Поліситуативний комунікаційний менеджмент

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 8.075.00.M.030
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: доктор економічних наук, професор Крикавський Євген Васильович кандидат економічних наук, доцент Глинський Назар Юрійович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність продемонструвати ґрунтовні знання теоретичних та прикладних основ усього спектру різновидів маркетингу та сфер їх застосування; - здатність продемонструвати знання та розуміння філософської методології наукового пізнання, психолого-педагогічних аспектів професійно-наукової діяльності, власний науковий світогляд та морально-культурні цінності; - застосовувати одержані знання з різних предметних сфер маркетингу для формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження; - вести наукову бесіду та дискусію українською та іноземною мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття; - уміння спілкуватись діловою науковою та професійною мовою, застосовувати різні стилі мовлення, методи і прийоми спілкування, демонструвати широкий науковий та професійний словниковий запас; - уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій; - лідерство, вільне компетентне спілкування в діалоговому режимі з широким колом фахівців у сфері маркетингу, зокрема найвищої кваліфікації, та громадськістю.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1. Еволюція маркетингу: теорія і прикладні проблеми 2. Управління взаємовідносинами із зацікавленими сторонами (стейкхолдерами) 3. Академічне підприємництво
Короткий зміст навчальної програми: 1. Сутність комунікації. Комунікація як процес 2. Комунікативний менеджмент в організації 3. Управління зовнішніми комунікаціями організації 4. Місце та роль Public Relation у системі зовнішніх комунікацій 5. Комунікативний менеджмент у формуванні організаційної культури 6. Характеристики комунікаційного менеджменту в комерційних та некомерційних організаціях 7. Особливості комунікаційного менеджменту в мережі Інтернет
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (70 %) • контрольна робота (30%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Вайссман Дж. Блестящая презентация. Как завоевать аудиторию. Обновленное и дополненное издание. С-Пб.: «Питер», 2011. 288 с. 2. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г., Ноджак Л.С. Менеджмент: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 152 с. 3. Коулман П. Т. Результативний конфлікт: 2-ге вид. Київ: Наш формат, 2017. 312 с. 4. Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Дейнега О.В., Лорві І.Ф. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 380 с. 5. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации Київ: Ваклер, 2001. 656 с. 6. В. Руделіус В. Руделіус, Мороз Л., Глинський Н. Маркетинг: підручник: 4-е вид. Київ: НМЦ «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. 580 с. 7. Шпак Н.О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 256 с. 8. Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 164с. 9. Bowater L., Yeoman K. Science Communication: A Practical Guide for Scientists. Oxford: Wiley-Blackwell, 2012. 384 p. 10. Kuhn T., Ashcraft K. L, Cooren F. The Work of Communication: Relational Perspectives on Working and Organizing in Contemporary Capitalism. London: Routledge, 2017. 232 p.