Кваліфікаційний екзамен
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Екзаменаційні комісії
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Для успішного складання кваліфікаційного екзамену майбутній фахівець з публічного управління та адміністрування має здобути компетентності, які формуються під час вивчення комплексу обов’язкових освітніх компонент упродовж всього нормативного терміну у закладі вищої освіти. Екзаменований має мати достатній рівень знань, умінь та компетентностей стосовно здатності: до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо; розробляти та управляти проєктами; удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні; приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології; здатності генерувати нові ідеї (креативність) у сфері публічного управління та адміністрування.
Результати навчання: Вміння аналізувати стан політичної системи в Україні з метою прийняття управлінського рішення та визначення шляхів вирішення актуальної політичної ситуації або проблеми. Знання сучасних наукових досягнень в галузі публічного управління та адміністрування. Розуміння впливу технічних досягнень в суспільному, економічному, соціальному і державному контексті. Здобуття адекватних знань та розумінь, що відносяться до спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування, масштаб яких буде достатнім, щоб успішно організовувати та проводити дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, формувати та репрезентувати результати професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконана програма магістерської підготовки та успішно здані заходи семестрового контролю навчальної програми підготовки магістрів за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування.
Всі навчальні теоретичні дисципліни та переддипломна практика навчальної програми підготовки магістрів за даною спеціальністю.
Короткий зміст навчальної програми: Програма кваліфікаційного екзамену містить перелік питань щодо: вироблення політики; врядування; аналізу політики; сфер та напрямів політики; принципів і закономірностей функціонування системи публічного управління та адміністрування; стратегічного управління та управління змінами; управління публічними фінансами; комунікації у публічному управлінні; цифрового розвитку та електронної демократії; загальнонаукових та теоретико-методологічних основ публічної служби; корпоративної культури та етичної інфраструктури публічної служби; законодавчих та конституційно-правових засад публічної служби в Україні; управління органами публічної влади, державними підприємствами, установами та організаціями; управління персоналом у публічній службі.
Опис: Кваліфікаційний екзамен включає завдання зі стислим зрозумілим описом змін у сфері державної політики та врядування, публічного управління, публічної служби, з посиланнями на нормативно-правові акти, що регламентують сферу публічного управління та адміністрування.
Методи та критерії оцінювання: Кваліфікаційний екзамен проводиться за такими принципами: академічна доброчесність; об’єктивність; прозорість і публічність; незалежність; нетерпимість до проявів корупції та хабарництва; інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір; єдність методики оцінювання результатів.
Кваліфікаційний екзамен проводиться у формі тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач;
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література до всіх навчальних теоретичних дисциплін та переддипломна практика навчальної програми підготовки магістрів за даною спеціальністю.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).