Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлексивності

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.023
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців здатності володіння механізмом ціноутворення на біржових ринках та методів моделювання динаміки на основі концепції рефлективності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у молодих науковців компетентностей: загальних: - здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційнодослідницької та професійної діяльності, комерціалізувати оригінальні наукові дослідження; - ґрунтовні знання та розуміння філософської методології пізнання, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; - здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань; - уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби; - здатність бути цілеспрямованим та наполегливим, самовдосконалюватись впродовж життя, усвідомлювати соціально-моральну відповідальність за одержані наукові результати; - здатність ініціювати, обґрунтовувати та управляти актуальними науковими проектами інноваційного характеру, самостійно проводити наукові дослідження, взаємодіяти у колективі та виявляти лідерські здібності при виконанні наукових проектів. фахових: - уміння розробляти логічні та обґрунтовані послідовності, системи, механізми, моделі, тощо для економічних об’єктів підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; - уміння створювати суспільну користь та поєднувати її з власною вигодою; - уміння організовувати реалізацію основних управлінських функцій з урахуванням особливостей інноваційного бізнесу у сфері підприємництва; - уміння застосовувати принципи формування вибіркової сукупності, типи, ознаки репрезентативності, способи «ремонту» для суб’єкту підприємництва; - уміння застосовувати теоретичні підходи, методологічну основу для розробки методики дослідження; - уміння застосовувати особливості методів дослідження (методи отримання ”сирих” даних, методи отримання теоретичних та емпіричних даних, методи обробки і узагальнення даних);
Результати навчання: - здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного та зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду ціноутворення на біржових ринках; - уміння застосовувати теорію рефлективності при аналізуванні та прогнозуванні динаміки цін на біржових ринках; - уміння застосовувати одержані знання з різних предметних сфер підприємництва, торгівлі та біржової діяльності для формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління підприємництвом на засадах евристики. Розвиток підприємництва на засадах сталого розвитку. Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача. Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності. Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей. Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством
Короткий зміст навчальної програми: Вітчизняний та зарубіжний практичний досвід ціноутворення на біржових ринках Теорія рефлективності при аналізуванні та прогнозуванні динаміки цін на біржових ринках Механізм ціноутворення на біржових ринках та методів моделювання динаміки на основі концепції рефлективності Формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності
Опис: Вітчизняний та зарубіжний практичний досвід ціноутворення на біржових ринках Теорія рефлективності при аналізуванні та прогнозуванні динаміки цін на біржових ринках Механізм ціноутворення на біржових ринках та методів моделювання динаміки на основі концепції рефлективності Формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Усне опитування на практичних заняттях (8) Вирішення ситуаційних завдань (8) Доповіді та виступи на практичних заняттях (6) Вирішення домашніх завдань (8) Екзаменаційний контроль 70 балів - письмова компонента (60) усна компонента (10)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни “Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь М.Т. Бець М.Т.– Львів. 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь М.Т. Бець М.Т.– Львів. 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь М.Т. Бець М.Т.– Львів. 4. Основи технічної творчості та наукових досліджень: навч. посібн./ А.В. Журахівський, А.Я. Яцейко, Н.Б. Дьяченко. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012.- 380 с. 5. Юринець О.В., Дубодєлова А. В., Кулиняк І. Я.Основи біржової діяльності: навчальний посібник Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).