Атестаційний екзамен
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.00.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: доктор економічних наук, професор Пирог Ольг Володимирівна
кандидат економічних наук, доцент Литвин Ірина Володимирівна
кандидат економічних наук, доцент Вільгуцька Роксолана Богданівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність виявляти та розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, генерувати нові ідеї у сфері міжнародних економічних відносин та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог
Результати навчання: ЗН1.Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи.
ЗН 2.Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності і на межі предметних галузей.
УМ1.Розв’язання складних задач і проблем, що потребує постійного оновлення й інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
УМ2.Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
КОМ1.Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
КОМ2.Використання іноземних мов у професійній діяльності.
АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та навиків прогнозування.
АіВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди.
АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: міжнародний стратегічний менеджмент, соціальна відповідальність.
- кореквізит: практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання магістерської кваліфікаційної роботи, захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційний екзамен забезпечує комплексну перевірку знань студентів з таких дисциплін: «Міжнародний стратегічний менеджмент», «Глобальна економіка», «Міжнародний фінансовий менеджмент», «Інтелектуальна власність», «Економетрика у міжнародному бізнесі». До складання кваліфікаційного екзамену допускаються студенти, які виконали всі вимоги навчального плану.
Опис: Дисципліна «Міжнародний фінансовий менеджмент»
Тема 1. Значення міжнародного фінансового управління. Тема 2. Аналізування точки беззбитковості компанії. Тема 3. Ключові фінансові показники діяльності компанії (KPM). Тема 4. Оцінювання активів та капіталу компанії. Тема 5. Оцінка довгострокових цінних паперів. Тема 6. Ризик і планування доходності корпорації. Тема 7. Аналіз ефективності капіталовкладень підприємств. Тема 8. Дивідендна корпоративна політика та нерозподілений прибуток.
Дисципліна «Міжнародний стратегічний менеджмент»
Тема 1. Сутність, особливості та етапи розвитку стратегічного менеджменту. Тема 2. Встановлення місії та цілей організації.Тема 3. Аналіз оточення та внутрішнього середовища підприємства. Тема 4. Розроблення та вибір стратегічних альтернатив. Тема 5. Портфельний аналіз підприємства.Тема 6. Реалізація стратегії організації.Тема 7. Стратегічне контролювання та реалізація стратегії з врахуванням ризику. Тема 8. Оцінка соціально-економічної ефективності стратегій організацій.
Методи та критерії оцінювання: Проводиться у письмово-усній формі. Тривалість письмової компоненти екзамену, як правило, не повинна перевищувати трьох академічних годин. Екзаменаційні білети, критерії оцінювання відповідей на завдання, перелік наочного приладдя і матеріалів розробляють викладачі кафедри, яка організовує і проводить екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: Під час атестаційного екзамену студенти повинні продемонструвати результати навчання відповідно до стандарту вищої освіти України та освітньо-наукової програми.6. Екзаменаційні білети та критерії оцінювання відповідей на завдання розробляють відповідно до методичних рекомендацій щодо формування тестових завдань і тестів. Вони повинні забезпечувати об'єктивне оцінювання результатів навчання Здобувачів ВО за інституційною 100-бальною та національною шкалою.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є. Міжнародний менеджмент: навч. посібн. / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська. – Львів: Растр-7, 2019. – 202 c.
2. Підвищення конкурентоспроможності ЄС: циркулярна економіка: монографія / за ред. О.Є. Кузьміна, О.Г. Мельник, Н.І. Горбаль. – Львів: Міські інформаційні системи, 2021. – 190 с.
3. Darrell Rigby, Sarah Elk, Steve Berez (2020) Doing Agile Right: Transformation Without Chaos. Harvard Business Review Press. P.256
4. International labor migration as an instrument for ensuring the national economy competitiveness on the world market [collective monograph] / Liana Chernobay, Tatiana Yasinska, Sviatoslav Malibroda / Management of the 21st century: Globalization Challenges. Issue 2. Collective monograph. – Nemoros s.r.o.. Rubna 716/24, 110 00, Prague 1, Czech Republic, 2019/ - P. 85-92.
5. Kuzmin O. Crowdfunding systems: evaluation and government regulation in the conditions of reengineering: колективна монографія / O. Kuzmin, O. Melnyk, O. Skybinskyi, O. Ugolkova, V. Zhezhukha. – Lviv: Galician Publishers Ltd, 2020. – 160 c.
6. Scientific approaches to the study of the world economy: колективна монографія / O. Vysochan, O. Vysochan, V. Hyk, O. Kuzmin, L. Zhuk, O. Glushko, N. Stanasiuk, L. Moroz, Y. Panas. – Boston: Primedia eLaunch, 2020. – 145 c.
7. Економічне обґрунтування і організаційно-методичне забезпечення проходження практики та виконання випускних кваліфікаційних робіт: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до проходження практики та виконання магістерських робіт для студентів освітнього рівня "Магістр" галузі знань 29 "Міжнародні відносини" (спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини", освітньо-професійна програма "Міжнародна економіка", освітньо-наукова програма "Міжнародні економічні відносини") усіх форм навчання / Укл.: О.Є. Кузьмін, О.В. Пирог, О.Г. Мельник, Р.З. Дарміць. – Львів, 2023. – 52 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).