Дослідницька практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Комп'ютерний еколого-економічний моніторинг
Код дисципліни: 7.122.08.O.013
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: доцент Лагун А.Е.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою написання магістерської роботи є : • систематизація та поглиблення знань студентів з вивчених дисциплін, підвищення рівня їхньої теоретичної та практичної підготовки; • розвиток уміння аналізувати сучасні тенденції у сфері інформаційних технологій та здійснювати їх критичну оцінку
Завдання: Завданнями магістерської роботи є: • формування навичок науково-дослідної роботи з літературою та іншими джерелами інформації, самостійного пошуку та вибору методів розв’язування задачі; • розвиток умінь та навичок роботи з сучасними програмними та технічними засобами, базами даних, інструментами аналітичного опрацювання інформації; • вироблення навичок публічного виступу та ведення наукової дискусії.
Результати навчання: Магістерська робота передбачає поглиблене дослідження теоретичних основ з тематики роботи, постановку проблеми та розв'язування поставленої задачі з використанням сучасних програмних і технічних засобів, аналіз та інтерпретацію результатів. Результати магістерської роботи бажано опублікувати у наукових виданнях. • формування навичок науково-дослідної роботи з літературою та іншими джерелами інформації, самостійного пошуку та вибору методів розв’язування задачі; • розвиток умінь та навичок роботи з сучасними програмними та технічними засобами, базами даних, інструментами аналітичного опрацювання інформації; • вироблення навичок публічного виступу та ведення наукової дискусії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Геоінформаційні системи і моніторинг навколишнього середовища, Комп'ютерні моделі аналізу та прогнозування еколого-економічної діяльності, Математичне моделювання систем еколого-економічного моніторингу, Методи оптимізації нейронних мереж, Паралельні обчислення та GRID-технології
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська робота є завершальною працею, виконання якої дозволяє студенту проявити свої знання та практичні навички, вміння орієнтуватись у сучасних напрямках розвитку інформаційних технологій, працювати з літературними джерелами та програмними платформами, вміння застосувати свої знання на практиці. Практичний матеріал для магістерської роботи студент збирає в період дослідницької практики за темою магістерської роботи, а також у передбачений навчальним планом час для написання роботи.
Опис: Студент має проаналізувати літературні джерела з вибраної теми, вивчити практичний матеріал і провести дослідження на конкретному об'єкті для вибраної галузі.
Методи та критерії оцінювання: Захист магістерської роботи відбувається у терміни, встановлені розкладом, на відкритому засіданні ДЕК.
Критерії оцінювання результатів навчання: Процедура захисту роботи: – доповідь студента про основні результати магістерської роботи (10-15 хв.); – відповіді на запитання членів ДЕК за темою роботи; – виступ наукового керівника; – виступ рецензента; – відповідь студента на зауваження до роботи з боку наукового керівника та рецензента (якщо вони мають місце); – виступи присутніх на захисті; – заключне слово студента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Введення в дію нового стандарту з бібліографічного опису ДСТУ ГОСТ 7.1:2006. Основні відмінності від ГОСТ 7.1.-84 [Електронний ресурс] : нові правила бібліогр. опису / Кн. палата України. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/DSTU_pabl.htm 2. ГОСТ 19.701-90. Единая система программной документации. Схемы алгоритмов, программ, данных и систем. Условные обозначения и правила выполнения. – М.: Изд-во стандартов, 1991. – 20 с. 3. ГОСТ 2.105-79 ЕСКД. Общие требования к текстовым документам. 4. ДСТУ 1.5 – 93 “Загальні вимоги до побудови, викладу, оформлення та змісту стандартів”. 5. Роз’яснення Міністерства освіти і науки України щодо підготовки фахівців у сучасних умовах, Тернопіль, - 2002. – 7 с. 6. ДСТУ 3008-95. Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення. – К.: Держстандарт України, 1995. – 36 с 7. П’ятницька-Познякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: навчальний посібник. – К., 2003. – 116 с. 8. Український орфографічний словник: близько 170000 слів / за ред. В. М. Русанівського; [уклали: В. В. Чумак, І. В. Шевченко, Л. Л. Шевченко, Г. М. Ярун]; НАН України; Укр. мовно-інформ. фонд; Ін-т мовознав. ім. О. О. Потебні. – Вид. 6-те, переробл. і допов. – К.: Довіра, 2006. – 960 с. – ISBN 966- 507-206-4. – (Словники України).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).