Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.024
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців здатності ідентифікувати та оцінювати фактори впливу за допомогою інструментарію ZFC та його теоретичні і прикладні положення використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у молодих науковців компетентностей: загальних: - здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, комерціалізувати оригінальні наукові дослідження; - ґрунтовні знання та розуміння філософської методології пізнання, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; - здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань; - уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби; - здатність бути цілеспрямованим та наполегливим, самовдосконалюватись впродовж життя, усвідомлювати соціально-моральну відповідальність за одержані наукові результати; - здатність ініціювати, обґрунтовувати та управляти актуальними науковими проектами інноваційного характеру, самостійно проводити наукові дослідження, взаємодіяти у колективі та виявляти лідерські здібності при виконанні наукових проектів. фахових: - уміння здійснювати економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування інтелектуального потенціалу; - уміння робити пошук і дослідження інформації про реалізацію організаційного розвитку підприємницьких структур; - знання методології та інструментаріїв наукових досліджень при здійсненні теоретичних та емпіричних досліджень у сфері розвитку підприємницьких структур
Результати навчання: Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: - уміння ідентифікувати та оцінювати фактори впливу за допомогою інструментарію ZFC та його теоретичні і прикладні положення використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур; - уміння продемонструвати обізнаність у сфері теоретичних підходів із оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур; - розуміння сутності інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності. - уміння обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері розвитку підприємницьких структур
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління підприємництвом на засадах евристики Розвиток підприємництва на засадах сталого розвитку Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються питання ідентифікації та оцінювання факторів впливу за допомогою інструментарію ZFC; теоретичні і прикладні положення використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур; розглядаються питання розуміння сутності інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності; методологія та інструментарії наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері розвитку підприємницьких структур.
Опис: Обізнаність у сфері теоретичних підходів із оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур, розуміння сутності інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності Знання інструментарію ZFC та теоретичних і прикладних положень його використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур Реалізація та вдосконалення процесів оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах використання інструментарію ZFC Теоретичні підходи із оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур. Сутність інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Усне опитування на практичних заняттях (8) Вирішення ситуаційних завдань (8) Доповіді та виступи на практичних заняттях (6) Вирішення домашніх завдань (8) Екзаменаційний контроль 70 балів - письмова компонента (60) усна компонента (10)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни з “Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC” / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. Рекомендована література Базова 1. Григулич С. М. , Лісовська В. П., Макаренко О. І. Теорія ймовірностей для економістів: навчальний посібник К.: КНЕУ, 2012. 2. Гарбуз С. В., Пєнкіна Т. Є. Хоменко Л. М., Соболєва Т. О. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник К.: КНЕУ, 2013. Допоміжна 1. Григулич С. М., Лісовська В. П.,Макаренко О. І. та інші Теорія ймовірностей та математична статистика: збірник задач К.: КНЕУ, 2014. 2. Шень А.Х., Верещагин Н.К. Введение в теорию множеств DJVU НОУ, 2015. Інформаційні ресурси 1. Управління організаційним розвитком організації. - Режим доступу: https://www.rusnauka.com/35_OINBG_2010/.../76062.doc.htm 2. Напрями оптимізації витрат в системі управління. Режим доступу: https://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4901 3. Участь в організаційному розвитку. - Режим доступу: https://pidruchniki.com/.../uchast_organizatsiynomu_rozvitku
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).