Агільний менеджмент та лідерство
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.001
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Доктор економічних наук, доцент Лисяк Н.М.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Формування системи теоретичних знань і практичних навичок у сфері методології гнучкого управління, вивчення теоретичних основ agile-менеджменту, набуття вмінь застосовувати інструменти методології гнучкого управління на практиці, використовуючи сучасні програмні комплекси для розробки та ведення проектів
Результати навчання: .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Проектний менеджмент, Стратегічний менеджмент.
Кореквізити: Управління організацією в умовах ризиків, Фінансовий менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Агільний менеджмент і лідерство» дозволяє сформувати у здобувачів освіти компетенції, необхідні для розв’язання практичних задач професійної діяльності, пов’язаної із управління проектами з використанням сучасних гнучних методологій. Надати студентам можливість оволодіти методами гнучкого управління проектами, виробити вміння застосовувати інструменти методології Agile в діяльності, пов’язаній з проектним менеджментом; ознайомити з можливостями найпоширеніших в Україні програмних засобів управління проектами та їх практичним застосуванням.
Дисципліна належить до професійних дисциплін, викладається як обов’язкова. Її обсяг, зміст та направленість визначені освітньою програмою підготовки магістрів.
Опис: Вступ. Гнучкі методології в системі координат управління проектами організацій.
Теоретичні основи в контексті проблем і задач агільного менеджменту.
Інформаційно-інноваційна система гнучкого управління. Гнучкі методи організації роботи в командах.
Роль лідера в гнучкій організації. інструменти гнучкого лідерства.
Гнучкість процесу планування. комунікаційний чинник в системі агільного менеджменту.
Управління змінами. agile підхід. методи гнучкого управління ризиками. Інструментарій реалізації рішень гнучких управлінських рішень.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні, практичні та лабораторні заняття: інформаційно-
рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод;
метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний
метод; дослідницький метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: поточний контроль - 45 балів, екзаменаційний контроль - 55 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Stern, Terra Vanzant. Lean and agile project management: how to make any project better, faster, and more cost effective. CRC Press, 2017.
2. Raharjo, Teguh, and Betty Purwandari. "Agile Project Management Challenges and Mapping Solutions: A Systematic Literature Review." Proceedings of the 3rd International Conference on Software Engineering and Information Management. 2020.
3. Schwaber, Ken; Sutherland, Jeff (2017), The Scrum Guide: The Definitive Guide to Scrum: The Rules of the Game
4. Project management institute. [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.pmi.org/.
5. Огляд Jira : https://coursera.org/share/1e6a54842c1e0e22a84ae1a6e073dceb
6. Посібник. Робота в Jira. https://www.atlassian.com/ru/software/jira/guides/getting-started/basics#step-1-create-a-project
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Агільний менеджмент та лідерство (курсовий проєкт)
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Доктор економічних наук, доцент Лисяк Н.М.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Формування системи теоретичних знань і практичних навичок у сфері методології гнучкого управління, вивчення теоретичних основ agile-менеджменту, набуття вмінь застосовувати інструменти методології гнучкого управління на практиці, використовуючи сучасні програмні комплекси для розробки та ведення проектів
Результати навчання: .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Проектний менеджмент, Стратегічний менеджмент.
Кореквізити: Управління організацією в умовах ризиків, Фінансовий менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект «Агільний менеджмент і лідерство» дозволяє сформувати у здобувачів освіти компетенції, необхідні для розв’язання практичних задач професійної діяльності, пов’язаної із управління проектами з використанням сучасних гнучних методологій. Надати студентам можливість оволодіти методами гнучкого управління проектами, виробити вміння застосовувати інструменти методології Agile в діяльності, пов’язаній з проектним менеджментом; ознайомити з можливостями найпоширеніших в Україні програмних засобів управління проектами та їх практичним застосуванням.
Дисципліна належить до професійних дисциплін, викладається як обов’язкова. Її обсяг, зміст та направленість визначені освітньою програмою підготовки магістрів.
Опис: Вступ. Гнучкі методології в системі координат управління проектами організацій.
Теоретичні основи в контексті проблем і задач агільного менеджменту.
Інформаційно-інноваційна система гнучкого управління. Гнучкі методи організації роботи в командах.
Роль лідера в гнучкій організації. інструменти гнучкого лідерства.
Гнучкість процесу планування. комунікаційний чинник в системі агільного менеджменту.
Управління змінами. agile підхід. методи гнучкого управління ризиками. Інструментарій реалізації рішень гнучких управлінських рішень.
Методи та критерії оцінювання: Курсовий проект: інформаційно-
рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод;
метод проблемного викладу, дослідницький метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: поточний контроль - 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Stern, Terra Vanzant. Lean and agile project management: how to make any project better, faster, and more cost effective. CRC Press, 2017.
2. Raharjo, Teguh, and Betty Purwandari. "Agile Project Management Challenges and Mapping Solutions: A Systematic Literature Review." Proceedings of the 3rd International Conference on Software Engineering and Information Management. 2020.
3. Schwaber, Ken; Sutherland, Jeff (2017), The Scrum Guide: The Definitive Guide to Scrum: The Rules of the Game
4. Project management institute. [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.pmi.org/.
5. Огляд Jira : https://coursera.org/share/1e6a54842c1e0e22a84ae1a6e073dceb
6. Посібник. Робота в Jira. https://www.atlassian.com/ru/software/jira/guides/getting-started/basics#step-1-create-a-project
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).