Практикум педагогічний
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 7.274.01.O.004
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: Гудз Густав Стефанович, доктор технічних наук, професор
Дмитрів Ігор Васильович, кандидат технічних наук, доцент
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
ЗК-5. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
фахових компетентностей:
ФК-6. Знання законодавства у галузі вищої освіти, форм та методів організації навчального процесу та наукових досліджень.
Результати навчання: 1. Здатність навчатися, сприймати набуті знання у предметній області та інтегрувати їх з уже наявними.
2. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення.
3. Вміння розв’язувати поставлені задачі та ухвалювати відповідні обґрунтовані рішення, вміння працювати самостійно і в команді.
4. Мати навички розроблення та управління проектами для забезпечення високого рівня ефективності реалізації різних видів проектів у галузі автомобільного транспорту.
5. Знати основні вимоги до оформлення наукових публікацій, дослідницьких проектів, наукових робіт та дисертацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни:
- Усі фахові дисципліни.
Супутні дисципліни:
- Теорія і практика наукових досліджень.
- Управління якістю і сертифікація автомобілів
Короткий зміст навчальної програми: Метою навчальної дисципліни є висвітлення теоретичних засад методології науково-дослідної діяльності, а також висвітлені конкретні рекомендації щодо виконання окремих видів наукових, навчально-дослідних, дисертаційних та інших робіт.
Розглянуто роль науки і наукових досліджень у сучасному світі, питання технології виконання наукового дослідження студентами і молодими науковцями, докладно охарактеризовано окремі види кваліфікаційних робіт студентів і курсантів (курсові, бакалаврські, магістерські дипломні роботи), а також вимоги й основні правила їх написання та захисту.
Опис: Тема 1. Бібліографічний апарат наукових досліджень. Тема 2. Основи інформаційного пошуку та використання НМБ в процесі наукової роботи (Google scholar, Scopus та Web of Science). Тема 3. Організація та проведення наукових конференцій. Вимоги до оформлення матеріалів конференцій. Тема 4. Публікаційна активність. Наукові публікації у фахових виданнях. Наукові публікації у міжнародних наукових журналах „Філадельфійського списку”. Тема 5. Монографії, навчальні посібники, методичні вказівки. Тема 6. Академічна доброчесність та дослідницька етика. Дизайн освітніх програм. Тема 7. Профілі науковців. Референс-менеджери. Тема 8. Особливості дистанційного навчання. Використання онлайн платформ навчання (Coursera, Prometheus).
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (80%): письмові звіти з практичних робіт.
• підсумковий контроль (20%): тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни "Практикум педагогічний" проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді поточного та залікового контролів.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни "Практикум педагогічний" проводиться за такими формами: усне опитування студентів з теоретичного матеріалу; виконання розрахункових завдань на практичних заняттях; захист лабораторних робіт; виконання та захист контрольної роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Дмитрів І.В. Автомобільний транспорт. Теорія і практика наукових досліджень. Навчальний посібник. Національний університет „Львівська політехніка”. – Львів : СПОЛОМ, 2019. 316 с.
2. Кіндрацький Б.І. Мехатроніка автомобілів: навч. посібник. - Львів: КІНПАТРІ ЛТД, 2018. 168 с.
3. Дмитрів І.В. Теорія та технологія наукових досліджень: механічна інженерія : навч. Посібн. Львівський національний аграрний університет. Львів : СПОЛОМ, 2017. 212 с.
4. Дмитрів В.Т. Механіко-технологічні основи систем доїльних установок. Теорія та експеримент : монографія. Львів : СПОЛОМ, 2017. 350 с.
5. Адамчук В.В., Дмитрів В.Т., Дмитрів І.В., Лаврик Ю.М. Адаптивний мікропульсатор автоматизованого доїльного апарата. Теорія та експеримент : монографія. Львів. Нац. Аграрн. Ун-т. Львів : СПОЛОМ, 2016. 152 с.
6. Дмитрів В.Т., Адамчук В.В., Лаврик Ю.М., Дмитрів І.В. Енергоощадний пневмоелектромагнітний пульсатор автоматизованого доїльного апарата. Теорія та експеримент : монографія / В.Т. Дмитрів, В.В. Адамчук, Ю.М. Лаврик, І.В. Дмитрів. – Львів : СПОЛОМ, 2016. – 178 с.
7. Дорожовець М. Опрацювання результатів вимірювань: Навч. Посібник. Львів : Вид-во Національного університету „Львівська політехніка”, 2007. 624 с.
8. Дмитрів І. В. Теорія і практика наукових досліджень: Автомобільний транспорт. Лабораторний практикум. Національний університет „Львівська політехніка”. – Львів : СПОЛОМ, 2022. 112 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).