Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Логістика
Код дисципліни: 7.073.07.O.012
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Всі викладачі кафедри маркетингу і логістики, які мають науковий ступінь
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Розвиток компетенцій студентів, які відображають:
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;
ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;
СК7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;
СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
ФКС 1. Здатність бачити ланцюги постачання цілісно, чітко виділяти розриви і запобігати появі проблемних зон
ФКС 2. Здатність критичного осмислення практики функціонування логістичних систем різних інтеграційних рівнів
ФКС 3. Здатність запобігати неефективному використанню ресурсного потенціалу логістичної системи та знаходити резерви підвищення ефективності
ФКС 4. Здатність розробляти логістичні стратегії відповідно до галузевих пріоритетів і програм розвитку.
ФКС 5. Здатність вирішувати спеціалізовані завдання, пов’язані із організацією антикризового управління та забезпеченням стійкості логістичних систем.
Результати навчання: Програмними результатами виконання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи є:
ПРН1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;
ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;
ПРН3. Проектувати ефективні системи управління організаціями;
ПРН4. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї;
ПРН5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
ПРН6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність;
ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією;
ПРН13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
ПРНС 1. Вміння застосовувати системний, інтегрований та процесно-орієнтований підходи в управлінні ланцюгами постачання
ПРНС 2. Уміння проєктувати логістичні системи різних інтеграційних рівнів
ПРНС 3. Вміння ідентифікувати об’єкти логістичних рішень в управлінні ланцюгами постачання, обирати та застосовувати відповідні оптимізаційні методи та моделі, аналізувати змодельовані логістичні процеси.
ПРНС 4. Вміння виявляти закономірності, умови та чинники національних та глобальних економічних процесів, що обумовлюють формування ефективних логістичних стратегій
ПРНС 5. Вміння ідентифікувувати та аналізувати можливий вплив факторів ризику та виявляти симптоми кризових ситуацій щодо наскрізного управління матеріальними та супроводжуючими потоками; розробляти запобіжні заходи щодо потенційних кризових ситуацій у функціонуванні логістичних систем.
ЗН 1. Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи.
ЗН 2. Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та межі предметних галузей.
УМ 1. Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах наповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
УМ 2. Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності.
К1. Зрозуміле та недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обгрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема осіб, які навчаються.
К2. Використання іноземних мов у професійній діяльності.
АВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
АВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
АВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним і самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Кореквізити: Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська робота є підсумковою кваліфікаційною роботою, яка дає можливість виявити рівень засвоєння студентом теоретичних знань та практичної підготовки, здатність до самостійної роботи за обраною спеціальністю на первинних посадах відповідно до узагальненого об’єкта діяльності. Магістерська робота є одним із видів індивідуальних робіт студента, оригінальним, завершеним науковим дослідженням у галузі знань «Управління та адміністрування» та містить сукупність результатів, положень, що пропонуються для публічного захисту.
Опис: Вступ. Теоретична частина. Аналітико-дослідницька частина. Проектно-рекомендаційна частина. Висновки. Список використаних джерел. Додатки до магістерської кваліфікаційної роботи (для підтвердження достовірності використаних в роботі інформаційних даних та аргументації висновків).
Методи та критерії оцінювання: Письмова випускна магістерська кваліфікаційна робота оцінюється керівником та рецензентом
Критерії оцінювання результатів навчання: Якість магістерської кваліфікаційної роботи оцінюється з урахуванням таких критеріїв:
• актуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи, її відповідність сучасному рівню розвитку науки, техніки;
• самостійність виконання магістерської кваліфікаційної роботи, розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, графіків, економічного аналізу, уміння студента самостійно працювати з літературними та іншими джерелами;
• ступінь творчого підходу студента до виконання роботи, ініціативність та уміння порівнювати й аналізувати варіанти рішень, вибирати оптимальні;
• рівень теоретичної та практичної підготовки студента, наявність навичок логіста, ерудицію;
• наявність елементів науково-дослідного характеру;
• використання систем автоматизованого проектування, пакетів прикладних програм, спеціалізованого програмного забезпечення тощо;
• цінність теоретичних висновків та практичних рекомендацій, можливість впровадження у виробництво;
• оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами до конструкторської та технологічної документації, відповідність рішень, які приймаються, сучасним нормам та вимогам.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Магістерська кваліфікаційна робота, в якій розкрито тему, прореферовано необхідні літературні джерела, проаналізовано відповідні інформаційні та статистичні бази даних, проведено дослідження, сформульовано висновки без необхідного їх обгрунтування допускається до захисту, але не може бути оцінена вище ніж «задовільно».
Робота, в якій зроблене власне оцінювання використаних літературних джерел, самостійно проаналізовано підібраний матеріал, звітні дані підприємства, на базі якого досліджувалася тема, проведено комплексні дослідження, зроблено висновки та сформульовано пропозиції, але вони не є достатньо аргументованими, може бути оцінена на «добре».
Робота, в якій зроблено власне оцінювання різних літературних джерел, використано сучасні методи дослідження, побудовано формалізовану модель проблеми, проведено комплексні наукові дослідження, розрахунки і на їх основі – аргументовано висновки та обгрунтовано пропозиції, а результати наукового дослідження опубліковано у наукових виданнях та/або матеріалах наукових конференцій, може бути оцінена на «відмінно».
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою "Логістика" спеціальності 073 "Менеджмент" / Укл.: Чорнописька Н.В. Наконечна Т.В. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2020– 32 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).