Ландшафтно-просторова організація міст і регіонів

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.02.E.070
Кількість кредитів: 5.50
Кафедра: Містобудування
Лектор: Онуфрів Ярина Олегівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: надання студентам навчального блоку 02 – «Ландшафтна архітектура» комплексу теоретичних знань з теорії містобудування та ландшафтної архітектури.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: 1. Прагнення до збереження навколишнього середовища. фахових: 1. Проектування ландшафтних об’єктів із застосуванням знань в дендрології; 2. Прийняття компетентного рішення в питаннях збереження культурного ландшафту; 3. Компетентність спеціалістів у ландшафтно-просторовій організації міст застосовується у виконанні Генерального плану міст, розробці стратегії його розвитку з врахуванням принципів зрівноваженого розвитку.
Результати навчання: 1. Знання історії розвитку історичного ландшафту міст; 2. Знання особливостей і сучасного ландшафту міст; 3. Знання принципів сталого розвитку ландшафту в місті. 4. Знання та розуміння природних та урбанізаційних процесів, які відбуваються в сучасних містах; 5. Компетентність в сучасних концепціях містобудування та ландшафтної архітектури; 6. Розуміння принципів архітектурно-містобудівного проектування, що відповідає критеріям зрівноваженого розвитку міст; 7. Уміння використовувати методичні підходи до оцінки природно-ландшафтного потенціалу міста і його екологічно-безпечних форм використання та відтворення; 8. Уміння застосовувати здобуті теоретичні знання у практичному містобудуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи містобудування Ландшафтна архітектура та інженерний благоустрій території Сучасні концепції в містобудуванні Дендрологія
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Ландшафтно-просторова організація міст і регіонів» складається із 14 лекцій і 14 практичних занять (для денної форми) та має на меті розглянути основні питання особливостей розвитку ландшафту у місті, а також сучасні підходи до ландшафтно-просторової організації міст.
Опис: На першій лекції розкрито загальні поняття у пізнанні міського ландшафту; виявлено та охарактеризовано основні елементи і функції природного ландшафту в місті; окреслено поняття типів природних просторів ландшафту за ступенем відкритості/замкнутості; охарактеризовано міську забудову за просторо-формуючими властивостями; проілюстровано взаємодію забудови і ландшафту; - на другій – охарактеризовано еволюцію та динаміку змін в історичному ландшафті міст (на прикладі м. Львова); - на третій – представлено особливості просторової організації сучасного ландшафту в містах (на прикладі м. Львова); - на четвертій –розкривається поняття людського виміру у проектуванні міст. Людський вимір виражається 12 критеріями якості міського простору, що забезпечують базові людські потреби в захисті, комфорті і задоволенні; - на п’ятій – розкрито фізіологічні особливості візуального сприйняття міського простору; описано основні рівні візуального сприйняття міста: рівень загальної візуальної орієнтації в просторі, рівень сприйняття ритмічних ознак архітектурно-просторової композиції забудови міського простору, рівень сприйняття фрагментів забудови по мірі наближення людини до об'єкта - цілі руху; - на шостій – окреслено особливості психологічного сприйняття міського середовища; висвітлюються наступні проблеми: як формується наше сприйняття середовища, яке середовище нам більше подобається і чому, фактори, які впливають на наші просторові уподобання та компоненти візуально-естетичної якості середовища; - на сьомій – на прикладі м. Львова та інших європейських міст проілюстровані сучасні підходи до озеленення та ландшафтного дизайну просторів вулиць, скверів, площ, набережних, кампусів у місті; - на восьмій - розкрито екологічні аспекти містобудування в Україні і світі; - на дев’ятій - розглянуто метод екологічних коридорів як сучасний підхід до формування сталого розвитку природних ландшафтів на урбанізованих територіях; - на десятій - розглянуто основні механізми природоохоронної діяльності та планування ландшафтно-просторових комплексів в цьому аспекті; - на одинадцятій - розглянуто особливості планування рекреаційних територій в структурі міст; - на дванадцятій - розглянуто особливості планування великих ландшафтно-рекреаційних комплексів на позаміських територіях; - на тринадцятій - розкрито особливості проектування та переосмислення функції на постпромислових ландшафтах у місті; - на чотирнадцятій - розглянуто сучасні підходи до рекультивації колишніх гірничопромислових ландшафтів.
