Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 7.231.01.O.012
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: д.пед н., доц. Клос Л.Є.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати: в чому суть та головні завдання різних напрямків здійснення соціальної роботи; як систематизувати та розширювати теоретичні знання щодо вирішення конкретних соціальних проблем на основі досліджень діяльності організацій та установ, інформації мас-медіа; як раціонально обрати напрямок практичної діяльності, уміло оперувати поняттями та цінностями, притаманними професії соціального працівника; • уміти: проводити науковий пошук під час розв’язання поставлених завдань, чітко формулювати та обґрунтовувати актуальні методи ведення соціальної роботи у конкретному напрямку; порівнювати різні підходи, практичні напрацювання вітчизняних та закордонних соціальних працівників; у польових умовах (під час безпосередньої роботи соціальним працівником у тій чи іншій організації, установі) проявляти здобуті під час навчання та проходження практик знання та вміння, критично мислити, адекватно реагувати; сформулювати висновки, конкретні пропозиції для використання іншими соціальними працівниками
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Теорії та методи соціальної роботи; • Методичні рекомендації для студентів магістерської програми напряму «Соціальна робота»
Короткий зміст навчальної програми: Головні організаційні аспекти виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи: наукове керівництво, етапи роботи. Кваліфікаційна робота як науково-практичне дослідження: вимоги до роботи, обґрунтування змісту дослідження, теоретико-методична та емпірична бази наукової роботи; підготовка роботи до захисту: вимоги до оформлення, складових елементів роботи, загальні правила щодо цитувань та посилань на використані наукові джерела, підготовка студента до захисту та процедура захисту.
Методи та критерії оцінювання: захист магістерської роботи (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: • Методичні поради щодо виконання наукових робіт для студентів спеціальності «Соціальна робота» / Укл.: М.І.Сварник, Н.М.Гайдук, Л.Д. Климанська та ін. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2008. – 40 с. • Соціальна робота / За ред. Семигіної Т.В., Григи І.М. У 3-х ч. — К.: КМ Академія, 2004. — 178 с. • Соціальна робота в Україні: перші кроки / За ред.В.Полтавця. — К.: КМ Academia, 2000. — 236 с.