Керівник в системі державного управління

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.E.018
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Петровскій П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення курсу передбачає формування у студентів сучасних теоретичних і практичних знань і вмінь, необхідних для успішної організації управлінської діяльності публічної інституції.
Завдання: - Знати й дотримуватися нормативно-правової визначеності діяльності сучасного керівника; - Здатність формувати демократичну культуру публічної установи; - Організовувати успішний інформаційно-діловий обмін, - Упроваджувати демократичний стиль управління та підтримувати творчий психологічний клімат в колективі.
Результати навчання: - Знати основні положення концепцій публічного управління та шляхи їх практичного впровадження; - Знати основні нормативні документи, що регламентують діяльність керівника публічної сфери; - Уміти реалізовувати методи сучасного демократичного управління публічною установою; - Уміти формувати власний авторитет та позитивний імідж установи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Система публічного управління та адміністрування, Технології та інструменти публічного управління
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Керівник у державних інституціях” має міждисциплінарний характер (інтегрує дані інших освітніх і наукових галузей – менеджменту, соціології, психології, менеджменту персоналу тощо) та розглядає сучасні тенденції і проблеми керівництва організаційними структурами, теоретичні основи успішного формування оптимального організаційного середовища та технології практичного управління публічними інституціями.
Опис: Т. І. Керівник в системі публічного управління Т. ІІ. Основні види діяльності керівника Т. ІІІ. Шляхи забезпечення публічного успіху керівника Т. ІV. Особливості управління установою публічного сектору Т. V. Технології ефективного керівництва. Т. VІ. Основні складові компетентності керівника Т. VIІ. Психологічний портрет сучасного керівника. Т. VIІІ. Шляхи підвищення компетентності керівника.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль та самостійна робота - 30 балів; Курсовий проект - 40 балів; Підсумковий тестовий контроль - 30 балів; Сума - 100 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Керівник в системі державного управління : навчальний посібник\( під ред.. Коротич О. Б., Радченко О. В. …).- Х.: Вид-во «ДокНаукДержУпр», 2014. -252 с. 2. Керівник у системі публічного управління: навч.посіб. / за заг. ред. Петровського П.М. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2018. – 232 с. 2. Нестуля О.О. Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера: навч. посіб. / О.О. Нестуля, С.І. Нестуля, В.В. Карманенко – К.: Знання, 2013. – 287 с. 3. Петровський П. М. Методологія наукового дослідження в галузі державного управління: навч. посіб. \ П. М. Петровський. – Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2015. 240 с. 4. Верховна Рада України // http:// portal.rada.gov.ua/ 5. Президент України // http://www.president.gov.ua/ 6. Кабінет Міністрів України (вихід на всі міністерства і відомства) // http://www.kmu.gov.ua/control/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Керівник в системі державного управління (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.E.021
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Петровський П.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення курсу передбачає формування у студентів сучасних теоретичних і практичних знань і вмінь, необхідних для успішної організації управлінської діяльності публічної інституції.
Завдання: У результаті вивчення модуля студент повинен володіти наступними компетентностями: - Знати й дотримуватися нормативно-правової визначеності діяльності сучасного керівника; - Здатність формувати демократичну культуру публічної установи; - Організовувати успішний інформаційно-діловий обмін, - Упроваджувати демократичний стиль управління та підтримувати творчий психологічний клімат в колективі.
Результати навчання: - Знати основні положення концепцій публічного управління та шляхи їх практичного впровадження; - Знати основні нормативні документи, що регламентують діяльність керівника публічної сфери; - Уміти реалізовувати методи сучасного демократичного управління публічною установою; - Уміти формувати власний авторитет та позитивний імідж установи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Система публічного управління та адміністрування, Технології та інструменти публічного управління.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Керівник у державних інституціях” має міждисциплінарний характер (інтегрує дані інших освітніх і наукових галузей – менеджменту, соціології, психології, менеджменту персоналу тощо) та розглядає сучасні тенденції і проблеми керівництва організаційними структурами, теоретичні основи успішного формування оптимального організаційного середовища та технології практичного управління публічними інституціями.
Опис: Зміст дисципліни складається із восьми тем: Т. І. Керівник в системі публічного управління Т. ІІ. Основні види діяльності керівника Т. ІІІ. Шляхи забезпечення публічного успіху керівника Т. ІV. Особливості управління установою публічного сектору Т. V. Технології ефективного керівництва. Т. VІ. Основні складові компетентності керівника Т. VIІ. Психологічний портрет сучасного керівника. Т. VIІІ. Шляхи підвищення компетентності керівника.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль та самостійна робота - 30 балів Курсовий проект - 40 балів Підсумковий тестовий контроль - 30 балів Сума - 100.
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Керівник в системі державного управління : навчальний посібник\( під ред.. Коротич О. Б., Радченко О. В. …).- Х.: Вид-во «ДокНаукДержУпр», 2014. -252 с. 2. Керівник у системі публічного управління: навч.посіб. / за заг. ред. Петровського П.М. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2018. – 232 с. 2. Нестуля О.О. Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера: навч. посіб. / О.О. Нестуля, С.І. Нестуля, В.В. Карманенко – К.: Знання, 2013. – 287 с. 3. Петровський П. М. Методологія наукового дослідження в галузі державного управління: навч. посіб. \ П. М. Петровський. – Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2015. 240 с. 4. Верховна Рада України // http:// portal.rada.gov.ua/ 5. Президент України // http://www.president.gov.ua/ 6. Кабінет Міністрів України (вихід на всі міністерства і відомства) // http://www.kmu.gov.ua/control/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).