Функціональна безпека залізничного транспорту

8.273.00.01 Функціональна безпека залізничного транспорту
Кваліфікація: Магістр залізничного транспорту за освітньою програмою «Функціональна безпека залізничного транспорту»
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Кількість кредитів: 90
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Транспорт
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Об'єкт: процеси життєвого циклу об’єктів залізничного транспорту. Ціль навчання: підготовка фахівців, здатних до комплексного розв’язання складних спеціалізованих теоретичних та практичних задач з конструювання, експлуатації, ремонту, модернізації та утилізації об’єктів залізничного транспорту. Теоретичний зміст предметної області. Розділи науки та техніки, які вивчають та поєднують зв'язки та закономірності в теорії утримання, застосування за призначенням, а також утилізації об’єктів залізничного транспорту. Методи, методики та технології. Аналітичні, числові та експериментальні методи дослідження об’єктів залізничного транспорту, виконання техніко-економічних розрахунків, технологій виробництва та відновлення, експлуатації, діагностування, модернізації та утилізації. Інструменти та обладнання: сучасні пристрої та прилади для здійснення вимірювання фізичних величин та параметрів з метою отримання характеристик об’єктів залізничного транспорту; натурні зразки та макети об’єктів залізничного транспорту Освітньо-професійна програма «Функціональна безпека залізничного транспорту» формує план та вимоги до підготовки магістра у сфері управління безпекою в залізничній системі; інжинірингу криз і ризиків транспортних послуг; моделювання процесів життєвого циклу об’єктів залізничного транспорту, з урахуванням задач технічної та експлуатаційної сумісності транспортної інфраструктури та рухомого складу з європейськими залізницями на основі використання сучасних технологій галузі.
Програмні результати навчання: РН 01. Знати і розуміти сучасні методи наукових досліджень, організації та планування експерименту, комп’ютеризованих методів дослідження та опрацювання результатів. РН 02. Вирішувати задачі зі створення, експлуатації, утримання, ремонту та утилізації об’єктів залізничного транспорту, у тому числі на межі із суміжними галузями, інженерними науками, фізикою, екологією та економікою. РН 03. Вільно презентувати та обговорювати наукові результати державною мовою та англійською або однією з мов країн Європейського Союзу в усній та письмовій формах. РН 04. Розробляти та пропонувати нові технічні рішення та застосовувати нові технології. РН 05. Вміти застосовувати у професійній діяльності універсальні і спеціалізовані системи управління життєвим циклом (PLM), автоматизованого проєктування (CAD), виробництва (CAM) та інженерних досліджень (CAE). РН 06. Розробляти і впроваджувати енергозберігаючі технології. РН 07. Організувати та керувати роботою первинного виробничого, проєктного або дослідницького підрозділу. РН 08. Знати та застосовувати необхідні методи та засоби досліджень, розробляти та аналізувати фізичні, математичні та комп’ютерні моделі об’єктів дослідження, що стосуються створення, експлуатації та ремонту об’єктів залізничного транспорту. РН 09. Вміти передавати свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття фахівцям і неспеціалістам в ясній і однозначній формі, представляти підсумки виконаної роботи у вигляді звітів, рефератів, наукових статей, доповідей і заявок на винаходи. РН 10. Керувати технологічними процесами у відповідності з посадовими обов’язками, забезпечувати технічну безпеку виробництва в сфері своєї професійної діяльності. РН 11. Виконувати техніко-економічні розрахунки, порівняння та обґрунтування процесів проєктування, конструювання, виробництва, ремонту, реновації, експлуатації об’єктів залізничного транспорту відповідно до спеціалізації. РН 12. Знати та визначати можливі ризики, забезпечувати особисту безпеку та безпеку інших людей у сфері професійної діяльності. РН 13. Використовувати у сфері професійної діяльності системи якості і сертифікації продукції. РН 14. Розраховувати характеристики об’єктів залізничного транспорту відповідно до спеціалізації. РН 15. Розробляти та оптимізувати параметри технологічних процесів, в тому числі з застосуванням автоматизованого комп’ютерного проєктування виробництва вузлів, агрегатів та систем об’єктів залізничного транспорту.
Академічна мобільність: Національна та міжнародна кредитна мобільність можлива на основі двосторонніх договорів.
Практика/стажування: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Керівник освітньої програми, контактна особа: Баль Олена Миронівна
Професійні профілі випускників: Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях, результатах сучасних наукових досліджень та директивах (регламентах), стандартах з питань конструювання, експлуатації, ремонту та модернізації об’єктів залізничного транспорту та транспортної інфраструктури, в рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: управлінець у сфері експлуатації об’єктів залізничного транспорту (рухомого складу та транспортної інфраструктури), менеджер з питань євроінтеграції систем та підсистем залізничного транспорту, керівник з безпеки на залізничному підприємстві. Крім цього випускники можуть займатись розробкою та створенням нових конструкцій, оптимізацією технологій, постановкою та вирішенням практичних і науково-дослідних завдань, використовуючи сучасні комп’ютерні та інженерні технології на державних та приватних підприємствах залізничного транспорту.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня