Трансформація управлінських підходів в умовах активізування євроінтеграційних процесів

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.029
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців здатності володіння теоретичними та прикладними положеннями у сфері управлінських підходів, розуміння особливостей їх трансформації, зумовленої євроінтеграційними процесами та вивчення теоретично-методичних положень у сфері управлінських підходів, напрямків їх трансформації в умовах активізування євроінтеграційних процесів.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні: - оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями, спрямованими на формування системного наукового світогляду, професійної етики та загального культурного кругозору. - застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності (робота з НМБД), автоматичне формування посилань на літературні джерела тощо). фахові: - здобуття глибинних знань із спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження, зокрема, основних концепцій, розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань за обраною спеціальністю, оволодіння термінологією з досліджуваного наукового напряму в обсязі кредитів ЄКТС відповідно до стандартів вищої освіти. - здатність до критичного переосмислення і розвитку сучасних теорій, методологій, об'єктів досліджень й практик, із застосуванням системного підходу до врахування неекономічних аспектів з різних галузей знань, у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності. - здатність трансформувати управлінські системи у такі, що відповідають євроінтеграційним викликам.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: • передові концептуальні, методологічні знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності та/або на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, які є достатніми для проведення наукових, прикладних досліджень на рівні актуальних світових досягнень, отримання нових знань та/або здійснення інноваційної професійної діяльності; • знання сучасних технологій електронної комерції, обізнаність із методами захисту інформації у віртуальній торгівлі та забезпечення необхідного рівня комфорту споживання продукції, яка розповсюджується з використанням електронної комерції; • знання сучасних особливостей міжнародного правового регулювання офшорного бізнесу та його ролі у торговельному підприємництві; • вільне спілкування з питань, що стосуються сфери наукових та експертних знань, з колегами, широкою науковою спільнотою, суспільством в цілому; • використання академічної української та іноземної мови у професійній діяльності та дослідженнях; • уміння критично аналізувати, оцінювати і синтезувати нові та комплексні ідеї; • уміння аналізувати сучасні теоретичні та прикладні положення у сфері електронної комерції, досліджувати досвід реалізації віртуальної торгівлі на практиці, визначати та вдосконалювати рівень захисту інформації у сфері електронної торгівлі; • уміння реалізовувати та вдосконалювати процес кластеризації підприємництва на основі сучасних теоретичних концепцій та досвіду економічно розвинених країн; • здатність до безперервного саморозвитку та самовдосконалення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Евристика та синектика Управління підприємництвом на засадах методів евристики Дослідницький семінар у галузі управління та адміністрування Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача Методи дослідження у підприємництві, торгівлі та біржовій діяльності Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються питання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері управління євроінтеграційними процесами; теоретично-методичні положення у сфері управлінських підходів, напрямків їх трансформації в умовах активізування євроінтеграційних процесів; теоретико-прикладні засади широкого спектру різновидів та сфер управлінських підходів, особливостей їх трансформації, зумовленої євроінтеграційними процесами.
Опис: Теоретично-методичні положення у сфері управлінських підходів, напрямків їх трансформації в умовах активізування євроінтеграційних процесів Вітчизняний і зарубіжний науковий доробок та практичний досвід у сфері управління євро інтеграційними процесами Теоретико-прикладні засади широкого спектру різновидів та сфер управлінських підходів, особливостей їх трансформації, зумовленої євроінтеграційними процесами Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів Формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій в умовах активування євроінтеграційних процесів
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студент здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Робота на практичних заняттях (10): -розв’язок задач, ситуаційних вправ, кейсів (10); - опитування, тестування (10) Екзаменаційний контроль 70 балів - письмова компонента (50) усна компонента (20)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: . Навчально-методичне забезпечення 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни з “Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів” / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. Рекомендована література Базова 1. Підоричева І. Євроінтеграція України у сфері досліджень та інновацій: стан, виклики, заходи прискорення // http://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/1570 2. Шандрівська О.Є., Кузяк В.В., Хтей Н.І. Логістичний менеджмент. Теоретичні основи: навчальний посібник, Львів, В-во Львівської політехніки, 2014 3. Бажал Ю.М., Бураковський І.В., Григор’єв Г.С. Стратегія економічного зростання Європейского союзу: навчальний посібник, К.: Унів. Вид-во «Пульсари», 2013 Допоміжна 1. Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю. Зовнішньоекономічні операції і контракти: навчальний посібник. Львів: Магнолія, 2014 2. Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю. Основи зовнішньоекономічної діяльності: навчальний посібник. К.: Знання, 2013 3. План євроінтеграції: коли можливий вступ України до ЄС та як його досягти https://www.eurointegration.com.ua/articles/2022/07/8/7142850/ Інформаційні ресурси 1. Внутрішні стандарти якості Львівської політехніки https://lpnu.ua/vnutrishni-standarty
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).