Методи та критерії оцінювання: Методи діагностики знань та критерії оцінювання результатів навчання студентів сформовані у відповідності до затвердженого Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів Національного університету «Львівська політехніка». Основним методом контролю знань студентів з дисципліни «Ландшафтно-просторова організація міст і регіонів» є письмове опитування та стандартизований контроль. 5.1. Письмове опитування (самостійне виконання індивідуальних науково-дослідних завдань) здійснюється як в аудиторній, так і позааудиторній роботі. При перевірці цих робіт основна увага звертається на відповідність роботи темі, повноту розкриття теми, послідовність викладення, самостійність суджень. 5.2. Стандартизований контроль – застосування тестової методики з альтернативним вибором відповідей. При цьому студенту пропонуються не тільки самі відповіді, але і їх цифрові коди (як правило, номер варіанта відповіді).
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання результатів навчання студентів відбувається у відповідності до затвердженої Процедури оцінювання компетентностей, ідентифікації та вимірювання результатів навчання аспірантів вищої освіти. Екзаменаційний контроль проводиться відповідно до навчального плану у терміни, встановлені графіком навчального процесу та в обсязі навчального матеріалу, визначеного робочою програмою дисципліни. Підсумкова оцінка з дисципліни «ЛАНДШАФТНО-ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ МІСТ І РЕГІОНІВ» виставляється, виходячи з результатів складання всіх передбачених програмою видів навантажень: самостійних і аудиторних завдань. За результатами вивчення навчального матеріалу, здобувачі отримують оцінку за 100-бальною шкалою. Залік є обов’язковою підсумковою формою контролю, що полягає в оцінці засвоєння здобувачами теоретичного матеріалу на лекційних заняттях, результатів виконання ними самостійних завдань. Визначення рівня знань студентів з навчальної дисципліни «ЛАНДШАФТНО-ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ МІСТ І РЕГІОНІВ» здійснюється у два етапи: І етап (аудиторна та самостійна робота) – підготовка і представлення 2-х презентацій на практичних заняттях (40 б.). ІІ етап – екзамен складається з тестового контролю (60 б.), де здобувач дає письмові відповіді на запитання згідно теоретичного матеріалу викладеного на лекційних заняттях
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Містобудівне проєктування. Частина 1. Місто як об'єкт проєктування: підручник /за ред. Петришин ГП, Посацького БС, Ідак ЮВ. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. 2. Містобудівне проєктування. Ч. 2 : Проектування структурних елементів міста: підручник /за ред Петришин ГП, Посацького БС, Ідак ЮВ. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 3. Лукащук Г. Б. Дендрологія : навч. посіб. / Галина Богданівна Лукащук ; Нац. ун-т "Львівська політехніка" ; за ред. Г. П. Петришин. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2020. – 346 с. : іл., табл. 4. Естетика та композиція ландшафту. Проектування ландшафтних об’єктів: композиція та естетичні засади: навч. посібник / Дідик В.В., Максим’юк Т.М. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 244 с. 5. Основи урбаністики. Територіальне і просторове планування: навч. посібник, 2-ге видання, доповнене / Б.С. Посацький - Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2011.- 368с. 6. Планування міст: Навч. посібник / В.Дідик, А.Павлів. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2006. – 412 с. 7. Кучерявий В.П. Урбоекологія: підручник / В.П. Кучерявий - Львів: Світ, 2001. 8. Архітектура Львова: Час і стилі. ХІІІ-ХХІ ст. / Упорядник і науковий редактор Ю.О. Бірюльов. - Львів: Центр Європи, 2008. - 720 с. 9. Кучерявий В.П. Сади і парки Львова. – Львів: Світ, 2008. – 360 с. 10. Містобудування. Довідник проектувальника. – 2-ге вид., доп. / за ред. Т.Ф. Панченко. – К.: Укрархбудінформ, 2006. – 192 с. 11. Простір міста і міська культура (на зламі ХХ-ХХІ ст.): монографія / Б.С. Посацький – Львів: Вид-во НУ „ЛП”, 2007. 12. Гел Й. Міста для людей / Йен Гел; переклад з англ. Ольги Любарської. – К.: Основи, 2018. – 280 с. 13. Landscape. Pattern, Perception and Process, 2nd ed./ S. Bell. - London and New York: Taylor & Francis, 2012. - 339 с. 14. Парки. Довідник з благоустрою. Урбанина, 2021. [Елекронний ресурс]: urbanyna.com 15. Державні будівельні норми України. Планування і забудова територій. ДБН Б.2.2 – 2019.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Ландшафтно-просторова організація міст і регіонів (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.02.E.071
