Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології неорганічних речовин і водоочищення
Код дисципліни: 7.161.01.O.017
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: професор Слюзар Андрій Володимирович, керівники магістерських кваліфікаційних робіт.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики за темою МКР є формування у студентів на базі отриманих під час навчання в університеті теоретичних знань та практичної підготовки системи професійних компетентностей, умінь і навичок для належного виконання професійних обов’язків; прийняття самостійних рішень під час їхньої професійної діяльності; формування здатності систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності; оволодіння студентами сучасних технологій та форм організації праці у сфері їхньої майбутньої професії.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми хімічних технологій та інженерії або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог. Загальні компетентності (ЗК) 1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різ¬них джерел. 4. Здатність працювати самостійно і в команді. 5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності спеціальності (ФК) 1. Здатність досліджувати, класифікувати та аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. 4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії.
Результати навчання: Програмні результати (ПР) 1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. 3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. 5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів. 7. Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. Комунікація (КОМ) 1.Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Автономія і відповідальність (АіВ) 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: • аналітична хімія; • основи наукових досліджень; • дисципліни спеціалізації
Короткий зміст навчальної програми: Згідно з освітньо-професійними програмами підготовки магістрів спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія за спеціалізаціями «Хімічні технології неорганічних речовин і водоочищення» та «Технічна електрохімія» передбачено практику за темою магістерської кваліфікаційної роботи (МКР) Практика за темою МКР є частиною професійної підготовки студентів і спрямована на забезпечення конкурентоспроможності підготовлених фахівців на ринку праці та можливості їхнього працевлаштування. З цією метою, студенти, під час практики, використовуючи матеріально-технічні бази майбутніх працедавців, повинні вдосконалити свою професійно-практичну підготовку, набути достатнього обсягу практичних знань, умінь і навичок, які визначені у вимогах освітньо-професійної програми. Тривалість практики становить 8 тижнів (12 кредитів/360 год). Терміни, зміст і послідовність виконання практики за темою МКР визначають навчальний план та робоча програма практики.
Опис: Індивідуальне завдання студенту на виконання практики співпадає з темою магістерської кваліфікаційної роботи і повинно передбачати рішення певної технологічної проблеми шляхом проведення експериментальних (інколи теоретичних) досліджень. Практика включає такі частини: 1. Мета досліджень, завдання. 2. Пошук інформації та обробка даних літератури для встановлення напрямку досліджень. 3. Монтаж експериментальної установки для проведення досліджень. 4. Експериментальні дослідження. 5. Обробка результатів досліджень
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль (100%): диференційований залік: звіт з практики, захист звіту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Якість виконання практики 20 Якість оформленого звіту 20 Якість доповіді 30 Відповіді на питання 30 Разом за дисципліну 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Технологічний регламент підприємства. Інша довідникова і спеціалізована література залежно від теми магістерської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).