Управління ланцюгами постачання
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.009
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Кобилюх О.Я.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: інтегральна:
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог
загальних:
1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу.
фахові компетентності:
1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізувати відповідні стратегії та плани.
3. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість.
фахові компетентності спеціалізації:
1. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння класичної та сучасної теоретико-методологічної, методико-прикладної та нормативно-правової бази управління організаціями різних видів економічної діяльності і адміністрування та широким спектром операцій, форм і видів зовнішньо-економічною діяльністю.
Результати навчання: Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: проектний менеджмент
• кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і сферу управління ланцюгами постачання, зміст логістичного середовища та його вплив на діяльність підприємства, а також формування практичних навичок по формуванню та управлінню ланцюгом постачання, оцінці його ефективності.
Опис: Ланцюг постачання - новий етап еволюції логістичного управління. Понятійний апарат ланцюга постачання та управління ним. Управління бізнес-процесами у ланцюгах постачання. Проектування ланцюгів постачання. Основні рішення в управлінні ланцюгами постачання. Прийняття рішень в управлінні ланцюгами постачання в умовах невизначеності. Стратегії ланцюгів постачання, Інтеграція і співпраця у ланцюгах постачання. Інформаційні технології управління ланцюгами постачання. Економічні аспекти управління ланцюгами постачання. Управління глобальним ланцюгом постачання.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають:
1. Поточний контроль роботи студента:
• оцінювання виконання лабораторних робіт;
• усне опитування при захисті лабораторних робіт;
• розв’язування задач з використанням економіко-математичних методів і моделей.
2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент)
Письмова компонента:
• завдання 1-го рівня – тести із однією правильною відповіддю;
• завдання 2-го рівня – тести із декількома правильними відповідями;
• завдання 3-го рівня – розв’язати задачі.
Усна компонента:
• усне опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: • поточний контроль (40%): виконання та захист лабораторних робіт;
• підсумковий контроль (60%): екзамен, письмова (55 %) та усна компоненти (5%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Крикавський Є., Похильченко О., Фертч М. Логістика та управління ланцюгами поставок: підручник. Львів, 2020. 848 с.
2. Крикавський Є., Чорнописька Н. Логістичні системи: підручник. Львів, 2019. 288 с.
3. Сумець О. М., Бабенкова Т. Ю. Логістичні системи і ланцюги поставок: навч. посіб. Харків, 2013. 193 c.
4. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник. Київ, 2006. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).