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: Онуфрів Ярина Олегівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: надання студентам спеціальності 02 – «Містобудування» комплексу теоретичних знань з теорії містобудування та ландшафтної архітектури
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: 1. Прагнення до збереження навколишнього середовища. фахових: 1. Здатність розв’язувати проблеми архітектури та містобудування у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності. 2. Здатність аналізувати, розробляти та впроваджувати архітектурно-містобудівні рішення з урахуванням соціально-демографічних, національноетнічних, природно-кліматичних, інженерно-технічних чинників та санітарно-гігієнічних, безпекових, енергозберігаючих, екологічних, техніко-економічних вимог. 3. Здатність розробляти і реалізовувати проєкти у сфері архітектури та містобудування. 4. Здатність до проєктного моделювання і дослідження концептуальних, натурних та комп’ютерних моделей об’єктів архітектури та містобудування. 5. Прийняття компетентного рішення в питаннях збереження культурного ландшафту; 6. Проектування ландшафтних об’єктів із застосуванням знань в дендрології; 7. Компетентність спеціалістів у ландшафтно-просторовій організації міст застосовується у виконанні Генерального плану міст, розробці стратегії його розвитку з врахуванням принципів зрівноваженого розвитку.
Результати навчання: 1. Знання історії розвитку історичного ландшафту міст; 2. Знання особливостей і сучасного ландшафту міст; 3. Знання принципів сталого розвитку ландшафту в місті. 4. Знання та розуміння природних та урбанізаційних процесів, які відбуваються в сучасних містах; 5. Компетентність в сучасних концепціях містобудування та ландшафтної архітектури; 6. Розуміння принципів архітектурно-містобудівного проектування, що відповідає критеріям зрівноваженого розвитку міст; 7. Уміння використовувати методичні підходи до оцінки природно-ландшафтного потенціалу міста і його екологічно-безпечних форм використання та відтворення; 8. Уміння застосовувати здобуті теоретичні знання у практичному містобудуванні
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи містобудування Ландшафтна архітектура та інженерний благоустрій території Сучасні концепції в містобудуванні Дендрологія
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Ландшафтно-просторова організація міст і регіонів» складається із 14 лабораторних занять та має на меті розглянути основні питання особливостей розвитку ландшафту у місті, а також сучасні підходи до ландшафтно-просторової організації міст і регіонів.
Опис: На першому лабораторному занятті проводяться натурні обстеження на ділянці проектування у м. Львові; - на другому – студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання); - на третьому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання); - на четвертому – студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання); - на п’ятому – студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання); - на шостому – студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання); - на сьомому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання). - на восьмому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання). - на дев’ятому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання). - на десятому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання). - на одинадцятому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання). - на дванадцятому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання). - на тринадцятому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання). - на чотирнадцятому - студенти працюють над графічною роботою до курсу (відповідно до виданого домашнього завдання).
