Бізнес-аналіз та розробка технологічних продуктів

Спеціальність: Системна інженерія (Інтернет речей)
Код дисципліни: 6.122.09.E.043
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор: Ремінний Олександр Андрійович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни "Бізнес-аналіз та розробка технологічних продуктів" полягає у формуванні у студентів компетенцій та навичок, необхідних для ефективного аналізу бізнес-процесів, виявлення потреб ринку, розробки технологічних продуктів та їх успішного впровадження на ринку.
Завдання: загальні компетентності: ЗК6. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями. ЗК7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК8. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК9. Здатність працювати в команді. ЗК10. Здатність бути критичним і самокритичним. ЗК11. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: знати: - мати знання та навики щодо представлення результатів експериментів; - знати та розуміти методології проектування і конструювання пристроїв управління рухомими об’єктами/Інтернету речей, відповідні нормативні документи, чинні стандарти і технічні умови вміти: - Реалізовувати засвоєні поняття, концепції, теорії та методи вінтелектуальній і практичній діяльності в галузі комп’ютерних наук, осмислювати зміст і послідовність застосування способів виконання дій, узагальнювати і систематизовувати результати робіт. - Проявляти допитливість, схильність до ризику, вміння мислити,надихатись новими ідеями, втілювати їх, запалювати ними оточуючих, комбінувати та експериментувати. - Будувати зв’язки та відносини з людьми, враховувати думку колег, розуміти інших людей, виражати довіру команді, визнавати свої помилки, уникати та запобігати конфліктам, стримувати особисті амбіції. - Здійснювати підбір і підготовку інформації та задач проектній команді, ставити цілі, формулювати завдання для реалізації проектів і програм. - Проводити аналіз сильних і слабких сторін рішення, зважувати і аналізувати можливості і ризики ухвалених рішень, оцінювати ефективність прийнятих рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Командна робота і презентаційні навички
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна "Бізнес-аналіз та розробка технологічних продуктів" охоплює вивчення технологічних та бізнес-аспектів процесу створення нових продуктів та їх впровадження на ринок. У рамках курсу студенти будуть ознайомлені з основними методами та техніками бізнес-аналізу, збору та аналізу даних, розробки бізнес-стратегій та визначення конкурентоспроможності продуктів. Крім того, студенти оволодіють навичками розробки технологічних продуктів, від ідеї до запуску на ринок, включаючи процес виявлення та аналізу потреб ринку, проектування продукту, розробки прототипу та тестування його функціональності. Курс також надасть студентам практичні знання про те, як ефективно комунікувати зі зацікавленими сторонами та управляти проектами розробки технологічних продуктів. Завдяки навчальній дисципліні "Бізнес-аналіз та розробка технологічних продуктів" студенти отримають необхідні знання та навички для успішної роботи в галузі розробки технологічних продуктів та управління бізнесом у сучасному технологічному середовищі.
Опис: "Бізнес-аналіз для розробки програмного забезпечення" вивчення методів бізнес-аналізу, які використовуються в розробці програмного забезпечення, включаючи вимоги до програмного забезпечення та тестування продукту. "Стратегічне планування та розвиток бізнесу" Методи стратегічного планування та аналізу бізнесу для розвитку довгострокових бізнес-стратегій. "Аналіз конкурентної спроможності" Дослідження методів аналізу конкурентної спроможності та позиціонування продукту на ринку. "Аналіз витрат та прибутків" Методи аналізу витрат та прибутків бізнесу для прийняття обґрунтованих фінансових рішень. "Моделювання бізнес-процесів" Дослідження методів моделювання бізнес-процесів для підвищення ефективності та оптимізації бізнес-процесів. "Аналіз ринку та маркетингові дослідження" Методи збору та аналізу маркетингової інформації для розуміння потреб та уподобань клієнтів та розробки маркетингових стратегій. "Аналіз ризиків та прийняття рішень" Методи виявлення та оцінки ризиків бізнесу та прийняття обґрунтованих рішень "Розробка продукту" дослідження процесу розробки продукту, включаючи створення концепції, проведення маркетингових досліджень та розробку прототипів. "Управління життєвим циклом продукту" Методи управління життєвим циклом продукту, включаючи фази введення продукту на ринок, розвитку, зростання, зрілості та знеболення. "Позиціонування продукту" Методи позиціонування продукту на ринку, включаючи аналіз конкурентного середовища, сегментацію ринку та розробку унікальної пропозиції продукту. "Створення продуктового портфоліо" Методи створення та управління продуктовим портфелем, включаючи аналіз продуктової матриці та розробку стратегій для кожного продукту. "Маркетингові дослідження" Методи збору та аналізу маркетингової інформації для розуміння потреб та уподобань клієнтів та розробки маркетингових стратегій. "Управління ціноутворенням" дослідження методів встановлення цін на продукти та управління ціновою політикою компанії.
Методи та критерії оцінювання: 1. Доповіді на практичних заняттях. 2. Екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичні заняття - 40 Екзамен - 60
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: -
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).