Процеси і апарати харчових виробництв (курсовий проєкт)
Спеціальність: Харчові технології
Код дисципліни: 6.181.00.O.032
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: к.т.н., с.н.с., доцент Іващук Олександр Сергійович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність (ІНТ):
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми технічного і технологічного характеру, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов у виробничих умовах підприємств харчової промисловості та ресторанного господарства та у процесі навчання, що передбачає застосування теоретичних основ та методів харчових технологій.
загальні компетентності:
ЗК1. Знання і розуміння предметної області та професійної діяльності
ЗК2. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК5. Здатність до пошуку та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК6. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК7. Здатність працювати в команді.
ЗК11. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК12. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
фахові компетентності:
ФК1. Здатність впроваджувати у виробництво технології харчових продуктів на основі розуміння сутності перетворень основних компонентів продовольчої сировини впродовж технологічного процесу.
ФК5. Здатність розробляти нові та удосконалювати існуючі харчові технології з врахуванням принципів раціонального харчування, ресурсозаощадження та інтенсифікації технологічних процесів.
ФК6. Здатність укладати ділову документацію та проводити технологічні та економічні розрахунки.
ФК7. Здатність обирати та експлуатувати технологічне обладнання, складати апаратурно-технологічні схеми виробництва харчових продуктів.
ФК9. Здатність проектувати нові або модернізувати діючі виробництва (виробничі дільниці).
ФК13. Здатність підвищувати ефективність виробництва, впроваджувати сучасні системи менеджменту.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
1. Здатність здійснювати оперативний контроль за виконанням технологічних операцій на виробництві.
2. Вдосконалення технологічних процесів.
3. Забезпечення високого рівня якості готової продукції.
4. Уміння застосовувати наукові знання для впровадження у виробництво прогресивних технологій.
5. Навички роботи в технологічних лабораторіях.
6. Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін у технологічних процесах;
7. Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фізика
Математика
Фізична та колоїдна хімія
Біохімія
Харчові технології ч.1,2
Обладнання харчових виробництв
Компонування обладнання
Проектування підприємств галузі
Короткий зміст навчальної програми: Курс “Процеси та апарати харчових виробництв. КП” ґрунтується на фундаментальних законах фізики, хімії, фізичної хімії, термодинаміки, економіки та інших наук, а також на виявленні аналогії зовнішньо різних процесів і апаратів, незалежно від галузі хімічної та харчової промисловості, в якій вони використовуються. Він є інженерною дисципліною, яка вивчає теоретичні основи хімічної та харчової технології, а також складовою частиною комплексу дисциплін, які висвітлюють різні аспекти хімічної та харчової технології як науки, і тісно з ними пов’язаний. Курс “Процеси та апарати харчових виробництв. КП” є основою для розробки найбільш ефективних з техніко-економічного погляду технологічних процесів.
Опис: Курсовий проект
Методи та критерії оцінювання: Курсовий проект
Критерії оцінювання результатів навчання: Разом за дисципліну 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Процеси та апарати хімічної технології. Навчальний посібник з курсового проектування / А. І. Дубинін, Р. І. Гаврилів, І. О. Гузьова; за ред. А. І. Дубиніна. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).