Методи та критерії оцінювання: Заліковий контроль проводиться відповідно до навчального плану у терміни, встановлені графіком навчального процесу та в обсязі навчального матеріалу, визначеного робочою програмою дисципліни. Підсумкова оцінка з дисципліни «ЛАНДШАФТНО-ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ МІСТ І РЕГІОНІВ» виставляється, виходячи з результатів складання всіх передбачених програмою видів навантажень: самостійних і аудиторних завдань. За результатами вивчення навчального матеріалу, здобувачі отримують оцінку за 100-бальною шкалою. Залік є обов’язковою підсумковою формою контролю, що полягає в оцінці засвоєння здобувачами теоретичного матеріалу на лекційних заняттях, результатів виконання ними самостійних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання результатів навчання студентів відбувається у відповідності до затвердженої Процедури оцінювання компетентностей, ідентифікації та вимірювання результатів навчання аспірантів вищої освіти. Заліковий контроль проводиться відповідно до навчального плану у терміни, встановлені графіком навчального процесу та в обсязі навчального матеріалу, визначеного робочою програмою дисципліни. Підсумкова оцінка з дисципліни «ЛАНДШАФТНО-ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ МІСТ І РЕГІОНІВ» виставляється, виходячи з результатів складання всіх передбачених програмою видів навантажень: самостійних і аудиторних завдань. За результатами вивчення навчального матеріалу, здобувачі отримують оцінку за 100-бальною шкалою. Залік є обов’язковою підсумковою формою контролю, що полягає в оцінці засвоєння здобувачами теоретичного матеріалу на лекційних заняттях, результатів виконання ними самостійних завдань. Визначення рівня знань студентів з навчальної дисципліни «ЛАНДШАФТНО-ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ МІСТ І РЕГІОНІВ» здійснюється у два етапи: І етап (аудиторна та самостійна робота) – підготовка і представлення проміжних етапів розробки графічної роботи, робота на заняттях (20 б.). ІІ етап – залік складається з захисту графічної роботи (80 б.)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Містобудівне проєктування. Частина 1. Місто як об'єкт проєктування: підручник /за ред. Петришин ГП, Посацького БС, Ідак ЮВ. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. 2. Містобудівне проєктування. Ч. 2 : Проектування структурних елементів міста: підручник /за ред Петришин ГП, Посацького БС, Ідак ЮВ. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 3. Лукащук Г. Б. Дендрологія : навч. посіб. / Галина Богданівна Лукащук ; Нац. ун-т "Львівська політехніка" ; за ред. Г. П. Петришин. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2020. – 346 с. : іл., табл. 4. Естетика та композиція ландшафту. Проектування ландшафтних об’єктів: композиція та естетичні засади: навч. посібник / Дідик В.В., Максим’юк Т.М. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 244 с. 5. Основи урбаністики. Територіальне і просторове планування: навч. посібник, 2-ге видання, доповнене / Б.С. Посацький - Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2011.- 368с. 6. Планування міст: Навч. посібник / В.Дідик, А.Павлів. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2006. – 412 с. 7. Кучерявий В.П. Урбоекологія: підручник / В.П. Кучерявий - Львів: Світ, 2001. 8. Архітектура Львова: Час і стилі. ХІІІ-ХХІ ст. / Упорядник і науковий редактор Ю.О. Бірюльов. - Львів: Центр Європи, 2008. - 720 с. 9. Кучерявий В.П. Сади і парки Львова. – Львів: Світ, 2008. – 360 с. 10. Містобудування. Довідник проектувальника. – 2-ге вид., доп. / за ред. Т.Ф. Панченко. – К.: Укрархбудінформ, 2006. – 192 с. 11. Простір міста і міська культура (на зламі ХХ-ХХІ ст.): монографія / Б.С. Посацький – Львів: Вид-во НУ „ЛП”, 2007. 12. Гел Й. Міста для людей / Йен Гел; переклад з англ. Ольги Любарської. – К.: Основи, 2018. – 280 с. 13. Landscape. Pattern, Perception and Process, 2nd ed./ S. Bell. - London and New York: Taylor & Francis, 2012. - 339 с. 14. Парки. Довідник з благоустрою. Урбанина, 2021. [Елекронний ресурс]: urbanyna.com 15. Державні будівельні норми України. Планування і забудова територій. ДБН Б.2.2 – 2019.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).