Адміністрування інформаційних систем
Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.E.044
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.ф.-м.н. Лучкевич Михайло Михайлович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: здатність розгортати, адмініструвати та супроводжувати інформаційні системи впродовж всього життєвого циклу.
Результати навчання: адмініструвати інформаційні системи з метою підвищення ефективності та якості їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Інтеграція інформаційних систем
• Віртуалізація інформаційних систем
• Розгортання інформаційних систем
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна призначена для підготовки сучасного висококваліфікованого фахівця в галузі інформаційних технологій. У дисципліні в логічній послідовності викладено основні поняття, методології та інструменти організації та автоматизації процесу неперервної інтеграції та розгортання інформаційних систем (DevOps).
Опис: Методи автоматизації супроводу, інфраструктура як код, основи, інструменти та роль моніторингу в сучасному процесі створення програмних продуктів.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компонент) у формі тестових запитань трьох рівнів складності.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
• Підсумковий контроль (55% екзамен): письмово, усно.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. John M. Quigley, Kim L. Robertson; Configuration Management: Theory and Application for Engineers, Managers, and Practitioners; Auerbach Publishers 2019 - 419 p.
2. Lorin Hochstein; Ansible: Up and Running: Automating Configuration Management and Deployment the Easy Way; 2014 - 334 c.
3. Keefe Morris; Infrastructure as Code; O'Reilly Media; 2020 – 462 p.
4. Yevgeny Brickman; Terraform: Up & Running: Writing Infrastructure as Code 2nd Edition; O'Reilly Media; 2019 – 368 p.
5. Michael Crieff, Mitchell Hashimoto. Terraform Cookbook: Efficiently define, launch, and manage Infrastructure as Code across various cloud platforms. Packt Publishing, 2020 - 366.
6. Michael Julian; Practical Monitoring: Effective Strategies for the Real World; O'Reilly Media; 2017 – 170 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).