Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Розумний транспорт і логістика для міст (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.275.04.O.016
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Склад ЕК:
1. д.т.н., проф. Форнальчик Є.Ю.
2. к.т.н., доц. Ройко Ю.Я.
3. к.т.н., доц. Ковалишин В.В.
4. к.т.н., доц. Жук М.М.
5. к.т.н., доц. Постранський Т.М.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Здатність використовувати розумний транспорт і логістику в містах.
2. Здатність проводити оцінку транспортних систем в міській інфраструктурі.
3. Здатність управління транспортними потоками в містах.
4. Здатність управління рухом на ділянках транспортної мережі.
5. Здатність моделювання маршрутних систем.
6. Здатність використання інформаційних технологій в управлінні
транспортними потоками.
7. Здатність проведення консолідації вантажних потоків.
8. Здатність використання мультимодальних транзитних систем.
9. Здатність проведення проектування систем розумного транспорту і логістики
в містах.
10. Здатність проведення оцінки надійності і безпеки міської логістики.
11. Здатність дослідження психології руху та впливу людини на надійність
транспортної системи.
12. Здатність дослідження і управління транспортними потоками в центрі міста.
13. Здатність визначення ефективності транспортних систем міст.
14. Здатність визначення впливу транспорту на навколишнє середовище.
Результати навчання: 1. Опрацювання статистичної інформації про показники транспортних систем та транспортних процесів;
2. Документальне оформлення транспортної діяльності у внутрішньому і міжнародному сполученнях та аналіз нормативних вимог до організації перевезень;
3. Розслідування подій на транспорті, автотехнічна експертиза та оцінка безпеки руху;
4. Аналіз транспортних характеристик вантажів з їх маркуванням; управління вантажопотоками;
5. Організація роботи на об’єктах транспорту;
6. Оптимізація систем масового обслуговування на транспорті;
7. Дослідження та аналіз пасажирських потоків;
8. Управління системами пасажирського транспорту;
9. Дослідження та проектування схем організації руху;
10. Розроблення комплексних схем транспорту;
11. Планування взаємодії видів транспорту;
12. Оцінка взаємодії транспортних мереж і вузлів;
13. Розроблення та удосконалення автоматизованих систем управління рухом;
14. Логістичне обслуговування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Моделювання транспортних потоків
- Інтелектуальний транспорт і міська логістика
- Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
- Міський пасажирський транспорт
- Моделювання вантажних перевезень
Короткий зміст навчальної програми: Теми МКР можуть включати одночасне розв’язання науково-теоретичних та науковоприкладних завдань стосовно до існуючих або ж перспективних транспортних процесів і систем. Теми МКР мають бути актуальними та мати елементи наукової новизни щодо удосконалення технологій управління транспортними технологіями і системами. Будь-яка із запропонованих тематик, як правило, грунтується на прив’язці до конкретного об’єкта.
Опис: Організація та безпека дорожнього руху з розділами: дослідження та аналіз основних показників учасників дорожнього руху; організація та безпека дорожнього руху; розрахунок вартості виконання робіт; охорона праці.
Пасажирські перевезення з розділами: аналіз території проходження маршруту; розрахунок параметрів маршрутів; собівартість перевезень; охорона праці.
Вантажні перевезення з розділами: аналіз елементів каналу розподілу; маршрутизація перевезень; собівартість перевезень; охорона праці.
Методи та критерії оцінювання: Рівень та повнота виконання оцінюються у відсотках експертною комісією, яка призначається на засіданні кафедри з числа науково-педагогічних працівників, які мають наукові та навчально-методичні праці із зазначених напрямків. Експерта комісія приймає рекомендаційне рішення, яке затверджується завідувачем кафедри про допуск здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти до публічного захисту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка "відмінно" - 94 бали;
Оцінка "добре" - 80 балів;
Оцінка "задовільно" - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Системологія на транспорті. Організація дорожнього руху [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.]; за ред.М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 452 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 4).
2. Поліщук В.П. Організація та регулювання дорожнього руху: Підручник. / за заг. ред. В.П. Поліщука; О.О. Бакуліч, О.П. Дзюба, В.І. Єресов, О.В. Красільнікова, О.В. Христенко. – К.: Знання України, 2012. – 467 с.
3. Автомобільний транспорт в Україні. Нормативна база / Роїна О.М. вислання 2-е змінене і доп. – К.: КНТ, 2006. – 488 с.
4. Воркут А.І. та ін.. Транспортно-екпедиторська діяльність. – К.: НТУ, 1998. – 256 с.
5. Воркут Т.А. Проектування систем транспортного обслуговування в ланцюгах постачань. – К.: НТУ, 2002. 248 с.
6. Гаврилов Е.В. та ін. Основи теорії систем і управління: Підручник. – К.: Знання України, 2005. – 344 с.
7. Гаврилов Е.В. та ін.. Технологія наукових досліджень і технічної творчості: Підручник. – К.: Знання України, 2005. – 318 с.
8. Дмитриченко та ін. Основи теорії транспортних процесів і систем: Навч. пос. – К.: Вид. дім «Слово», 2009. – 336 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).