Інтеграція інформаційних систем

Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.E.045
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.ф.-м.н. Лучкевич Михайло Михайлович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: вивчення методів і засобів інтеграції інформаційних систем. Вивчення теоретичних основ і практичних навичок роботи із популярними інструментами та методологіями DevOps.
Завдання: здатність застосовувати методи та засоби інформаційних технологій для створення інформаційно-технологічних продуктів, включаючи способи безперервної інтеграції, практики неперервного тестування, моніторингу, опрацювання інфраструктури та конфігурації.
Результати навчання: використовувати знання і навички для впровадження методів DevOps для аналізу, моделювання, проектування та тестування, безперервної інтеграції і безперервного розгортання інформаційних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Адміністрування інформаційних систем • Віртуалізація інформаційних систем • Розгортання інформаційних систем
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна призначена для підготовки сучасного висококваліфікованого фахівця в галузі інформаційних технологій. У дисципліні в логічній послідовності викладено основні поняття, методології та інструменти інтеграції інформаційних систем (DevOps).
Опис: основи неперервної інтеграції, основні інструменти для організації процесів та їх детальний розбір з поясненнями та прикладами застосування.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компонент) у формі тестових запитань трьох рівнів складності.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; • Підсумковий контроль (55% екзамен): письмово, усно.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Jean Kim, Kevin Baer, ??George Spafford; The Phoenix Project: A Novel About IT, DevOps, and Helping Your Business Win; IT Revolution Press 2019 - 382 p. 2. Emily Freeman; DevOps For Dummies For Dummies; 2019 - 368 c. 3. John Ferguson Smart; Jenkins: The Definitive Guide: Continuous Integration for the Masses; O'Reilly Media; 2011 – 404 p. 4. Scott Chacon, Ben Straub; Pro GIT; O'Reilly Media; 2014 – 354 p. 5. Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis. The DevOps Handbook: How to Create World-Class Agility, Reliability, and Security in Technology Organizations. IT Revolution Press, LLC, 2016 - 515 p. 6. Patroklos Papapetrou; SonarQube in Action; Manning; 2013 – 392 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).