Дискретна математика
Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.O.004
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к. ф.-м. н., доцент, Юринець Ростислав Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • основи математичної логіки і теорії множин,
• елементи комбінаторного аналізу,
• основи теорії відношень,
• основи теорії графів та дерев,
• основи теорії кодування,
Результати навчання: • основи математичної логіки і теорії множин,
• елементи комбінаторного аналізу,
• основи теорії відношень,
• основи теорії графів та дерев,
• основи теорії кодування,
• булеві функції,
• мови, граматики та автомати,
• основи теорії алгоритмів,
• основи теорії кодування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Алгоритмізація та програмування, Чисельні методи, Теорія прийняття рішень, Об’єктно-орієнтоване програмування, Організація баз даних та знань, Інтелектуальний аналіз даних, Методи та системи штучного інтелекту.
Короткий зміст навчальної програми: Логіка та методи доведення. Множини та відношення. Елементи комбінаторного аналізу. Графи. Дерева. Булеві функції. Мови, граматики та автомати. Основи теорії алгоритмів. Основи теорії кодування. Комбінаторні задачі та складність обчислень.
Опис: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (55%, екзаменаційний контроль): тестування (45%), усна компонента (10%)
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (55%, екзаменаційний контроль): тестування (45%), усна компонента (10%)
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (55%, екзаменаційний контроль): тестування (45%), усна компонента (10%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Нікольський Ю.В. Дискретна математика / Ю.В. Нікольський, В.В. Пасічник, Ю.М. Щербина. – Львів.: Видавництво "Магнолія-2006", 2011. – 432 с.
• Капітонова Ю.В. Основи дискретної математики / Ю.В. Капітонова, С.Л. Кривий, О.А. Летичевський, Г.М. Луцький, М.К. Печурін. – К.: Наукова думка, 2002. – 580 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).