Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.019
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.020
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: К.е.н., доц. Дуляба Н.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів) ;
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
ФСК2. Поглиблені знання вітчизняного і міжнародного нормативно-правового забезпечення діяльності бізнес-структур різного виду та профілю;
ФСК6. Здатність продемонструвати знання кон'юнктури світових ринків, управління конкурентоспроможністю бізнес-структур у сучасному економічному середовищі;
ФСК10.Здатність використовувати сучасне програмне та інформаційно-комунікаційне забезпечення у сфері управління адміністрування бізнесу
Результати навчання: знати теоретичні та організаційні основи здійснення інноваційної діяльності підприємства;
знати загальні властивості інформаційних систем різних видів;
знати методи формування документів та звітів за допомогою систем документообігу;
вміти організувати ефективне функціонування інноваційних підприємства;
вміти оцінювати рівень ефективності інноваційного підприємства.
Проходження практики передбачає формування таких програмних результатів навчання:
УМ8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією;
УМ 12. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом);
КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності.
АіВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Стратегічний менеджмент
Економіка та оподаткування інноваційної діяльності
Короткий зміст навчальної програми: Виконання та захист звіту як етап на шляху до здобуття освітнього рівня "Маґістр" спрямований на опанування і закріплення студентом практичних навичок щодо: • ретельного вивчення стану об’єкта дослідження з акцентуванням уваги на аналізуванні особливостей управління та адміністрування його сфер діяльності, процесів, продуктів, проектів тощо; • оцінювання та аналізування основних фінансово-економічних показників, що характеризують діяльність об’єкта дослідження; • розроблення та прийняття конкретних правильних управлінських рішень (формування заходів) щодо виявлення та вирішення проблем у сфері виробничо-господарської та інноваційної діяльності об’єкта дослідження; • теоретичного та за можливості – аналітичного обґрунтування пропозицій; • коректного оформлення, грамотного презентування і захисту звіту.
Опис: Характеристика організації, яка визначена об’єктом магістерської кваліфікаційної роботи. Види діяльності підприємства, особливості виробничо-господарської діяльності, внутрішні та зовнішньоекономічні зв’язки. Економіка виробничо-господарської діяльності (показники, тенденції, проблеми, недоліки тощо).Науково-інноваційна діяльність в організації. Інноваційна діяльність організації.
Методи та критерії оцінювання: оцінювання звіту відповідно до визначених завдань (90%), захист звіту (відповіді на питання керівника практики) (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання звіту з практики та його захисту у вигляді усного опитування.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Босак А.О., Чапран С.П. Інформаційно-управлінські системи в інноваційній діяльності: Конспект лекцій для студентів спеціалізації 073.5 "Управління інноваційною діяльністю". – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2016. – 98 с.
2. Батюк А.Є. та ін. Інформаційні системи в менеджменті: Навч. посібник / Батюк А.Є., Двуліт З.П., Обельовська К.М., Огородник І.М., Фабрі Л.П. – Львів: Національний університет „Львівська політехніка”, „Інтелект-Захід”, 2004. – 520 с.
3. Дуляба Н. І., Далик В. П., Когут У. І. Особливості адміністрування бюджетного процесу на підприємствах сфери ЗЕД [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. – 2021. – №10.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.021
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доцент Матвій І.Є.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: .
Результати навчання: • здатність продемонструвати поглиблені знання фундаментальних засад та сучасних тенденцій розвитку стратегічного, проектного, фінансового менеджменту;
• здатність продемонструвати знання та розуміння сучасних проблем розвитку суспільства;
• здатність продемонструвати базові знання методології та інструментарію наукових досліджень;
• здатність продемонструвати поглиблені знання та розуміння класичних і сучасних підходів до менеджменту організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності), принципів, законів, технології, методів менеджменту організацій, процесу прийняття управлінських рішень, стилів лідерства та керівництва, особливостей розв'язання конфліктів в процесі вирішення завдань професійної діяльності;
• здійснювати раціональну організацію власної праці та праці підлеглих, розподіляти повноваження, використовувати ефективні системи мотивації та оплати праці, підтримувати організаційну культуру, забезпечувати реалізацію управлінських рішень;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях.
• здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні конструктивні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: Проектний менеджмент, Стратегічний менеджмент, Фінансовий менеджмент, Методологія наукових досліджень, Удосконалення діючої системи менеджменту організації, Фінансово-економічне обґрунтування доцільності проектного рішення
• кореквізити: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи, Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні аспекти досліджуваної проблеми відповідно до теми магістерської кваліфікаційної роботи. Аналізування підсумків операційно-господарської, інноваційної діяльності та оцінювання фінансового стану базової організації (підприємства) за останні три роки. Дослідження фактичного стану досліджуваної проблеми на матеріалах базової організації (підприємства) та середовища його функціонування. Рекомендації щодо удосконалення системи менеджменту організації (підприємства) відповідно до обраної проблеми дослідження.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт про проходження практики (30%)
• підсумковий контроль (залік): усна форма (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Економіка підприємства [Текст] : підручник для вищої школи / за заг. ред. Л. Г. Мельника. - Суми: Університетська книга, 2012. - 864 с.
2. Економіка підприємства: навчальний посібник / Л.О.Болтянська, Л.О.Андрєєва, О.І. Лисак. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. – 668 с.
3. Мних Є. В. Економічний аналіз: підручник / Є.В. Мних. - К.: Знання, 2011. – 630 с.
4. Осовська Г.В. Менеджмент організацій: підручник / Г.В. Осовська, Л.Ц. Масловська, О.А. Осовський. – К.: Кондор-Видавництво, 2014. – 366 с.
5. Управління проектами: процеси планування проектних дій [Текст]: підручник / І.В. Чумаченко, В.В. Морозов, Н.В. Доценко, А.М. Чередниченко. – К.: Університет економіки та права «КРОК», 2014. – 673 с.
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.018
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: ст. викл. Григор’єв Олександр Юрійович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Відповідно до вимог освітньо-професійної програми за спеціальністю 073 «Менеджмент» та кваліфікаційних характеристик фахівця в результаті проходження практики студенти повинні набути таких компетентностей:
• Загальні компетентності:
- ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
- ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
- ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
• Фахові компетентності:
- СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління;
- СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом;
- СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.
Результати навчання: В результаті проходження практики студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою освітньо-професійної програми спеціальності «Менеджмент».
• Програмні результати навчання:
- ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;
- ПРН7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті;
- ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією;
- ПРН10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач;
- ПРН11. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Стратегічний менеджмент, Виконання дипломної кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика підприємства. Дослідження стратегічного показника діяльності підприємства (організація) в контексті аналізування теми роботи (тенденції, проблеми, недоліки тощо). Побудова структурно-логічної схеми досягнення значення стратегічного показника підприємства (організації, підрозділу). Розроблення та прийняття конкретних правильних управлінських рішень (формування заходів) щодо виявлення та вирішення проблем у сфері виробничо-господарської і зовнішньоекономічної діяльності об’єкта дослідження. Науково-інноваційна діяльність в організації. Висновки і пропозиції.
Опис: Загальна характеристика підприємства. Дослідження стратегічного показника діяльності підприємства (організація) в контексті аналізування теми роботи (тенденції, проблеми, недоліки тощо). Побудова структурно-логічної схеми досягнення значення стратегічного показника підприємства (організації, підрозділу). Розроблення та прийняття конкретних правильних управлінських рішень (формування заходів) щодо виявлення та вирішення проблем у сфері виробничо-господарської і зовнішньоекономічної діяльності об’єкта дослідження. Науково-інноваційна діяльність в організації. Висновки і пропозиції.
Методи та критерії оцінювання: Змістове наповнення роботи: 60%; Оформлення роботи: 20%; Усна компонента: 20%.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль проводиться у формі диференційованого заліку, що передбачає письмову (захист звіту з переддипломної практики) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Програма практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів освітніх програм «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Управління митною діяльністю» спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти всіх форм навчання..
2. Козик В.В. Зовнішньоекономічні операції і контракти. Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. / Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю., Босак А.О., Карп’як Я.С.– Львів: «Магнолія 2006», 2014. – 512с.
3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г.Мукан О.В. Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності організацій: Навч.посібник. - Львів: Видавництво «Растр-7», 2011. – 338с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).