Англійська технічна мова

Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.O.024
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: Шванова О.В., Бехта-Гаманчук М.П.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів комунікативної компетенції, яка необхідна для спілкування англійською мовою у знайомих ситуаціях, які зустрічаються в академічному та загально-професійному контекстах.
Завдання: Загальні компетентності: • Здатність спілкуватися англійською мовою. • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність до пошуку, оброблення та узагальнення інформації з різних джерел. • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Фахові компетентності: • Здатність продемонструвати мовну і мовленнєву компетентності у процесі професійної і міжособистісної міжкультурної комунікації. • Здатність збирати, аналізувати та систематизувати мовні факти, інтерпретувати та перекладати англомовні тексти. • Здатність аналізувати об’єкт проектування або функціонування та його предметну область. • Здатність проектувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій. • Здатність проводити обчислювальні експерименти, порівнювати результати експериментальних даних і отриманих рішень.
Результати навчання: Застосовувати знання фундаментальних і природничих наук, системного аналізу та технологій моделювання, стандартних алгоритмів та дискретного аналізу при розв’язанні задач проектування і використання інформаційних систем та технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч. 1-3
Короткий зміст навчальної програми: Курс навчальної дисципліни “Англійська технічна мова”має практичне спрямування, надаючи студентам можливості набуття загальної професійної комунікативної компетенції у користуванні англійською мовою. В результаті успішного навчання за програмою даного курсу очікується підвищення рівня володіння мовою до В1+, який є перехідним між рубіжнім та просунутим рівнями незалежного користувача мовою. Програма курсу “ Англійська технічна мова” враховує сучасні тенденції у вивченні та викладанні мов. Спрямована на розвиток і вдосконалення навиків та вмінь оволодіння іноземною мовою таких як: аудіювання, діалогічне мовлення, монологічного мовлення, читання, писемне мовлення, академічне усне мовлення, академічне письмове мовлення.
Опис: Тема 1. E-Commerce Тема 2. Green Technologies Тема 3. Trending Technology Тема 4. Famous People in Tech Тема 5. Title Jobs in Tech Тема 6. How to Build a Startup Тема 7. Chatting in Tech Тема 8. Business Communication Тема 9. Top-Notch Resume Тема 10. Job Interview
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання мовних навичок (аудіювання, читання, мовлення, письмо). Усне опитування відбувається на практичних заняттях. Тестування лексико-граматичного матеріалу у ВНС. Контрольний заліковий захід складається з письмової та усної компонент.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 40 балів. Заліковий контроль - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Dooley J. Career Paths: Computing Student's Book. Express Publishing, 2018. 124 p. 2. Evans V., Dooley J. Career Paths: Computer Engineering Student's Book. Express Publishing, 2018. 119 p. 3. Glendinning E. H. Oxford English for Information Technology. Oxford University Press, 2016. 222 p. 4. Latham-Koenig C., Oxenden C. English File 4th edition Upper Intermediate Student's Book. Oxford University Press, 2020. 167 p. 5. Pontelli E. Career Paths: Software Engineering Student's Book. Express publishing, 2017. 128 p. 6. Krasnenko O. Professional English in IT: Textbook K.: НУБіП України. 2019, 118 p. 7. TED Talks [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.ted.com/ 8. British Council [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://learnenglish.britishcouncil.org/en 9. Forvo, the pronunciation dictionary [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://forvo.com/ 10. Okeydokey. English practice [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.okey-dokey.co.uk/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).