Англійська технічна мова

Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.O.024
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: Шванова О.В., Бехта-Гаманчук М.П.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів комунікативної компетенції, яка необхідна для спілкування англійською мовою у знайомих ситуаціях, які зустрічаються в академічному та загально-професійному контекстах.
Завдання: Загальні компетентності: • Здатність спілкуватися англійською мовою. • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність до пошуку, оброблення та узагальнення інформації з різних джерел. • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Фахові компетентності: • Здатність продемонструвати мовну і мовленнєву компетентності у процесі професійної і міжособистісної міжкультурної комунікації. • Здатність збирати, аналізувати та систематизувати мовні факти, інтерпретувати та перекладати англомовні тексти. • Здатність аналізувати об’єкт проектування або функціонування та його предметну область. • Здатність проектувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій. • Здатність проводити обчислювальні експерименти, порівнювати результати експериментальних даних і отриманих рішень.
Результати навчання: Застосовувати знання фундаментальних і природничих наук, системного аналізу та технологій моделювання, стандартних алгоритмів та дискретного аналізу при розв’язанні задач проектування і використання інформаційних систем та технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч. 1-3
Короткий зміст навчальної програми: Курс навчальної дисципліни “Англійська технічна мова”має практичне спрямування, надаючи студентам можливості набуття загальної професійної комунікативної компетенції у користуванні англійською мовою. В результаті успішного навчання за програмою даного курсу очікується підвищення рівня володіння мовою до В1+, який є перехідним між рубіжнім та просунутим рівнями незалежного користувача мовою. Програма курсу “ Англійська технічна мова” враховує сучасні тенденції у вивченні та викладанні мов. Спрямована на розвиток і вдосконалення навиків та вмінь оволодіння іноземною мовою таких як: аудіювання, діалогічне мовлення, монологічного мовлення, читання, писемне мовлення, академічне усне мовлення, академічне письмове мовлення.
Опис: Тема 1. E-Commerce Тема 2. Green Technologies Тема 3. Trending Technology Тема 4. Famous People in Tech Тема 5. Title Jobs in Tech Тема 6. How to Build a Startup Тема 7. Chatting in Tech Тема 8. Business Communication Тема 9. Top-Notch Resume Тема 10. Job Interview
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання мовних навичок (аудіювання, читання, мовлення, письмо). Усне опитування відбувається на практичних заняттях. Тестування лексико-граматичного матеріалу у ВНС. Контрольний заліковий захід складається з письмової та усної компонент.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 40 балів. Заліковий контроль - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Dooley J. Career Paths: Computing Student's Book. Express Publishing, 2018. 124 p. 2. Evans V., Dooley J. Career Paths: Computer Engineering Student's Book. Express Publishing, 2018. 119 p. 3. Glendinning E. H. Oxford English for Information Technology. Oxford University Press, 2016. 222 p. 4. Latham-Koenig C., Oxenden C. English File 4th edition Upper Intermediate Student's Book. Oxford University Press, 2020. 167 p. 5. Pontelli E. Career Paths: Software Engineering Student's Book. Express publishing, 2017. 128 p. 6. Krasnenko O. Professional English in IT: Textbook K.: НУБіП України. 2019, 118 p. 7. TED Talks [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.ted.com/ 8. British Council [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://learnenglish.britishcouncil.org/en 9. Forvo, the pronunciation dictionary [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://forvo.com/ 10. Okeydokey. English practice [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.okey-dokey.co.uk/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).