Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Логістика
Код дисципліни: 7.073.07.O.011
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Чорнописька Н.В., кандидат економічних наук, доцент Наконечна Т.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є забезпечення взаємозв’язку між науково-теоретичною і практичною підготовкою магістрів, розвиток навичок та вмінь інформаційноаналітичної, проектно-дослідницької, діагностичної, інноваційної та консалтингової діяльності для вирішення прикладних проблем управління логістичними системами різних інтеграційних рівнів
Завдання: Основними завданнями практики є: - розвиток навичок та вмінь, інформаційно-аналітичної, науководослідної, педагогічної та консалтингової діяльності для вирішення прикладних проблем управління логістичною дяльністю, логістичною системою чи ланцюгом поставок; - закріплення практичних навичок проведення наукового дослідження, формування його інформаційного, правового та методичного забезпечення виходячи з сутності проблем, що вирішуються, та обмежень, пов’язаних з логістичною діяльністю конкретного підприємства, обраним об’єктом дослідження та базою написання магістерської роботи; - оволодіння необхідними професійними компетенція ми за обраним напрямом спеціальної підготовки
Результати навчання: Метою практики є забезпечення взаємозв’язку між науково-теоретичною і практичною підготовкою магістрів, розвиток навичок та вмінь виробничо-технологічної, організаційно-управлінської, інформаційно-аналітичної, проектно-дослідницької, діагностичної, інноваційної та консалтингової діяльності для вирішення прикладних проблем управління логістичними системами підприємства або об’єднання підприємств, удосконалення системи управління логістичною діяльністю у сучасних умовах господарювання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізит: проектування логістичних систем, інформаційні системи і технології в логістиці, управління ланцюгами поставок, логістичний менеджмент, методологія і організація наукових досліджень.
Короткий зміст навчальної програми: практика на підприємстві: загальна характеристика підприємства, планово-економічна діяльність підприємства, аналіз логістичної системи підприємства; організація логістики на підприємстві; дослідження об’єктів логістичних рішень та розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства; індивідуальне завдання; практична апробація.
Опис: У процесі практичної підготовки студенти набувають таких фахових компетентностей: ? вміння планувати і проводити наукові дослідження, готувати результати наукових робіт до оприлюднення; ? вміння застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі у вищих навчальних закладах освіти; ? знання основних сучасних положень фундаментальних наук стосовно походження, розвитку та будови організації, здатність їх застосовувати для формування світоглядної позиції; ? вміння формулювати задачі моделювання, створювати моделі об’єктів і процесів у сфері менеджменту із використанням математичних методів й інформаційних технологій.
Методи та критерії оцінювання: • Захист звітів з практики (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль: 100 %, з них написання звіту 80 %, захист звіту 20 %.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Методичні рекомендації до проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізацій "Логістика" та "Транспортна логістика" / Укл. Є.В. Крикавський, Н.В. Чорнописька.– Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – 24 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).