Моделі сучасної комунікації (німецька/японська/чеська/польська мова), частина 3

Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.E.068
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: викл. Козаченко Наталя
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів комунікативної компетенції, яка необхідна для спілкування у знайомих ситуаціях, які зустрічаються в загальному мовному контексті.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК5 - Здатність працювати в міжнародному контексті. ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК8. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу ЗК9. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК12. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел ЗК14. Здатність до міжособистісної взаємодії, повага до різноманітності та багатокультурності ЗК15. Здатність працювати як автономно, так і у команді. Фахові компетентності: • лінгвістична, що являє собою рівень володіння мовними нормами та здатність продемонструвати мовленєві уміння; • соціолінгвістична, що передбачає здатність тих, що вивчають іноземну мову, продукувати й розпізнавати стиль мовлення відповідно до конкретної комунікативної ситуації; • прагматична, що зумовлює володіння мовцем знаннями мовного та паралінгвістичного характеру та його здатність використовувати ці знання для впливу на співбесідника у процесі іншомовної комунікації.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: знати: Приблизно 3500 слів японської мови, основ граматики, системи письма, понад 1000 ієрогліфів, що дасть можливість спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо. вміти: Спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо. РН10 - Вільно спілкуватися державною та іноземними мовами на професійному рівні, необхідному для ведення професійної дискусії, підготовки аналітичних та дослідницьких документів. РН12 - Володіти навичками професійного усного та письмового перекладу з/на іноземні мови РН14 - Використовувати сучасні цифрові технології, спеціалізовані програмне забезпечення, бази даних та інформаційні системи для оптимізації вивчення іноземної мови
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: «Сучасна японська мова» Ч. 1, Ч. 2, Ч. 3, "Моделі сучасної комунікації (японська мова)", Ч.1, Ч. 2. Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Програма навчальної дисципліни “Моделі сучасної комунікації (японська мова)” укладена для студентів напряму Філологія. Курс має практичне спрямування, надаючи студентам можливості набуття загальної комунікативної компетенції у користуванні японською мовою. Навчання здійснюється шляхом інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках знайомого загально-тематичного і ситуативного контексту відповідно до певної сфери діяльності студентів. Самоосвіта вважається невід’ємною частиною даного навчального курсу, і особлива увага у програмі приділяється самостійній роботі студентів.
Опис: Вирази, що позначають емоційний стан інших осіб; Уподібнення; Протиставлення; Очікування з високим рівнем впевненості; Передача інформації; Прохання дозволу; Вищий рівень ввічливості в японській мові.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль та екзамен Методи оцінювання знань: -усне та фронтальне опитування; -письмове опитування; -вибіркове усне опитування; -виступи на практичних заняттях; -тести; -оцінка активності; -оцінювання внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень; тощо. екзамен -усне опитування; -тестовий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1) Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота. 2) Підсумковий контроль: іспит. Максимальна оцінка в балах 100 Поточний контроль (ПК): Аудиторна робота (20): Аудіювання 5 Читання 5 Мовлення 5 Письмо 5 Самостійна робота (25): Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС 5 Індивідуальне завдання 20 Разом за ПК: 45 Екзаменаційний контроль(55): письмова компонента 40 усна компонента 15 Разом за дисципліну 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Nihongo shoho. The Japan Foundation Japanese Language Institute. Tokyo, 1994.. 2. М.С.Федоришин. Українська транскрипція японської мови. Методичний посібник з основ японського письма: фонетична транскрипція. Львів, 1994. 3. Практикум з основ японської мови. Зошити 1 – 8. НУЛП, Львів, 2002, 2005. 4. Minna no Nihongo. Shokyuu I. 3A Corporation, Tokyo, 2000. 5. Minna no Nihongo. Shokyuu II. 3A Corporation, Tokyo, 2000. 6. Minna no Nihongo. Chukyuu I. Intermediate Level. 3A Corporation, Tokyo, 2009. 7. An Introduction to the Japanese Syllabary. Bonjinsha, Tokyo, 1995. 8. The pronunciation of Japanese. Bonjinsha, Tokyo, 1995. 9. Grundkurs der modernen japanischen Sprache von Eiko Saito und Helga Silberstein. VEBVerlag Enzyklopadie Leipzig, 1986. 10. Modern Japanese for University Students. Parts I. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988. 11. Modern Japanese for University Students. Part II. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988. 12. Modern Japanese for University Students. Part III. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988. 13. A Course in Modern Japanese. Volume One. The University of Nagoya Press, 1996. 14. Nihongo de Bijinesu Kaiva.Shokyuu. Bonjinsha, Tokyo, 1998. 15. First Lessons in Kanji. Bonjinsha, Tokyo, 1995. 16. Nihongo Chukyuu I. The Japan Foundation Japanse Language Institute. Tokyo, 1993. 17. Nihongo Chukyuu ІІ. The Japan Foundation Japanse Language Institute. Tokyo, 1996. 18. Nobuko Mizutani. Introduction to Intermediate Japanese. An Integrated Course. Bonjinsha, Tokyo, 1998. 19. M.Sasaki, M.Kadokura. Japanese Through Dialogues. For Intrmediate Learners (Drills & Tasks). The Japan times. Tokyo, 1997. 20. M.Sasaki. View of Today’s Japan. ALC. Tokyo, 1998. 21. Living in Japan: F Handbook. ALC Press Japanese Textbook Series. Tokyo, 1998. 22. Traveling Japan: Local Nature and Cultue. ALC Press Japanese Textbook Series. Tokyo, 1996. 23. K.Tatematsu, Z.Tateoka, T.Matsumoto, T.Sato. Writnig Letters in Japanese. The InterUnivesity Center for Japanese Language Studies. The Japan Times. Tokyo, 1995. 24. Shin Nihongo no Kisou. Tokyo, 1999. 240 p. 25. Словники.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Моделі сучасної комунікації (німецька/японська/чеська/польська мова), частина 3

Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.E.069
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна