Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.028
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.031
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.032
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Містобудування
Лектор: проф., к.арх. Петришин Галина Петрівна Асистент Білоус Олена Юріївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дослідницької практики за темою магістерської праці є засвоєння отриманих в процесі навчання загальних і фахових компетенцій і вміння їх застосовувати для виконання конкретних завдань, набуття і розвиток навичок науково-дослідної праці (теоретичні та емпіричні методи збору та узагальнення інформації) та формулювання висновків щодо застосування зібраної інформації у магістерській праці.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1.знати основні поняття теоретичних та емпіричних досліджень у галузі містобудування; 2.знати основні методи збору інформації про містобудівні об’єкти; 3. знати принципи узагальнення інформації про містобудівні об’єкти і формулювати висновки; 4. вміти застосовувати теоретичні методи дослідження; 5. вміти застосовувати емпіричні методи дослідження; 6. вміти представити узагальнені висновки дослідження у тестовій і графічній формі ;
Результати навчання: 1. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; 2. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягти поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики; 3. Знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі архітектури і містобудування; 4. Знання та розуміння методологій проектування та модернізації об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; 5. Знання щодо виконання проектної документації в галузі архітектури та містобудування; 6. Знання та компетенції у проведенні історико-архітектурних досліджень;формулювання пам’ятко-охоронних висновків; розробка проектів збереження та пристосування архітектурних пам'яток та історичних архітектурно-містобудівних комплексів; 7. Знання в галузі державної політики просторового планування; базові проблеми просторового планування та регіонального розвитку; розуміння проблем регіонального планування; укладання планів просторового розвитку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Архітектурне проектування
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Дослідницька практика за темою магістерської роботи» передбачає поглиблення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, отриманих впродовж навчання на першому (бакалаврському) і другому (магістерському) рівнях. Студент має зібрати теоретичні і практичні відомості за темою магістерської праці, узагальнити інформацію та сформулювати висновки щодо її застосування у магістерській праці. У процесі проходження практики передбачається використання теоретичних і емпіричних методів дослідження містобудівних об’єктів та представлення результатів у текстовій і графічній формі.
Опис: 1. Підготовка до практики 2. Виконання графічних завдань 3. Написання тексту
Методи та критерії оцінювання: Під час семестру знання діагностуються з допомогою поточного контролю. Поточний контроль проводиться один раз: на четвертому тижні (ПК-1)
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання по 100-бальній шкалі
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, У. І. Іваночко, Ю. В. Ідак, С. І. Топилко, Х. С. Бойко, Н. С. Соснова, О. П. Олешко, Л. Б. Гнесь; За ред. Г. П. Петришин. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2006. 212 с. 2. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, Ю. І. Криворучко та ін. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. 328 с. 3. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, Ю. В. Ідак, Т. М. Мазур, І. В. Русанова, Н. С. Соснова, Ю. Р. Петровська, В. Є. Гончарук, В. В. Дідик, Є. І. Король, С. П. Тупісь, Я. А. Онуфрів, О. А. Кліщ, А. О. Ігнатюк, Я. Т. Сеньковська, Р. І. Любицький, Т. М. Максим’юк. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 288 с. 4. Фомін І.О. Основи теорії містобудування: підручник. – К.: Наукова думка, 1997. 5. Кучерявий В.О. Урбоекологія: підручник. – Львів: Світ, 1999. 6. Соціально-економічна географія України: підручник / За ред.. О.І.Шаблія. – Львів: Світ, 1994. 7. Білоконь Ю.М. Типологія містобудівних об’єктів: навч. посібник / за ред. І.о. фоміна.- К.: Укрархбудінформ, 2001. 8. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Просторове та територіальне планування: навч. посібник. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2010. 9. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Просторове та територіальне планування: навч. посібник. 2-е вид, доповнене. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2011. 10. Посацький Б.С., Король Є.І. Основи містобудування: конспект лекцій. – Львів: Вид-во Львів. політех., 2017.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.029
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.00.O.030
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна