Маркетингово-логістичне управління

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 8.075.00.M.028
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Крикавський Євген Васильович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Здатність продемонструвати ґрунтовні знання теоретичних та прикладних основ усього спектру різновидів маркетингу та сфер їх застосування; • Здатність продемонструвати знання та розуміння філософської методології наукового пізнання, психолого-педагогічних аспектів професійно-наукової діяльності, власний науковий світогляд та морально-культурні цінності; • Здатність застосовувати одержані знання з різних предметних сфер маркетингу для формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: • Комунікаційний менеджмент • Управління взаємовідносинами із зацікавленими сторонами (стейкхолдерами); кореквізити: Педагогічна практика
Короткий зміст навчальної програми: Сучасні тенденції розвитку маркетингово-логістичного управління на підприємстві. Організація управління маркетингово логістичною діяльністю підприємства. Система маркетингового планування на підприємстві. Класифікація і структуризація логістичних систем. Етичні норми маркетингово-логістичного управління. Маркетингові стратегії в управлінні підприємством. Логістичні стратегії в управлінні підприємством. Контроль маркетингово-логістичної діяльності підприємства.
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (70 %) • контрольна робота (30%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Крикавський Є. В. Логістичне управління : підручник. Львів, 2005. 684с. 2. Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Дейнега О.В., Лорві І.Ф. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник . Львів, 2014. 380 с. 3. Пономаренко В. С., Таньков К.М., Т. І. Лепейко. Логістичний менеджмент : підручник. Київ, 2010. 437с. 4. Шандрівська О.Є. , Кузяк В.В., Хтей Н.І. Логістичний менеджмент. Теоретичні основи : підручник. Львів, 2014.196 с. 5. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу : навчальний посібник. Львів, 2012. 260 с. 7. Маркетинговий менеджмент: підручник / Ф. Котлер та ін. Київ, 2008. 720 с. 8. Kotler Ph. Marketing 3.0. New Jersey, 2014, 197 р. 9. Маркетинговий менеджмент / за ред. Л.В. Балабанової. Київ, 2004. 354с.