Управління ланцюгами постачання

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.009
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Кобилюх О.Я.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у студентів системних знань і розуміння концептуальних основ логістики та управління ланцюгами постачання, професійних компетенцій з проектування, управління та оцінки ефективності функціонування ланцюга постачання в розрізі сфер постачання, виробництва та збуту, а також набуття вмінь і навичок адекватного логістичного мислення та логістичної поведінки при прийнятті логістичних рішень в сучасних умовах
Завдання: інтегральна: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог загальних: 1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. 2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу. фахові компетентності: 1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; 2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізувати відповідні стратегії та плани. 3. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість. фахові компетентності спеціалізації: 1. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння класичної та сучасної теоретико-методологічної, методико-прикладної та нормативно-правової бази управління організаціями різних видів економічної діяльності і адміністрування та широким спектром операцій, форм і видів зовнішньо-економічною діяльністю.
Результати навчання: Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: проектний менеджмент • кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і сферу управління ланцюгами постачання, зміст логістичного середовища та його вплив на діяльність підприємства, а також формування практичних навичок по формуванню та управлінню ланцюгом постачання, оцінці його ефективності.
Опис: Ланцюг постачання - новий етап еволюції логістичного управління. Понятійний апарат ланцюга постачання та управління ним. Управління бізнес-процесами у ланцюгах постачання. Проектування ланцюгів постачання. Основні рішення в управлінні ланцюгами постачання. Прийняття рішень в управлінні ланцюгами постачання в умовах невизначеності. Стратегії ланцюгів постачання, Інтеграція і співпраця у ланцюгах постачання. Інформаційні технології управління ланцюгами постачання. Економічні аспекти управління ланцюгами постачання. Управління глобальним ланцюгом постачання.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: • оцінювання виконання лабораторних робіт; • усне опитування при захисті лабораторних робіт; • розв’язування задач з використанням економіко-математичних методів і моделей. 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент) Письмова компонента: • завдання 1-го рівня – тести із однією правильною відповіддю; • завдання 2-го рівня – тести із декількома правильними відповідями; • завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: • усне опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: • поточний контроль (40%): виконання та захист лабораторних робіт; • підсумковий контроль (60%): екзамен, письмова (55 %) та усна компоненти (5%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Крикавський Є., Похильченко О., Фертч М. Логістика та управління ланцюгами поставок: підручник. Львів, 2020. 848 с. 2. Крикавський Є., Чорнописька Н. Логістичні системи: підручник. Львів, 2019. 288 с. 3. Сумець О. М., Бабенкова Т. Ю. Логістичні системи і ланцюги поставок: навч. посіб. Харків, 2013. 193 c. 4. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник. Київ, 2006. 340 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).