Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Хімічні технології неорганічних речовин і водоочищення
Код дисципліни: 7.161.01.O.018
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: Керівники магістерських кваліфікаційних робіт:
науково-педагогічні працівники кафедри ХТНР.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: -
Результати навчання: Знати:
- теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи;
- сучасні технології хімічного виробництва;
- конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв;
- типові методики хіміко-технологічних розрахунків.
Вміти:
- узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією;
- здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес;
- виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: _
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи:
1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи.
2. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали.
3. Результати досліджень та їх обговорення.
4. Висновки.
5. Список літератури.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: • актуальність і мета роботи;
• наукова новизна отриманих результатів;
• методи досліджень;
• обсягом проведених досліджень;
• оформлення магістерської кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: _
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).