Мікроконтролери, частина 2
Спеціальність: Системна інженерія (Інтернет речей)
Код дисципліни: 6.122.09.E.044
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор: Доцент Татарин В.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати: – структуру, функціональне призначення, принципи побудови та логіку роботи мікропроцесорів та мікропроцесорних систем;
– принципи побудови мікропроцесорної техніки та архітектуру мікро – ЕОМ;
– сучасну елементну базу для побудови мікропроцесорних систем;
– принципи програмування та програмне забезпечення, що використовується при програмуванні мікропроцесорів та мікроконтролерів;
вміти– читати структурні та принципові схеми мікропроцесорних пристроїв;
– організовувати введення/виведення інформації в мікропроцесорні системи в різних режимах роботи;
– програмувати мікропроцесорні пристрої;
– виконувати налаштування мікропроцесорних систем;
– використовувати одержані знання при експлуатації мікропроцесорної техніки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
Мікроконтролери, ч.1
Цифрова схемотехніка
Супутні і наступні навчальні дисципліни
Сенсори і виконавчі механізми
Основи робототехніки
Короткий зміст навчальної програми: Переважна більшість процесорів, що випускаються у світі, – мікроконтролери (МК). Мікроконтролер (англ. microcontroller), або цифрова однокристалева мікро-ЕОМ, виконана у вигляді мікросхеми, що включає мікропроцесор, блоки пам'яті для збереження коду програм і даних, порти введення-виведення і блоки зі спеціальними функціями (лічильники, компаратори, АЦП тощо). Використовується для керування електронними пристроями. По суті, це комп'ютер, здатний виконувати прості завдання. Використання однієї мікросхеми значно знижує розміри, енергоспоживання і вартість пристроїв, побудованих на базі мікроконтролерів.
Методи та критерії оцінювання: Методи діагностики знань
Захист лабораторних робіт, розрахункових робіт, екзамен.
Рекомендована література: 1. Technical Reference Manual (TRM), Version 2.10, Cypress Semiconductor Corporation. 2006.p-s: 542.
2. Advanced Analog Design, Cypress Semiconductor Corporation. 2002.p-s: 179.
3. Dave Van Ess, Understanding Switched Capacitor Analog Blocks, Application Note AN2041.Cypress Microsystems, Inc.2004.p-s:16
4. Dennis Seguine, Adjustable Sallen and Key High-Pass Filters, Application Note AN2030. Cypress Microsystems, Inc.2002.p-s:5
5. C Language Compiler User Guide, Cypress Semiconductor Corporation. 2006.p-s: 62
6. Assembly Language Guide, Cypress Semiconductor Corporation. 2006.p-s: 110
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).