Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.028
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.031
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.032
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Містобудування
Лектор: проф., к.арх. Петришин Галина Петрівна Асистент Білоус Олена Юріївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дослідницької практики за темою магістерської праці є засвоєння отриманих в процесі навчання загальних і фахових компетенцій і вміння їх застосовувати для виконання конкретних завдань, набуття і розвиток навичок науково-дослідної праці (теоретичні та емпіричні методи збору та узагальнення інформації) та формулювання висновків щодо застосування зібраної інформації у магістерській праці.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1.знати основні поняття теоретичних та емпіричних досліджень у галузі містобудування; 2.знати основні методи збору інформації про містобудівні об’єкти; 3. знати принципи узагальнення інформації про містобудівні об’єкти і формулювати висновки; 4. вміти застосовувати теоретичні методи дослідження; 5. вміти застосовувати емпіричні методи дослідження; 6. вміти представити узагальнені висновки дослідження у тестовій і графічній формі ;
Результати навчання: 1. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; 2. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягти поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики; 3. Знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі архітектури і містобудування; 4. Знання та розуміння методологій проектування та модернізації об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; 5. Знання щодо виконання проектної документації в галузі архітектури та містобудування; 6. Знання та компетенції у проведенні історико-архітектурних досліджень;формулювання пам’ятко-охоронних висновків; розробка проектів збереження та пристосування архітектурних пам'яток та історичних архітектурно-містобудівних комплексів; 7. Знання в галузі державної політики просторового планування; базові проблеми просторового планування та регіонального розвитку; розуміння проблем регіонального планування; укладання планів просторового розвитку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Архітектурне проектування
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Дослідницька практика за темою магістерської роботи» передбачає поглиблення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, отриманих впродовж навчання на першому (бакалаврському) і другому (магістерському) рівнях. Студент має зібрати теоретичні і практичні відомості за темою магістерської праці, узагальнити інформацію та сформулювати висновки щодо її застосування у магістерській праці. У процесі проходження практики передбачається використання теоретичних і емпіричних методів дослідження містобудівних об’єктів та представлення результатів у текстовій і графічній формі.
Опис: 1. Підготовка до практики 2. Виконання графічних завдань 3. Написання тексту
Методи та критерії оцінювання: Під час семестру знання діагностуються з допомогою поточного контролю. Поточний контроль проводиться один раз: на четвертому тижні (ПК-1)
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання по 100-бальній шкалі
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, У. І. Іваночко, Ю. В. Ідак, С. І. Топилко, Х. С. Бойко, Н. С. Соснова, О. П. Олешко, Л. Б. Гнесь; За ред. Г. П. Петришин. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2006. 212 с. 2. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, Ю. І. Криворучко та ін. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. 328 с. 3. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, Ю. В. Ідак, Т. М. Мазур, І. В. Русанова, Н. С. Соснова, Ю. Р. Петровська, В. Є. Гончарук, В. В. Дідик, Є. І. Король, С. П. Тупісь, Я. А. Онуфрів, О. А. Кліщ, А. О. Ігнатюк, Я. Т. Сеньковська, Р. І. Любицький, Т. М. Максим’юк. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 288 с. 4. Фомін І.О. Основи теорії містобудування: підручник. – К.: Наукова думка, 1997. 5. Кучерявий В.О. Урбоекологія: підручник. – Львів: Світ, 1999. 6. Соціально-економічна географія України: підручник / За ред.. О.І.Шаблія. – Львів: Світ, 1994. 7. Білоконь Ю.М. Типологія містобудівних об’єктів: навч. посібник / за ред. І.о. фоміна.- К.: Укрархбудінформ, 2001. 8. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Просторове та територіальне планування: навч. посібник. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2010. 9. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Просторове та територіальне планування: навч. посібник. 2-е вид, доповнене. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2011. 10. Посацький Б.С., Король Є.І. Основи містобудування: конспект лекцій. – Львів: Вид-во Львів. політех., 2017.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.029
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.030
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна