Кросмедійна журналістика

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.02.E.064
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Фінклер Юрій Едуардович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Студенти повинні знати суть крос-медійної журналістики, розуміти її поняття. Вміти застосовувати свої знання на практиці.
Завдання: Студенти повинні знати суть крос-медійної журналістики, розуміти її поняття. Вміти застосовувати свої знання на практиці.
Результати навчання: Студенти повинні знати суть крос-медійної журналістики, розуміти її поняття. Вміти застосовувати свої знання на практиці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія та методика журналістської творчості Ч.1,2, 3, 4; Правові норми журналістики.
Короткий зміст навчальної програми: Журналістський професіоналізм, мораль і культура, принципи журналістів та регулювання їх порушень, з*ясування поняття крос-медійної журналістики, вивчення її суті та застосування на практиці.
Опис: Журналістський професіоналізм, мораль і культура, принципи журналістів та регулювання їх порушень, з*ясування поняття крос-медійної журналістики, вивчення її суті та застосування на практиці.
Методи та критерії оцінювання: Лекції, практичні заняття, теоретично-практично орієнтовані заняття Критерії оцінювання: індивідуальне опитування на практичних, фронтальне опитування, перевірка знань на практичних, тестування на практичних з кожної теми, контрольні роботи (45 балів), тестування на іспиті (55 балів).
Критерії оцінювання результатів навчання: Лекції, практичні заняття, теоретично-практично орієнтовані заняття Критерії оцінювання: індивідуальне опитування на практичних, фронтальне опитування, перевірка знань на практичних, тестування на практичних з кожної теми, контрольні роботи (45 балів), тестування на іспиті (55 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Іванов В.Ф., Сердюк В.С. Журналістська етика. - К., 2006. Корню Д. Етика засобів масової інформації /Пер. з фр.- К., 2004 Кузнецова О.Д. Професійна етика журналіста: навчальний посібник. - Львів, 2005.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).