Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.015
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Кафедра ПУС
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності: Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Фахові компетентності: Здатність аналізувати й структурувати проблеми органів публічної влади, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Результати навчання: Виконання магістерської роботи (далі – робота) є завершальним етапом навчання студентів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» та має на меті:
- систематизацію, закріплення та розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності та їх використання для розв’язання конкретних наукових, управлінських і соціальних проблем;
- дослідження сучасних проблем державного управління і місцевого самоврядування;
- удосконалення навиків самостійної роботи та опанування методики досліджень у розв’язанні запропонованої в роботі проблематики;
- визначення рівня аналітичних навиків і підготовленості студентів до роботи в державних органах та органах місцевого самоврядування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Освітня програма спеціальності "Публічне управління та адміністрування"
Короткий зміст навчальної програми: Аналізування діяльності та виявлення проблем і напрямів подальшого розвитку об’єкта дослідження.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота повинна мати комплексний характер і бути завершеним дослідженням, а її результати – мати практичне значення та рекомендації щодо прикладного використання. Магістерська кваліфікаційна робота має спрямовуватися на вирішення актуальних проблем сфери публічного управління та адміністрування, сучасні тенденції розвитку науки, нові методи і форми державного регулювання. При розробці і обґрунтуванні рекомендацій і пропозицій доцільно опиратись на вивчення сучасної вітчизняної та закордонної літератури, вітчизняного досвіду, чинного Законодавства України тощо.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка внесених пропозицій, оригінальних рішень, розрахунків, їх презентації тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: Після закінчення захисту проводиться підсумкове засідання екзаменаційної комісії, яка оцінює магістерську роботу кожного студента (за 100-бальною шкалою та національною шкалою: «відмінно», «добре», «задовільно», «не задовільно»), зокрема:
- «відмінно (94 б.)» виставляється за ґрунтовно виконану роботу, відповідно до стандартних вимог у випадку, коли студент вільно володіє матеріалом обраної теми, оперує науковою термінологією, використовує і дає критичну оцінку широкого кола наукових джерел, здійснює самостійний аналіз опрацьованого матеріалу, використовує сучасні теорії та методи наукових досліджень, вміло поєднує теоретичні надбання з практикою, а його робота виконана з дотриманням усіх необхідних вимог;
- «добре (80 б.)» виставляється за ґрунтовно виконану роботу, сумлінну підготовку до захисту, вмілий виклад і знання матеріалу. Однак на захисті студент допускає певні неточності в трактуванні окремих проблемних питань, відчуває труднощі в їх теоретичному узагальненні чи практичному аналізі або не використав достатньої кількості наукових джерел;
- «задовільно (60 б.)» виставляється, якщо студент виконав роботу відповідно до вимог, але є помилки в оформленні роботи, під час захисту не може достатньо аргументовано сформулювати висновки, вміло пов’язати теоретичні узагальнення з практикою, відчуває значні труднощі в логічному викладі досліджуваних завдань, не достатньо переконливо і впевнено захищає роботу.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Положення про виконання магістерської кваліфікаційної роботи
студентами другого (магістерського) рівня вищої освіти
спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», ІНДУ НУ ЛП, 2022 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.015
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Державна політика і врядування
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.015
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна