація самостійної та наукової роботи студента: навч. посібн. /Я.Я.Чорненький та ін. –К.: Професіонал, 2011. –208 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).