Управління ланцюгами постачання

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.009
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц.Гірна О.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у студентів системних знань і розуміння концептуальних основ логістики та управління ланцюгами постачання, професійних компетенцій з проектування, управління та оцінки ефективності функціонування ланцюга постачання в розрізі сфер постачання, виробництва та збуту, а також набуття вмінь і навичок адекватного логістичного мислення та логістичної поведінки при прийнятті логістичних рішень в сучасних умовах
Завдання: загальних: Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу. фахові компетентності: Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізувати відповідні стратегії та плани. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість. фахові компетентності спеціалізації: Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння класичної та сучасної теоретико-методологічної, методико-прикладної та нормативно-правової бази управління широким спектром операцій форм і видів зовнішньо-економічною діяльністю; Здатність здійснювати управління міжнародними комерційними операціями в електронному режимі
Результати навчання: Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї Розробляти стратегічні, тактичні та оперативні плани поточної діяльності, плани забезпечення ресурсів усіх видів, бізнес-плани та контролювати їх виконання Поєднувати різні економіко-математичні методи та моделі аналізування та оцінювання ризиків господарської діяльності, приймати управлінські рішення та розробляти заходи зниження їхнього випливу на ефективність підприємства Налагоджувати, розвивати та балансувати взаємовідносини зі стейхолдерами (експортерами, імпортерами, споживачами, митно-брокерськми агенціями, державними органами влади, фінансово-кредитними, транспортними, логістичними, страховими, юридичними організаціями) у процесі здійснення зовнішньо-економічної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: проектний менеджмент • кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і сферу управління ланцюгами постачання, зміст логістичного середовища та його вплив на діяльність підприємства, а також формування практичних навичок по формуванню та управлінню ланцюгом постачання, оцінці його ефективності.
Опис: Ланцюг постачання - новий етап еволюції логістичного управління. Понятійний апарат ланцюга постачання та управління ним. Управління бізнес-процесами у ланцюгах постачання. Проектування ланцюгів постачання. Основні рішення в управлінні ланцюгами постачання. Прийняття рішень в управлінні ланцюгами постачання в умовах невизначеності. Стратегії ланцюгів постачання, Інтеграція і співпраця у ланцюгах постачання. Інформаційні технології управління ланцюгами постачання. Економічні аспекти управління ланцюгами постачання. Управління глобальним ланцюгом постачання.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: • оцінювання виконання лабораторних робіт; • усне опитування при захисті лабораторних робіт; • розв’язування задач з використанням економіко-математичних методів і моделей. 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент) Письмова компонента: • завдання 1-го рівня – тести із однією правильною відповіддю; • завдання 2-го рівня – тести із декількома правильними відповідями; • завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: • усне опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: • поточний контроль (40%): виконання та захист лабораторних робіт; • підсумковий контроль (60%): екзамен, письмова (55 %) та усна компоненти (5%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: За виконання кожної лабораторної роботи згідно варіанту виставляється по 5 бали, за захист кожної виконаної лабораторної роботи виставляється по 3 бали. Протягом семестру максимальна оцінка за лабораторні заняття 40 балів для студентів денної форми навчання. Зокрема, при оцінюванні повноти відповідей при захисті лабораторних робіт: на 100 % оцінюється відповідь, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, передбачає опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу; на 65 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, передбачає подання стандартних пропозицій чи рішень; на 30 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має неточності в формулюваннях чи передбачає подання пропозицій чи рішень, які є недостатньо обґрунтованими. Порядок та критерії виставляння оцінок 88-100 балів – атестований з оцінкою відмінно; 71-87 балів – атестований з оцінкою добре; 50-70 балів – атестований з оцінкою задовільно; 26-49 балів – не атестований; 0-26 балів – не атестований з оцінкою незадовільно.
Рекомендована література: 1. Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: Підручник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 848 с. 2. Крикавський Є. Логістичні системи: Підручник / Є.В. Крикавський, Н.В. Чорнописька - Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2019. – 288 с. 3.Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2006. – 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).