Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доцент Новаківський Ігор Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності (ЗК):
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК):
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту;
СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом;
СК10. Здатність застосовувати основи педагогіки і психології в освітньому процесі у закладах вищої освіти;
СК12. Здатність формулювати задачі моделювання, створювати i досліджувати математичиі та комп’ютерні моделі, застосовувати статистичні методи i моделі для аналізу об’єктів i процесів у сфері менеджменту.
Фахові компетентності освітньо-професійної програми (ФКС):
ФКС4. Здатність планувати, організовувати, контролювати та регулювати зовнішньоекономічну діяльність на ycix рівнях економіки, використовувати класичні та інноваційні механізми мотивування персоналу у cфepi зовнішньоекономічної діяльності.
Результати навчання: ПPH2. Ідентифікувати проблеми в організації та обгрунтовувати методи їх вирішення.
ПРН3. Проектувати ефективні системи управління організаціями;
ПPH8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією;
ПРН11. Забезпечуватн особистий професійний розвиток та планування власного часу.
ПРНС4. Забезпечувати ефективну взаємодію з іноземними партнерами та клієнтами шляхом використання міжнародних економічних iнструментів, aналізувати макроекономічні та мікроекономічні фактори, якi впливають на зовнішньоекономічну діяльність та розробляти стратегії для ix врахування;
КОМ1. Донесення до фахівців i нефахівців iнформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі профeсійнoї діяльності.
КОМ2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Спецкурс з науковнх досліджень спеціальності.
Кореквізити: Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей.
Короткий зміст навчальної програми: Формування дослідницьких умінь і професійних компетенцій, а також досвіду самостійної наукової діяльності, яка є однією з основних форм навчання, що надає можливість здобувачам вищої освіти розробляти наукові проєкти, реалізувати на практиці отримані знання.
Забезпечення методичної підтримки здобувачів вищої освіти при проведенні наукового дослідження. Інформаційне забезпечення на основі теоретичних і методологічних засад наукового дослідження.
Проєктування наукового дослідження, публікації та затвердження результатів наукового дослідження шляхом підготовки та написання наукових доповідей, статей;
Представлення наукових досягнень і використання для цих цілей сучасних технологій.
Опис: Проведення досліджень, ознайомлення з науково-методичними матеріалами, насамперед одержаних вітчизняними та зарубіжними дослідниками і опублікованих у провідних фахових публікаціях;
Застосування існуючих теоретичних та методологічних основ проведення наукових досліджень методів досліджень, в тому числі методів економіко-математичного моделювання, збору даних і їх теоретичного осмислення;
Узагальнення і представлення результатів досліджень у формі статей або доповідей;
Подання наукових досягнень і представлення презентації наукових результатів із залученням сучасних технічних засобів.
Методи та критерії оцінювання: Методи навчання і викладання:
Лабораторні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу, самостійна робота.
Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань:
вибіркове усне опитування на початку занять; оцінка активності студента у процесі занять, перевірка індивідуальних завдань, фронтальне стандартизоване опитування за тестами у ВНС.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль – 80 балів (усне-експрес-опитування, тестування та захист лабораторних робіт).
Диференційний залік – 20 балів (усне-експрес-опитування – 10 балів і представлення звіту по проведених роботах – 10 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посібник / Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. Х.: ХНАУ, 2020. 272 с.
2. Кислий В.М. Організація наукових досліджень : навчальний посібник / Суми : Університетська книга, 2018. 224 с.
3. Петрович Й.М., Новаківський І.І. Управління інноваційними проектами: навч. посібник / Й. М. Петрович, І. І. Новаківський ; за заг. ред. Й. М. Петровича. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2016. – 316 с. 5. Петрович Й.М. Управління проектами: підручник. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2018. – 396 с.
4. Новаківський І.І., Кулиняк І.Я. Управління інноваційними проектами : Конспект лекцій для студентів спеціальності 8.050209 „Менеджмент інноваційної діяльності”. - Львів: Вид-во Національного університету “Львівська політехніка”, 2014. – 52 с.
5. Новаківський І.І., Грибик І.І., Смолінська Н.В. Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід. Підручник /– -К: Вид-вничий дім «Кондор» 2019. – 440 с.
6. Птащенко Л.О. Методологія та організація наукових досліджень/ Конспект лекцій – Полтавська політехніка, 2021 – 120 с.
7. Бібліотеки в Україні. http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/res/ resour.php3
8. Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського. http://www.nbuv.gov.ua
9. Бібліотеки та науково-інформаційні центри України. http://www.nbuv.gov.ua/portal/libukr.html
10. Вільна енциклопедія. http://uk.wikipedia.org
11. Електронна бібліотека «Elibrary» http://znanium.com
12. Законодавство України. Сайт Верховної Ради України. https://www.rada.gov.ua/news/zak
13. Сайт Національного агентства України з питань державної служби https://nads.gov.ua/
14. Наукова періодика України / Сайт НБВУ: http://www.nbuv.gov.ua/
15. Автореферати дисертацій / Сайт НБУВ: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).