Поведінковий маркетинг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 8.075.00.M.029
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Крикавський Є.В., к. е. н., доцент Фігун Н.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати: історичні та сучасні концептуально-методологічних та методичні засади маркетингу; сутність сучасних маркетингових концепцій, способів та інструментів його реалізації; класичні та сучасні методологічно-методичні бази досліджень соціально-економічних явищ і процесів у різних сферах маркетингу; - вміти: застосовувати одержані знання з різних предметних сфер маркетингу для формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження; обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері маркетингу, проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах ідентифікування актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків і пропозицій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Сучасні інструменти маркетингових досліджень. - кореквізити: Цифровий маркетинг, Маркетинг цінності
Короткий зміст навчальної програми: Типологія поведінки споживачів на B2C ринку. Розуміння і застосування існуючої теорії і даних, що мають відношення до поведінки споживачів. Особливості маркетингових досліджень враховуючи типологію споживчої поведінки. Бренди та їх роль у формуванні споживчої відданості. Споживча лояльність. Психологічна роль ціноутворення. Мотивація та самоконтроль. Особливості прийняття рішень. Уподобання та здійснення вибору. Соціальна поведінка та її вплив на споживчі уподобання. Управління звичками споживачів.
Методи та критерії оцінювання: • Підсумковий контроль (100 % екзамен).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Chen, Jianqing; Jan Stallaert (2014). "An Economic Analysis of Online Advertising Using Behavioral Targeting". MIS Quarterly 38 (2): 429–449. 2. Gesteland Richard R. Cross-Cultural Business Behavior Marketing, Negotiating, Sourcing and Managing Across Cultures // Richard R. Gesteland Copenhagen Business School Press, 2002, p. 347 3. Samli A. Coskun International Consumer Behavior in the 21st Century // A. Coskun Samli, Springer Science+Business Media New York, 2013, p. 170; 4. Гринкевич С.С., Брух О.О., Когут М.В. Сучасний стан використання трудового потенціалу в контексті новітніх вимог суспільного розвитку. Аграрна економіка. 2019. Т.12, №1-2. С.44-59. 5. Гринкевич С.С., Брух О.О., Бернацька І.Я. Дослідження впливу маркетингового середовища території громади на розвиток ОТГ Аграрна економіка. 2018. Т. 11, №1. С.57-67. 6. Теоретико-методичні засади та прикладні інструменти управління інтелектуально-кадровим забезпеченням підприємств: монографія / за. ред. С.С. Гринкевич, Васильців Т.Г., Гураль Н.Р. Львів, 2017. 308 с. 7. Гринкевич С.С., Гураль Н.Р. Оцінка відтворення трудового потенціалу торгівлі. Економічний часопис – ХХІ. 2016. № 160 (7-8). С. 96-99; 8. Гринкевич С.С., Лупак Р.Л. Взаємозв’язок забезпечення конкурентоспроможності і відтворення трудового потенціалу підприємства. Збірник наукових праць «Соціально-трудові відносини: теорія та практика». 2016. № 1 (11). С. 315-322 9. Hrynkevych S., Fleychuk M., Bulyk О. Labour potential in a non-stable economy: the latest trends of socio-economic transformation. System transformations of the national economy: challenges and expectations: Collective monograph / еdited by: O. Vlasiuk, O. Ilyash, W. Olszewski, M. Osinska, V. Voloshyn. Bydgoszcz, Poland. 2016. Vol. 1. Рp. 58-74. (Монографія англійською мовою).