Сучасна англійська мова, частина 3
Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.023
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: Матковська О.Й.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • поповнити словниковий запас студентів;
• навчити студентів правильно вживати граматичні структури у письмовому та усному мовленні.
загальних: уміння спілкуватися іноземною мовою; здатність навчатися; уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях; уміння працювати в команді; уміння думати абстрактно, аналізувати та синтезувати; уміння працювати самостійно;
фахових: здатність здійснювати зіставний аналіз української, англійської, мов з метою правильного відображення позамовних реалій, здатність вільно орієнтуватись у складних соціокультурних обставинах, готовність обслуговувати не тільки інноваційні процеси, а й процеси комунікації у широкому розумінні, Здатність здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів, здатність створювати письмові мовленнєві висловлювання різних типів і жанрів у межах запропонованих сфер і тем, а також на основі почутого, побаченого, прочитаного і з власного життєвого досвіду, доречно використовуючи відповідні лінгвальні засоби, висловлюючи власне ставлення та обґрунтовуючи власну думку про предмет спілкування.
Результати навчання: - уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях;
- уміння працювати самостійно та в команді;
- правильне розуміння та повага до багатокультурності та відмінності;
- здатність створювати письмові мовленнєві висловлювання різних типів і жанрів у межах запропонованих сфер і тем, а також на основі почутого, побаченого, прочитаного і з власного життєвого досвіду, доречно використовуючи відповідні лінгвальні засоби, висловлюючи власне ставлення та обґрунтовуючи власну думку про предмет спілкування;
- здатність аналізувати англійську мову на усіх рівнях;
- здатність здійснювати зіставний аналіз української та англійської мов з метою правильного відображення позамовних реалій;
- здатність вільно орієнтуватись у складних соціокультурних обставинах, готовність обслуговувати не тільки інноваційні процеси, а й процеси комунікації у широкому розумінні;
- здатність здійснювати письмові та усні переклади, використовуючи стилістичні регістри і способи їх перенесення з однієї мови в іншу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасна англійська мова (частина 1, 2)
Сучасна англійська мова (частина 4,5)
Англійська мова за професійним спрямуванням
Основи лінгвокультурології
Короткий зміст навчальної програми: Навчальний модуль охоплює 3 теми : освіта та працевлаштування, туризм та охорона, міжнародні зв’язки. В межах тем розглядаються: освітні питання, кар’єрні здобутки, амбіції.проходження співбесіди, тривалий та перфектний аспекти, світ природи, відпочинкові місця, збереження та прогнози на майбутнє, загрози від туризму, вживання артиклів та модальних дієслів, риси характеру, абревіатури, виставлення пріоритетів, міжнародні зв’язки, стереотипи, роздуми про культуру, підрядні речення, модальні з перфектним аспектом, вживання інверсії та вираження майбутнього з позицій минулого, обговорення гіпотез, вживання пасиву. Розвиваються наступні навчальні та письмові навики: обґрунтування думки, навик самоусвідомлення, написання супровідного листа, планування та організація творів, написання твору з вирішення проблеми, навик активного слухання, написання промови, навик аналізування та опис візуальної інформації, опис речей, розвиток ефективного розуміння складних текстів.
Опис: Тема. Education and Employment
1. Issues in Education (topic vocabulary, reading, listening and speaking on the education issues, reporting vocabulary).
2. Success (speaking and reading about successful people, adjective suffixes, continuous aspect, writing- justifying opinions).
3. Job hunting (analyzing CV, discussing effectiveness, abbreviations, interview questions, writing a CV), .
4. Choosing an intern (stating requirements, saying what’s desirable and essential, phrases about weaknesses and strengths).
5. Study and writing skills (self-awareness, a covering letter, vocabulary for writing a covering letter).
Тема. Tourism and Conservation.
1. Wish you were here (speaking and reading about tourism, factors, holiday types, analysing travel brochure, travel collocations, phrasal verbs).
2. The Galapagos Islands (reading and listening about the Islands, the natural world vocabulary, the use of articles, speaking on protection of the nature).
3. The Perfect Beach (reading an article, evaluating advantages and disadvantages; modal verbs; discussing rules to follow, work on video).
4. Granville island ( stating your position, clarifying, participating in a meeting, phrases for discussing arguments).
5. Study and writing skills (planning and organizing essays, brainstorming ideas, writing a problem-solving essay, listening to a wildlife expert).
Тема. International Relations.
1. National Traits (speaking and reading about national traits, character adjectives, dealing with other cultures).
2. International Collaboration (speaking and reading on the theme, subordinate clauses, learning to prioritise, watching an expert interview).
3. Ambassadors (speaking and reading on the ambassador’s qualities, vocabulary on international relations, modals with perfect aspect, listening).
4. Scenario: The Oil Spill Crisis ( learning the situation, stating objectives, giving strong advice, devising an action plan, phrases on rejecting and accepting).
5. Study and writing skills (active listening, writing a speech, analyzing a speech).
Методи та критерії оцінювання: Поточний та підсумковий контроль, усне та фронтальне
опитування.
Методи
оцінювання знань: вибіркове
усне опитування; виступи на
практичних заняттях, тести, оцінка активності, написання письмових робіт відповідно до комунікативних ситуацій, створення діалогічного мовлення в парах та групах,
внесених пропозицій,
оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль 100
захід (КЗ) 60
поточний контроль (ПК) 40
Контрольний захід проводиться у формі семестрового екзамену в письмовій та усній формі. Письмова відповідь студента оцінюється 50 балами, усна відповідь – 10 балами.
Екзамен перед комісією студент складає в усній формі з фіксацією запитань та оцінок відповідей на екзаменаційному листі.
ПК – поточний контроль.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вправи з граматики. Частина І: [методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Практика мовлення» для студентів 2-го та 3-го курсів напряму 6.020303 «Філологія»] // Укл. О.В. Абрамів, М.С. Гайдук, О.В. Сабан. – Львів: Видавництво кафедри прикладної лінгвістики, 2011.- 44с.
2. Сучасна англійська мова. Другий курс: [методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Сучасна англійська мова» для студентів 2-го курсу напряму 6.020303 «Філологія»] // Укл. О.Й.Матковська. -Львів: Видавництво кафедри прикладної лінгвістики, 2013.-50с.
3. A to Z: лексика та завдання для опрацювання відео матеріалів [методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Сучасна англійська мова» для студентів 2-го курсу спеціальності 035 «Філологія»] // Укл.О.С.Добош, О.Й.Матковська, О.В.Сабан. -Львів: Видавництво кафедри прикладної лінгвістики, 2020.-80с.
4. Red-letter days of the calendar: [Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни « Сучасна англійська мова» для студентів 1-2 курсів] / Укл. М.М.Іщук – Львів: Видавництво кафедри прикладної лінгвістики, 2014. – 65 с.
8. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
Базова
1. Cotton D., Falvey D., Kent S. New Language Leader Upper Intermediate Coursebook.- Pearson, 2019.-180p.
2. My English Lab: online learning platform available at: https://myenglishlab.pearson-intl.com/courses/content
Допоміжна
1. Evans V. Round-up 6: [English Grammar Book] // Virginia Evans. - Pearson Education Limited, 2011.-144p.
2. Folley M., Hall D. My Grammar Lab Advanced C1/C2.-Pearson Longman, 2012.-410p.
3. Longman Dictionary of Contemporary English. [new ed.] / [ed.by Della Summers]. – Edinburgh: Pearson Education Limited, 2016. – 1949p.
4. McCarthy M. English vocabulary in Use: [upper –intermediate and advanced] // Michael McCarthy, Felicity O’ Dell. – Cambridge: CUP, 2016. – 310 p.
5. McCarthy M. English Collocations in Use: [upper –intermediate and advanced] // Michael McCarthy, Felicity O’ Dell. - Cambridge: CUP, 2015. - 303p.
6. Matkovska O.Thematic Vocabulary Organiser: Word Bank and Practice.- Lviv: Lviv Polytechnic Publishing House, 2013.-326p.
7. Vince M. First Certificate Language Practice / Michael Vince. –Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2014. – 344 p.
8. Vince M. Language Practice for Advanced / Michael Vince, Peter Sunderland. – Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2014. -344p.
9. ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
1. www.english.com/students/languageleader
2. https://www.ted.com/watch/tedx-talks
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).