Іноземна мова за професійним спрямуванням

Спеціальність: Комп'ютерний еколого-економічний моніторинг
Код дисципліни: 7.122.08.O.003
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Старший викладач Чишинська-Глибович Ліліана Ігорівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів професійних умінь та навичок спілкування англійською мовою як у межах фаху, так і на побутовому рівні, оволодіння практичними вміннями вести бізнес-переговори, застосовувати набуті знання з комп’ютерних наук англійською мовою для пошуку інформації щодо вирішення професійно-важливих завдань на міжнародному рівні.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: • інтегральної: ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері комп’ютерних наук. • загальних: ЗК4. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК7. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). • cпеціальних (фахових, професійних): СК1. Усвідомлення теоретичних засад комп’ютерних наук. СК11. Здатність ініціювати, планувати та реалізовувати процеси розробки інформаційних та комп’ютерних систем та програмного забезпечення, включно з його розробкою, аналізом, тестуванням, системною інтеграцією, впровадженням і супроводом. • фахових (професійного спрямування): ФКС1.4. Володіння навичками колективної дослідницької роботи з використанням Інтернет-технологій ФКС2.7. Уміння подавати результати наукової роботи у виступах, доповідях, наукових повідомленнях, статях тощо.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі • програмні результати (знання): ПР3. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію у сфері комп’ютерних наук до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. ПР5. Оцінювати результати діяльності команд та колективів у сфері інформаційних технологій, забезпечувати ефективність їх діяльності. ПР18. Збирати, формалізувати, систематизувати і аналізувати потреби та вимоги до інформаційної або комп’ютерної системи, що розробляється, експлуатується чи супроводжується. ПР19. Аналізувати сучасний стан і світові тенденції розвитку комп’ютерних наук та інформаційних технологій. • програмні результати (уміння): УМ1.2. Знати способи і методи навчання, методи самоосвіти, основи наукової та дослідницької діяльності, методи пошуку, збору, аналізу й обробки інформації. УМ2.7. Використовувати знання і навички ефективної комунікації, планування часу, контролювання якісних показників роботи в команді. • комунікацію: КОМ2. Уміння усної та письмової комунікації англійською мовою. • автономію і відповідальність АіВ3. Здатність презентувати результати роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технічна англійська мова
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає вивчення спеціалізованої професійно орієнтованої термінології, розвиток вмінь та навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, умінь моніторити, реферувати та анотувати професійно орієнтовану англомовну спеціалізовану літературу. Завдання вивчення дисципліни – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальноекономічної та фахової тематики.
Опис: Практичне заняття № 1. Ecological monitoring and its design. Why do we monitor? What is ecological monitoring? What it is for? Практичне заняття № 2. Values and ecological attributes. Which method to use? Which sampling method should be used? Практичне заняття № 3. Effective monitoring at the best cost. Data collection and analysis. Planning ecological monitoring Практичне заняття № 4. Monitoring an environment’s abiotic factors. Nature and the environment. Twenty golden rules. Практичне заняття № 5. Pollution and the environment. Ecological Problems. Ecological condition. Практичне заняття № 6. Climate changes. Environmental protection Практичне заняття № 7. Deforestation. Sustainable soil use and management. Практичне заняття № 8. Effective ecosystem monitoring. How to use computer vision for environment monitoring. Практичне заняття № 9. New technologies. Internet of Things. New technologies and protected areas. Useful resources. Практичне заняття № 10. Sensors. Camera traps. Acoustic sensors. LIDAR. Vehicling sensors. Types of drones. Piloting. First-person view. Communication. Different communication methods. Radio communication. GPS. LORAWAN. Satellite and Wi-Fi. Практичне заняття № 11. Ways of storing data. Evaluating storage needs. Pros and cons of different storage devices. External storage. Практичне заняття № 12. Software. Software and conservation. Antipoaching software. Citizen science. Collaborative conservation tools. Visitor support. Практичне заняття № 13. Energy. Basics of energy. Sources of electric energy. Storage of electrical power. Electricity supply and consumption. Практичне заняття № 14. Blockchain. Concept of blockchain. New possibilities. Blockchain applications. New uses for blockchain. Other emerging technologies. Практичне заняття № 15. Design of ecological environment monitoring system based on the Internet of Things technology.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування лексико-граматичного матеріалу на практичних заняттях, перевірки письмових робіт та домашніх завдань, письмового тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі Поточний контроль (ПК): 70 Оцінювання виконання завдань на практичних заняттях (2-15 заняття по 5 балів): 70 Семестровий контроль (СЛ): 30 Опитування лексико-граматичного матеріалу: 15 Презентація роботи на обрану тему: 15
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Career Paths: Computing. Virginia Evans, Jenny Dooley, Will Kennedy. Express Publishing, 2021. 2. Career Paths: Information Technology. Virginia Evans, Jenny Dooley, Stanley Wright. Express Publishing, 2014. 3. Infotech: English for computer users. Santiago Remacha Esteras. Cambridge University Press, 2016. 4. Basic English for Computing. Eric H. Glendinning, John Mc Ewan. Oxford University Press, 2015. 5. Oxford English for Information Technology. Eric H. Glendinning, John Mc Ewan. Oxford University Press, 2016. 6. Career Paths: Computer Engineering. Virginia Evans, Jenny Dooley, Vishal Nawathe. Express Publishing, 2022. 7. Career Paths: Environmental Engineering. Virginia Evans, Jenny Dooley, Keneth Rodgers. Express Publishing, 2019. 8. Career Paths: Environmental Science. Virginia Evans, Jenny Dooley, Dr. Ellen Blum. Express Publishing, 2018. 9. Career Paths: Software Engineering. Virginia Evans, Jenny Dooley, Enrico Pontelli. Express Publishing, 2019. 10. Career Paths: Wireless Communication. Sarah Randal, Jenny Dooley. Express Publishing, 2015.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).